Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
kutum 16 грудня 2020, 18:36
1. делая покупку в интернете получил от приватбанка уведомление на подтверждение платежа 2773грн. на следующий день смотрю в приват 24 что с меня списали 2882грн. прсле звонка на горячую линию сказали, что б я обращался на сайт с какого покупал. Почему я должен обращаться на какой-то сайт, если я клиент банка, и банк скрыто списал с меня деньги. Почему банк не информирует о скрытых комиссиях во время проведения подтверждения платежа? показывает одну сумму, а сам списывает другую? Будьте внимательны и обходите этот банк стороной.
если б можно было тут скриншот предоставить, я б его предоставил, и понятно было мое возмущение.
2. о приложении приват 24. бесполезный мусор. 2 недели назад мне перевели деньги, я просматривал почти каждый день перевод в приват 24.Его там не было!!! Я вощмущенно звонил в организацию, требовал моих денег. А итог сказали, что как 2 недели перевели. Звонок на горячую линию Приватбанка и ответ меня убил. да деньни были переведены, а вот в приложении вы б их увидели через 30дней. надо смотреть только через вэб версию. Кто вернет потраченные нервы мне и тем людям, кому я звонил??
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 19:32
Добрий вечір!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб перевірити інформацію та уточнити деталі.
Ludik1877 16 грудня 2020, 18:11
В приват банке не компетентные сотрудники (вулиця Комкова, 80А, Херсон, Херсонська область, 73009) даже карту выдать не смогли, бабушке 82 года я с понедельника выстаиваю с ней в очередях это при ковиде!!! В первый раз отказали не оригинал инн, потеряли, поехали в налоговую получили код Вожу её машиной, чтоб не на транспорте. Сегодня выстояли очередь снова, выдали карту а её в системе не видно, карта не выдана хотя и пин код уже пришёл на телефон, выстояла вечером уже сама возле своего дома 40 мин на улице на морозе, вышла девочка оператор сказала что отделение закрываются и меня уже не примут, а мне только спросить что с картой не так! Лучше выбрать любой другой банк но не приват, у самой карты в а банке, и никаких проблем с обслуживанием, только вот ключи пока с электронной подписью не выдают.
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 19:20
Добрий вечір!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб розібратись в ситуації.
VitaVoitova 16 грудня 2020, 17:25
Будучі клієнтом банку, тільки з не поновленою картою, мене кинули на тисячу гривень.
Користуючись терміналом банку на поповнення 24 листопада після зарахування тисячі гривень пропало світло, але зарахування не відбулося; після спілкування з оператором кол-центру, запропонували відправити кошти на мобільний номер, завчасно знав всі мої дані тричі перепитав на який номер відправляти кошти, вніс не вірний номер, тобто, знаючи мій номер, авторизували якийсь інший. При подальших зверненнях до працівників банку мене не підключали. Вкрай незадоволена роботою працівників, які лишили мене довіри цьому банку.
Працівники або присвоїли кошти або це політика установи.
Кошти, які можливо відправили іншій людині, тільки по вині служби підтримки, і потім в подальшому не хочуть брати відповідальності.
Сподіваюсь, що на ринку багато терміналів і фінустанов, які зроблять конкуренцію і такому злочинному відношенню до клієнта наступить кінець.
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 17:41
Добрий день!
Давайте розберемось в ситуації більш детально. Звернулись в особистому повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вакула Тетяна 16 грудня 2020, 16:27
Доброго дня! Сьогодні спілкувалась в он-лайн чаті з Іваном. Дуже грамотний фахівець. Надав мееі чудову та вичерпну консультацію.
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 16:49
Добрий день!
Впевнені, що Іван був радий допомогти :)
Звертайтесь, завжди до ваших послуг!
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 грудня 2020, 17:24
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 17.12.2020).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
cardinals 16 грудня 2020, 12:52
Хочу поблагодарить за профессионализм, отзывчивость и оперативность Юлию Денисенко ( надеюсь, что правильно запомнил фамилию ), сотрудницу отделения Приватбанка по адресу Кременчуг ул.Первомайская 38а, работа с ФОПами и юрлицами. Вынужден был обратится как ФОП с проблемой касательно карт ключей, а также для генерации цифровой подписи и был приятно удивлен вежливостью и небезразличием этого сотрудника банка. При обнаружении проблемы, меня не отфутболили в общую очередь начинать все сначала, а посоветовавшись с руководителем, быстро приняли решение и через 10 минут я имел и ключи и карты и подпись. Я горжусь, что живу в стране где есть люди которые честно, профессионально и не предвзято выполняют свою работу. Прошу руководство отделения банка, при случае, зачитать моё письмо на общем собрании и поблагодарить Юлию за безупречно выполненную работу. С уважением клиент банка Шкуренко Сергей.
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 13:44
Добрий день!
Кожен з нас старанно працює, щоб ви могли в будь-який момент на нас розраховувати! Дякуємо, що ви з нами.
Проблема вирішена
Денис Никулин 16 грудня 2020, 12:40
добрый день, 11.12.2020 снимал в банкомате деньги, после чего он отсчитал купюры, списал со счета все деньги, выбил ошибку и не выдал деньги. В этот же день оформили заявку на возврат средств 20388643, сказали ждать от 1-7 дней, что в это время проведут инкасацию, и соответственно вернут деньги на счет, идет уже 6 день никакой динамики нет, до оператора дозвонится проблематично, а когда дозвонился обещает перезвонить и не перезванивает, пишу в тех поддержку (чат), на 4 вопроса один ответ, ждите, сколько ждать и чего ждать непонятно, жду уже почти неделю. Пугает то, что именно в это непростое время, во время пандемии, когда деньги срочно могут понадобится в любой момент на сохранение своего здоровья и здоровья своих близких, приватбанк подкладывает такой сюрприз и говорит подождите, и никак не реагирует.
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 13:43
Добрий день!
Як ми бачимо, мова йде про картку іншого клієнта, який може отримати всю інформацію про повернення коштів за зверненням в підтримку за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
Наші колеги, попри все бажання допомогти, не мають змоги надати інформацію по заявці не клієнту банку.
NataVek21 16 грудня 2020, 12:12
09.12.2020р. я зайшла в особистий кабінет в Приват24, щоб перевірити баланс картки для виплат, і побачила, що баланс мінусовий (- 872.65 грн), а ще 07.12.2020р. баланс карти був вірним (27.35 грн).
Перевіривши виписки, я побачила, що 30.11.2020р. з моєї карти було зроблено видачу готівки у сумі 900.00 гривень, яку я не здійснювала. 30.11.2020р. я дійсно знімала з картки 3500.00 гривень у банкоматі (Станція Метро Палац Спорту). Передзвонивши в банк 09.12.2020р о 12:47, розповіла їм цю ситуацію, оператор порадив звернуться в Департамент кіберполіції Національної поліції України, що я і зробила в електронному вигляді.
В 13:12 мені передзвонили з Приват банку і повідомили, що згідно виписок банку в особистому кабінеті операція видачі готівки у сумі 900 гривень є, але згідно виписки банкомата, такої операції не було. Оператор повідомив мені номер моєї заяви (№ 29007333), яку передали у відділ служби безпеки банка на розгляд.
10.12.2020р. мені передзвонили з відділу служби безпеки банка і розповіли цікаву історію: що банкомат видав мені замість 100гривень по п'ятдесят-тисячу гривень по п'ятсот, тому і було списання з карти суми 900 грн, і спитали: згодна я з цим чи ні.
Але я перераховувала кошти після отримання їх у банкоматі, і сума, яку я зняла була 3500 гривень. Тоді співробітник з відділу служби безпеки банка запропонував подальше розслідування.
15.12.2020р. мені виплачують аванс, який заходив на мою карту для виплат у Приватбанк, але звісно, що в зв'язку з невирішеною ситуацією, я змінила банк.
15.12.2020р. мені знов передзвонили з відділу служби безпеки банка. На цей раз мені запропонували два варіанти на мій вибір: або банкомат видав мені замість 100 гривень по п'ятдесят — тисячу гривень по п'ятсот, або хтось переплутав касети з банкнотами, коли налаштовував банкомат. Тому я повинна повернути гроші у розмірі 872.65 грн. протягом 30 діб, щоб мені не нарахували проценти. Це остаточне рішення і мені відправлять лист поштою, а я можу йти до поліції, якщо не згодна. На моє прохання вкласти в лист договір з банком, мені відповіли, що ніякого договору не має. Я є клієнтом банка протягом десяти років, у мене три картки, а договору не має???? Картка з якої списали кошти, є картка для виплат, про який овердрафт йде мова!???? Договір я побачити не можу, його не має! Чому я повинна доказувати, що вмію рахувати гроші, чому я повинна нести відповідальність за банкомат?
Те, що я в котрий раз, пояснювала, що я не згідна з цими обома рішеннями, співробітник банку не чує.
Враховуючи вищенаведене я вважаю дії банку шахрайським.
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 13:29
Добрий день!
Нами всебічно була вивчена дана ситуація та проведена ретельна перевірка з залученням фахівців.
Як ви вірно помітили, наші колеги зв'язувались з вами для надання інформації та за результатом було виявлено, що банкомат видав дві купюри 500 грн замість двох купюр номіналом по 50 грн. Через що, ми вимушені були списати різницю, а саме 900грн, з вашої картки.
Безумовно, ситуація неприємна та помилка з розміщенням номіналів в банкоматі була присутня, через що банкомат видав більшу суму готівки, ніж було списано з картки. За результатом перевірки та перегляду фотоматеріалів з банкомату, не було виявлено факту перерахунку коштів вами біля банкомату, а також факту видачі меншої суми.
Ми приносимо свої вибачення за те, що дана ситуація доставила вам незручності та будемо вдячні за розуміння. Інформація про перевірку та її результати також направлена на вашу адресу, щоб ви могли ознайомитись з усіма деталями.
Хорошие курсы, надёжность, множество услуг и сервисов. Лучшее приложение и веб-приложение на рынке Украины. Множество отделений по всей Украины.
Адекватная служба поддержки, много раз обращался в поддержку онайн всегда помогают и объясняют если что то не понятно и что то нужно разрешить.
Да что тут много говорить, любой адекватный человек понимает что лучше приватбанка и надёжней в Украине на данный момент нету.
Спасибо вам что проделали такую фантастическую работу для нас, и делаете, и будете делать.
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 11:24
Добрий день!
Дуже раді, що результати нашої роботи викликають такі емоції. Будемо й надалі робити все, щоб бути кращими для вас!
Проблема вирішена
Ludmila Ludmila 15 грудня 2020, 22:55
Відділення за адресою: Київ, пр-т Миколи Бажана, 3
Внесла данные на терминале в отделении Приватбанка для перечисления на карту другого банка 1000 грн одной купюрой, вместо кнопки «оплата купюрами» появилась кнопка « оплата картой» я без внимания ее нажала. Терминал купюру забрал а потом выдал результат « счета оплаты и карты совпадают». После этого деньги на карту не зачислились. Набрала сразу же 3700, минут 40-50 на горячей линии никто не отвечал. Когда наконец-то произошло чудо, и там ответили, обьяснила ситуацию, оставила заявку, предлагала назвать номер терминала, не среагировали. Мне сказали что решение будет в течение 24 часов и скорее всего, что после инкассации через 14 дней уже тоно будет ответ. На следующий день дали ответ, что к сожалению ничего не выявлено у них лишнего поденьгам. Получается, инкассации не было, но лишних денег всеравно не выявлено. Будьте внимательны, пользуясь терминалами Приватбанка. Я теперь ими не буду пользоваться. Да и вообще, разочарована этим недобанком.
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 10:06
Добрий день!
Наші колеги перевірять деталі за даною ситуацією та зв'яжуться за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fialkora Myndru 15 грудня 2020, 22:31
Навіть посеред ночі отримаєш гідну допомогу спеціаліста :)
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 10:06
Добрий день!
24/7 до ваших послуг :)
Беремо і робимо!
LarisaVK 15 грудня 2020, 20:43
Банк разорвал договор со мной, абсолютно, без причин и без объяснений!
В Приватбанке имею:
Кредитов — нет
Получаю пенсию
Получаю социальные выплаты
Имею 2 депозита — 1 «Джуниор» (на ребенка) и 2 «Стандарт безналоговый»
Страховка ребенка «На каждый день»
Регулярные платежи и коммунальные оплаты каждый месяц.
Дело было так:
Дочка (12лет) потеряла карту юниора и обратилась в отделение за выпуском новой. Ей было отказано. И тут выясняются причины отказа — Банк разорвал со мной договор по картам!
Без объяснений, без причин, без предупреждений…
Государственный Банк просто так разорвал договор с Пенсионером!!!
Предложили снять все деньги в кассе и перевести в другой банк!!!
Уму непостижимо!!! Как такое возможно???!!!
А как же договора? По депозитам? По страховке? Как получать пенсию и соц выплаты?
Сейчас, в период Пандемии, мне необходимо бегать по банкам и заключать новые договора!!!
Очень надеюсь, что это какая-то ошибка…
Люди дорогие, делайте выводы!!!
Очень хотелось бы получить объяснения от ПриватБанка!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 грудня 2020, 10:00
Доброго ранку!
Передали ваше питання на розгляд профільним фахівцям. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Vika71 15 грудня 2020, 18:46
Відділення за адресою: Київ, бул. Вацлава Гавела, 67
Прошу оголосити подяку спеціалісту по роботі з клієнтами Заєць Катерині за високий професіоналізм, культуру спілкування та доброзичливе ставлення до клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 19:43
Добрий вечір!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
pavel97 15 грудня 2020, 16:49
Купував авто в лізинг, був встановлений датчик GPS від приватбанка, так ось все було добре до моменту коли я повністью погасив кредит. І ось через пару днів 05.06 машину було викрадено, окрема подяка менеджерам приватбанку вони зробили все щоб максимально затягнути час, коли він був так потрібний. І начебто звичайна ситуація, що має банк до викрадення мого авто… Але справа в тому, що по дивному співбадінні система трекінгу приватбанк якою був обладнаний мій автомобіль вимкнулась за день до викрадення 04.06 і останні координати які надав мені приватбанк не вірні (200км від точки де я знаходився насправді), приват пише, що ви закрили кредит і мов ми відключили послугу трекінгу. Цілком ймовірна версія зливу моїх даних, а також на лице повний безлад в айті банка де ми вкладники зберігаємо наші кошти, ну це я думаю не новина і так кожен знає. Так ось якщо ще хтось ризикне брати авто в лізинг у цій конторці, ні в якому разі не рекомендую ставити трекінг GPS, це навіть не моя порада, а порада наших правоохоронців, та і краще пошукайте альтернативу, тут далеко не самий привабливий %.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 17:49
Добрий вечір!
Банк надійно зберігає особисту інформацію кожного клієнта. Сучасні системи гарантують конфіденційність усіх операцій. Дані кожного клієнта захищені і в жодному разі не передаються будь-яким іншим.
Після виплати кредиту банком відключається послуга трекінгу, що й було зроблено судячи з вашого відгуку.
Нам шкода, що ви потрапили в таку ситуацію.
Для розшуку та проведення розслідування рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BmwGroup 15 грудня 2020, 16:06
Карпук Игорь
Берет предоплату на доставку автозапчастей и ничего не высылает.
Трубку не берет с разных номеров звоним
Перевели 50$
4149 4991 2080 0451
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 17:20
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
DmitriyLiulka 15 грудня 2020, 15:51
Добрый день. 1.10.2020 банк без уведомления решил заблокировать мои карты и любые операции по ним. В этот день я запланировал поездку в другой город, а банк заблокировал все деньги и при звонке на горячую линию мне предложили занять у кого-то — очень профессионально. Когда я вернулся с поездки, то подьехал в банк, мне сказали, что я являюсь публичным лицом или гражданином, который имеет отношение к публичному лицу. Я сказал, что это не так, на что мне банк возразил. Я подал документы для актуализации 12 октября в г. Одессе и подал заявление о том, чтобы мне обьяснили почему мои средства заморожены. Сказали «ждите 5 дней и дадут ответ». Подождал 5 дней никто не звонит, не пишет. Звоню сам на 3700. Говорят заявка еще рассматривается еще 5 дней ждите. Через 5 дней опять звоню и говорят Вам надо в банк подать сл. информацию и перечислили пункты, но как подать не обьяснили. Подьехал в банк к менеджеру и там мне сказали «мы не знаем, что от вас хотят. звоните на 3700». Благо потом попался адекватный оператор и рассказал, что нужно. Я скинул пояснение в чат приват24 и ждал опять 5 дней. Информации нет и нет. Потом позвонил, сказали на рассмотрении. Еще 5 дней ждал и ничего. Девочка оператор сказала, что я могу разорвать отношения с банком и получить деньги в кассе. Я пришел в банк, оказывается нельзя так и менеджера ничего не знают. Позвонил на горячую линию, мне сказали что помогут и ждать 24 часа. Спустя сутки звоню спросить что там и как, и оказалось что мое заявление от 12.10 только 24.11 начали рассматривать. Т.е. банк ничего не делал почти 2 месяца и даже не сообщал мне ничего. Спустя еще 2 недели после очередного звонка, сказали подедьте в отделение и там есть шаблон заявления — заполните его и деньги вам перечислят. Подьехал в банк, никакого шаблона нет, я прождал минут 15 пока поняли какой шаблон надо. Заполнил данные все четко, все правильно, копию дали мне и сказали ждите от 1 до 3 дней. Проходит 3 дня, уточняю где деньги? А мне говорят, вы некорректно заполнили заяву, обратитесь в банк еще раз. И вот 2 месяца, банк пользуется моими деньгами, мне не дает никакой информации, а просто отписки и отговорки. Уровень лояльности к клиенту равен 0. Надеюсь в 2021 года я все-таки получу свои финансы и разорву с вами банковские отношения навсегда.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 17:18
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб детально перевірити інформацію.
LoginPassword 15 грудня 2020, 13:45
Уважаемые представители данного банка имейте хоть какое-то уважение ко всем, кто решил обратиться в ваш банк. Возникла необходимость оплатить сервисный сбор для ППВА. И во всех источниках приватбанк числиться как банк который с некоторых пор принимает такие платежи. Процедура оплаты через приват24 у вас описана хорошо, но вот процедура оплаты через кассы не достаточно была ясна. Сначала были предприняты попытки узнать на горячей линии, можно ли оплатить через кассы: виртуальный оператор соединила по нужному направлению. Где я честно прождал 25 минут, а затем меня разъединили. Наверно потому что, моего номера нет в их базе данных (так автоответчик сказал с самого начала). Хотя странно, раньше названивали (да и сейчас бывает иногда) предлагая различные продукты. Видно разные базы данных используются. Далее у отца попросил дать мне выяснить в чате этот вопрос (он клиент вашего банка у него есть учетная запись). Там у консультанта спросил прямо: можно ли произвести такую оплату через кассы вашего банка и расплатиться картой другого банка? Он меня предупредил о комиссии при таком способе оплаты. Что уже подразумевает, что можно. И вот вчера честно прождав в очереди на кассу вашего банка около часа, когда я подошел к окошку, меня прямо спросили: а клиент ли я банка вообще? На мой ответ — нет. Мне ответили, что для «не клиентов» банка такая оплата производится только через менеджера, что надо что-то даже там заполнять собственноручно. А к менеджерам там точно такая же очередь как и на кассу. А ведь о такой процедуре никто не предупреждал. А с учетом очередей у вас в отделениях, могли и описать эту процедуру, раз решили принимать такого рода платежи. Пришлось сегодня все-таки ехать в другой банк, в котором все и оплачивают такой платеж. Там очередей вообще нет, комиссия точно такая же. А вопрос: клиент ли я банка, их вообще не волновал. Кассир все сама заполнила. И даже проинструктировала по поводу дальнейших действий. Хотя я так понимаю она этого делать вообще не должна. Моё пребывание в отделении было не более 10 минут. Жаль конечно, потраченного времени на ваш банк, при чем зря. Огромная к вам просьба, описывайте подробнее как производятся такого рода платежи. Пробуйте предусмотреть, что к вам возможно захочет обратиться такая каста людей как «не клиент банка». Чтобы они не тратили ни своё ни уж тем более ваше драгоценное время. В крайнем случае вывесите на дверях таблички, что «вход только для клиентов банка».
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 15:21
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб детально перевірити інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olena Marchyk 15 грудня 2020, 11:17
Вже СЬОМИЙ раз не можу актуалізуватии дані!!! Після звернення запевнили, що все добре, але історія повторюється, система надсилає повідомлення і дзвінки, після звернення в банк нічого не змінилося!!!
Якщо у вас збій системи, виправте помилку, а не доводите людей до нервового зриву!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 11:45
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
rpmk 15 грудня 2020, 11:17
Приватне підприємство «Редакція газети «Рідне Прибужжя» (Код ЄДРПОУ 20877099) звертається до вас із наступною скаргою:

Наше підприємство вже більше 10 років обслуговується в «Приватбанку». Проблем не було. Але минулого тижня (3 грудня) наші банківські рахунки без попередження були заблоковані і з того часу ми не можемо скористатися послугою «Приват 24». В результаті неодноразових звернень (є записи) ми вияснили, що наше підприємство, начебто, не функціонує.

Як ми зрозуміли, працівники Приватбанку неуважно подивились єдиний реєстр підприємств, і неправомірно закрили рахунки ПП «Редакція газети «Рідне Прибужжя» помилково переплутавши наше приватне підприємство з раніше існуючим комунальним підприємством з аналогічною назвою.

Фактично, 11.05.2018 року, запис № 15221450000037917 було реорганізовано комунальну організацію «Редакція газети «Рідне Прибужжя» » (Код ЄДРПОУ 20877099) у ПП «Редакція газети «Рідне Прибужжя» (Код ЄДРПОУ 20877099) відповідно до Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих ЗМІ», яке являлось повним правонаступником КО «Редакція газети «Рідне Прибужжя».

Тиждень заблокування рахунків підприємства негативно вплинув на виробничий процес та наших партнерів, з якими не з нашої вини були порушені терміни розрахунків. В результаті ми отримали штрафні санкції. До того ж, з вини банку підприємство порушило терміни виплати заробітної плати працівникам. На сьогодні підприємство не може розрахуватися з друкарнею за друк газети, тому виникає ризик несвоєчасної доставки газети читачу, тобто будуть порушені наші зобов’язання перед передплатниками.
Крім того, ми не можемо перерахувати кошти за участь у тендерах, а це для нашого підприємства великі фінансові втрати.

Виходячи із вищевказаного вимагаємо терміново виправити помилку та покарати винних.

У разі невиконання вимоги змушені звертатись до суду для покриття наших збитків.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 12:17
Добрий день!
Нами було перевірено інформацію за вашими рахунками.
Зазначимо, що рахунки не було блоковано банком.
У разі виникнення додаткових питань при використанні рахунків, просимо повідомити нас про це приватним повідомленням.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
BobKickass 15 грудня 2020, 8:55
Являюсь ФОП на ед.податку з рахунком в Приваті. Отримав сповіщення в додаток, що «Операції з готівкою за картами підприємства заблоковано». Для розблокування Приват зажадав отримати підтвердження походження грошей. Це все незважаючи на те, що місяцем раніше, Приват вже просив прикріпити в додаток податкову звітність по ФОП, що й було зроблено.
Незважаючи на дурість ситуації прикріпив рахунки, згідно яких заходили кошти. І, о чудо, рішення привата
«В доповнення до раніше доданих документів просимо надати :»
-Письмове пояснення щодо ведення бізнесу
-Інформацію та документи щодо найманих працівників та розрахунків з ними
-Звіт 1 ДФ
-Інформацію щодо наявності офісу, складів, техніки(Договори найму, купівлі, оренди)
-Документи щодо сплати податків
-Документи щодо походження товару
-Письмове пояснення економічної доцільності операцій з готівкою.

Слухайте, якщо приват не бажає щоби ми обслуговувались у вас то ви могли просто про це сказати, так як після такого і на ФОП і на ТОВ відкриваємо рахунки у ваших конкурентів, як буде з рахунками в Приваті залежить від адекватності реакції на проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 10:19
Добрий ранок!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Проблема вирішена
Дмитрий Гришин 15 грудня 2020, 1:22
Около года успешно пользовался приёмом платежей с помощью платёжной системы LiqPay. В один прекрасный день пришло уведомление, что возмещение на карту прекратилось, поскольку мой магазин отключили. На этот момент моими покупателями уже было произведено 5 транзакций на сумму 6700 грн. Соответственно товары я им отправил, т.к. деньги у них сняли. Товары в моем магазине цифровые, но не подпадают под какие-либо ограничения, прописанные в условиях платёжной системы. Соответственно сделать возврат таких товаров уже невозможно. Решил уточнить в чем же дело у службы поддержки. На что мне сперва скинули пример заявления об ответственности, который я написал и отправил им, затем уточнили ряд вопросов по авторскому праву, которое мы за 3 года работы ни разу не нарушили и не имели никаких претензий и заявлений. Затем мне сообщили, что ваш магазин будет подключен и возобновлен в работе в течение 2х рабочих дней, через неделю мне уже шаблонно начали отвечать, что активируют в течение 1-2 часов, и продолжают также отвечать вот уже вторую неделю. Думаю уже и вовсе не будет никакого подключения и все средства пропадут, а покупатели получат бесплатные товары. У нас также реализована и подключена мировая платёжная система PayPal, у которой ни разу не возникло подобных проблем, хотя модерация и проверка всем известно на каком уровне у них, а тем более соблюдение авторского права. Меня возмущает в целом качество и рынок платёжных систем в нашей стране, которые даже отказываются обслуживать местных клиентов, о каком развитии страны в целом может тогда идти речь?
Приватбанк
Відповідь банку
15 грудня 2020, 12:21
Добрий день!
Перепрошуємо за цю прикру ситуацію.
Вже займаємось вирішенням питання. найближчим часом мерчант буде активовано.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 45
USD 40.78 41.38
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝