Плохая организация работы
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.55 | 49.55 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Очередь сумасшедшая, постоянно заходит категория людей, которые сейчас обслуживаются без очереди. Люди приходят за час до открытия и не попадают к оператору, потому что весь день приезжают новые во-е. Вы закрыли почти все отделения в Харькове, неужели трудно посадить одного-двух операторов для работы именно с в-ми? Вчера простояла в очереди три часа, очередь за это время продвинулась на пару человек. Ещё постоянно «виснет» база данных. Может зависнуть на полчаса, а может на три. Ходила два раза, к оператору попасть так и не удалось. Колл-центр тоже не отвечает. Автоответчик обещает, что перезвонят в течении трёх минут и никто в итоге не связывается. Отношение как к скоту.
Нам шкода, що у вас склалося таке враження та приносимо вибачення за незручності. Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення, дійсно, тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Не варто забувати, що більшість банківських операцій ви можете здійснити в Приват24.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити, які у вас виникли труднощі при зверненні в підтримку.