Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
keper 23 березня 2021, 21:52
Відділення за адресою: Київ, Харківське шосе, 56
Приват банк заблокировал операцию не убедившись в ее безопасностии, далее заблокировал карту и не хочет возвращать средства. При требовании вернуть средства, просят заполнить форму, Но просьба заключаеться в том чтоб перевести средства с одной карты на другую в пределах одного клиента. У клиента в связи с наступлением 45-ти летного возраста, паспорт стал не действителен, но банк все равно просит его предоставить.
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 9:36
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 Про затвердження Положення 'Про здійснення банками фінансового моніторингу' банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Владимир Владимир 23 березня 2021, 19:58
Є діючим військовослужбовцем, відповідно законодавства на суму кредиту не нараховуються штрафні санкції, пеня та інші забаганки банку, на звернення банку надаю підтвердні документи про проходження служби. Далі більше, у письмовому вигляді направляю довідку (мокра печатка, бланк, підпис із зазначенням місця проходження служби, контактні телефони, адреса зазначені на бланку) та звернення повідомити мене щодо скасувань відповідно Закону. З боку приват банку повний ігнор, (для тупаків зазначається місце проходження служби у довідці, та в перших пунктах Закону на кого він розповсюджується). Для супер не компетентних співробітників банку цього мало, то мене намагаються ідентифікувати в «міністерстві балету» то просять надати незрозуміло які документи (на питання яким законодавчим актом передбачено, жоден співробітник примату не відповів). За даними фактами на 3700 подаю скарги. Сьогодні епогей всьому, на скаргу перетелефонувала таж «пані» яка проводила себе по хамські та повідомила, що скаргу на неї буде розглядати вона сама. Висновок: приват ігнорує законодавство України, складається враження, що 90% співробітників привату скурили буквар ще в першому місяці навчання (ту маячню що відсилають на мою адресу соромно дітям показувати в 3 класі). P. S. такі самі довідки надавалися в 2 інших банки (без проблем закрив там кредити ще в 2015 за набагато більшими сумами кредиту).
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 9:07
Приймаються тільки оригінали документів:
Військовий квиток i довідка із зазначенням строку військової служби для осіб рядового, сержантського і старшинського складу та офіцера запасу.
Службове посвідчення і довідка із зазначенням строку військової служби (витяг з наказу або довідка про зарахування до списків військової частини для резервістів) для осіб офіцерського складу i прапорщикiв.
Важливо! Довідка із зазначенням строку військової служби повинна бути видана структурним підрозділом, військовою частиною або вiйськовим комiсарiатом (териториальним центром) особам, якi підпадають під дію п.15 ст. 14 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» не бiльше нiж мiсяць тому.
Додатково вам буде направлена офіційна відповідь банком з даного питання.
Demoneo3 23 березня 2021, 19:44
это худший банк в мире. позволили украсть деньги с зарплатной и кредитной карты. при том что идёт расследование полицией они ни как не способствуют расследованию так они начисляют проценты и натравливают своих звонилок. закрывайте карты универсальные это зло. они будут поднимать кредитный лимит без вашего согласия и ни как эти деньги защитить не могут.
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 20:14
Добрий вечір!
Ваше питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями, та по результату ви були сповіщені. Додатково, на вашу пошту ми надіслали відповіді на ваші письмові запити.
З повагою, ПриватБанк.
Работаю в Приват банке более полутора лет. Сказать, что работой довольна — ничего не сказать) Очень опытный коллектив, профессионалы каждый в своем деле. Всегда вовремя есть ответ на все интересуещие вопросы. Достаточно качаственная программа обучения на любом уровне. Так держать!))
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 19:45
Добрий вечір!
Ми дуже раді бачити, що вам подобається у нас працювати. Сподіваємося на багаторічну та плідну співпрацю :)
Дякуємо, що в з нами!:)
meri123 23 березня 2021, 18:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Теодора Драйзера, 4
Хочу висловити вдячність за іі роботу касиру Біла І. відділення м. Київ, вул. Драйзера 4, за чемне і швидке обслуговування, знання інструкцій НБУ.
Хочу висловити вдячність заступнику керівника відділення м. Київ, вул. Драйзера 4, Буханиста Ольга.
Наша сім'я знає Ольгу ще з іі роботи спеціалістом з обслуговування клієнтів.
Це освідчений, корректний працівник.
Ми раді, що керівництво банку оцінило іі роботу, освідченість та компетентність та навики, і підвищило Ольгу в посаді.
Я сподіваюся, що керівники банку довірять Ользі Буханистій керівництво відділенням м. Київ, вул. Драйзера 4, бо вона гідна цієї посади.
Дякую за її роботу!
Всього найкращого!
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 19:30
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Беремо і робимо все, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно:)
З повагою, ПриватБанк.
Belka666 23 березня 2021, 18:00
Пользуюсь банком точно лет 10 было всё отлично, но сегодня резко блокировка карты с личными срецвами даже не не предупредив, чат как всегда на вас была жалоба хорошо, но простите 3 дня ждать, и то не факт что разблокируют сказали ответить специалист! Неожиданно
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 19:26
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
DENYSVRN 23 березня 2021, 17:24
Добрый вечер,

03.03. подал заявку на оформление кредита на жилье под 7% от Приват Банка, в тот же день заявка была положительно одобрена и подтверждена.
Но, обещанных звонков ко мне, так и не поступило.
Неоднократно обращался на калл цент (больше 10 раз), но оператор убеждает, что вам обязательно перезвонят, звонка от кредит менеджера до сих пор — не было!
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 18:03
Добрий вечір!
Перепрошуємо за можливі незручності. Вже перевіряємо ваш випадок. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
ilona077777 23 березня 2021, 12:56
все на вищьому рівні, все доступно зрозуміло, всі рада допомогти, привітні, націлені на результат)
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 13:26
Добрий день!
Дякуємо вам за теплі слова :) Будемо намагатися й надалі надавати вам і всім клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки!
Alexkaminsky 23 березня 2021, 11:28
Мне дали не правильный номер карты (перепутали последние цифры).
Звонок на горячую линию через два дня решил все вопросы.
Грамотные консультанты, несколько раз перезванивали, уточняли информацию и в течении полудня (звонок был в 13.30) в 17.40 я получил обратно свои кровные)) не смотря на то, что перевод был с другого банка на карту «приват».
Вообщем спасибо за оперативную работу и возвращение денег.
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 13:00
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Ви завжди можете на нас розраховувати :)
Беремо і робимо!
Проблема вирішена
MarinaLugina 23 березня 2021, 9:16
Второй раз списываются небольшие суммы вот с таким назначением. Что это такое и зачем списываются эти деньги? Кем и куда они отправляются? Что это за датирование? При этом на карте были заменены пин-коды, а в платежах нет возможности посмотреть квитанцию. Разберитесь и расскажите что это за платежи.
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 11:50
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Оскарження та проведення платежів здійснюється банком в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою.
По зрозумілим причинам, ми не можемо вам публічно надати інформацію фінансового характеру. Просимо вас звернутися в підтримку банку, де наші фахівці з радістю підкажуть вам, куди саме були здійснені платежі та нададуть рекоментації для подальшого врегулювання ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Полезный комментарий
MarinaLugina 23 березня 2021, 12:18
Дякую, все вирішили. Це автоматично знімалися кошти в оплату статусу на сайті. Спочатку я сама сплатила послугу, але в них в налаштуваннях стояло «Знімати автоматично» і після цього вони дійсно автоматично знімали кошти.
Проблема вирішена
Inna1966Palokha 22 березня 2021, 22:10
Добрий вечір, хочу поділитись такой ганебной історією, що до приват банку, така склалася ситуація, мені моя знайома відправила, Swift переказ, но помилково вказала, імя получателя мого сина, а IBAN було вказано саме мій, що ви думаєте, понятне діло переказ, не було зараховано, так, як була допущена помилка зі сторони відправника, мені пришло повідомлення, що переказ не зарахований, деталі, за номером, або онлайн чат, і що ви думаєте, уже пройшло майже два тижні, но проблема не вирішина, фахівці твердять, що треба писати відмовну, на користь особи чьє ім'я було вказане, ну як так, я не розумію, в чому пріорітет в імені чи в ібані, но це таке, кожний день мені «фахівці «говорять різну інформацію, таке враження, що їх набрали з вулиці, тоді говорять, потрібно щоб банк відправника, подав запит на корегування реквізитів до свого банку, добре, відправник поїхала до відділення, їй дали лист, там де відображення данної операціє, переказ було здійснено через Швейцарський банк, в відділенні сказали, що це мусило би підійти, і що ви думаєте, сказали, що запит повинен надійти по між банківськом каналі, до чьго це я?! Якщо такі банки, як Швейцарські, в яких рівень, просто космос з порівняно з привабанком, говорять, що це повинно вирішити питання, а приват, говорить, що таке не підходить, добре, відправник поїхала другий раз до відділення, ій сказали, якщо ми будемо цим займатися, то це буде коштувати 30 хв, 50 франків, а це на секунду 1500 грн, і время опрацювання чьго запита, може досягнути, більше суток, і в кінцевому результаті, я, або відправник ще залишиться ії в боргу, в цьому банку сказали, що укр банк «приват банк «мусив був, переказ відправити обратно, так як була допущена помилка, так ні гроші десь зависли, пишу кожного дня, до чату, і без результата, скільки можно знущатися, я не розумію, в банка якісь сумніви, чи що, я просто не розумію, чому не можно тій людині чіє ім'я було вказане як получателя, написати відмову, на мою користь, і все питання вирішене, так ні, банк щось придумує, одним словом, перший раз скористались послугами привата, що до переказу, і дуже пожаліла, ганьба, просто ганьба, ніякої поваги до клієнтів, так що люди, якщо хтось опиниться в такий ситуації, про переказ можно забути
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 13:05
Добрий день!
Вибачаємось, що для вирішення вашого питання, вам довелося неодноразово звертатися в підтримку. На жаль, в одному із діалогів вам була надана некореткна консультація. Ми проведемо бесіду з оператором, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не стикалися з подібними ситуаціями. В даному платежі вказано 2 отримувача коштів, як вам і було зазначено нашими операторами. У вашій заяві ви вказали ваш рахунок, але потрібно вказати рахунок іншого отримувача, так як його ім'я було вказано відправником. Заява на відмову повинна бути написана вами, так як за рахунком може бути лише один клієнт, а ім`я та призвище можуть мати кілька людей. В свою чергу, отримувач має бути ідентифікованим в банку, щоб ми змогли зарахувати кошти саме потрібній особі.
Водночас, можливо подати запит на уточнення даних від банка-відправника.
ПриватБанк стабільно отримує як національні, так і міжнародні нагороди та складає конкуренцію найпристижнішим банкам Європи. Ознайомитися з інформацією є можливість на сайті: https://privatbank.ua/about/credentials
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Hach 22 березня 2021, 20:23
Неприємно. Банк знову не повідомив про зміну відсотків по вкладу.
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 10:34
Добрий день!
Протягом строку вкладу проценти нараховуються за ставкою, яка діяла на момент підключення послуги. При продовженні послуги на новий термін, ставка може бути іншою. При стабілізації економіки країни і банківського ринку, зниження ставки рефінансування НБУ, уповільнення інфляції — процентні ставки, як правило, змінюються.
З актуальною інформацією ви завжди можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/depozit
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
palkaoleksandra 22 березня 2021, 19:05
Відділення за адресою: Львів, вул. Русових, 11
22 березня 2021 року мені довелося завітати у відділення Приватбанку за адресою: м. Львів, вул. Кульпарківська 174, щоб отримати гроші через Western Union. На жаль, касир Людмила Крачковська була відсутня, оскільки, за словами працівниці відділення Орлової Аліни Сергіївни, у неї була співбесіда з кимось із дирекції. Тривала співбесіда у робочий час з 16:00 до 16:40. За цей час назбиралося чоловік 10 до каси. Ніхто не контролював кількість людей (і це тоді, коли у Львові оголошений КАРАНТИН!!!), на прохання закликати касира не реагували. Все, на що спромоглася Орлова Аліна Сергіївна, це викликати охорону, щоб вивести мене з офісу приміщення, як таку, що виражала своє невдоволення. Вважаю, що такі працівники як касир Крачковська та оператор Орлова ганблять банк і створюють негативний імідж про нього!
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 9:45
Добрий ранок!
Нам сумно, що після звернення до нашого відділення у вас залишився неприємний осад. В цей непростий час ми просимо клієнтів, по можливості, користуватись дистанційними каналами, що дають можливість здійснити більшість операцій без відвідування відділення. Отримати даний грошовий переказ ви можете, також, в:
• Приват24;
• Мобільному додатку Приват24;
• Колл-центрі;
• Терміналах самообслуговування;
• Банкоматах.
Детальна інформація описана на сайті: https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/western-union
При зарахуванні переказу на картку для виплат та при знятті коштів з неї – комісія відсутня.
Вибачаємось за ваш витрачений час. Ми проведемо перевірку стосовно описаної вами ситутації. По результату вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mamonov2604 22 березня 2021, 16:45
Большое вам спасибо, За профессионализм и чуткость
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 18:02
Добрий день!
Завжди раді допомогти :)
Дякуємо, за ваш вибір.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tiramisu 22 березня 2021, 16:08
Имела неосторожность сходить в отделение и оформить новую карту Gold.
После этого посыпались звонки с различными ненужными предложениями, в том числе и оформить карту Gold.

С проблемой отключения рекламного спама я не смогла пройти сторожевого робота по 3700. Оператор оказался для меня недоступен.
Зато робот в чате весело сообщил, что спам на мой номер отключен и не будет больше приходить. После этого рекламные звонки продолжились.

Через неделю, зайдя в Приват24 обнаружила утечку денег со счета. Оказалось банк подключил мне без моего ведома Скарбничку.

Веселый чат бот из поддержки на этот раз сообщил, что и Скарбничка не будет больше беспокоить. Но она работает до сих пор. Я отключала ее самостоятельно 2 раза. Меняла условие, снимала галочки…

Самое интересное в Приват24 нет инструкции по отключению этой долбаной услуги. Пришлось искать в поисковике.

Как я понимаю месяц-два назад в Приватбанк пришел новый менеджер, предпочитающий агрессивный маркетинг. Или скорее, у банка проблемы и начался сильный отток денег.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 17:57
Добрий день!
Перепрошуємо за можливі незручності.
Оформлення додаткових послуг може бути запропоновано співробітником у відділенні та рішення про їх підключення приймає саме клієнт.
Що ж до звернення в підтримку, то в телефонному режимі для з'єднання з оператором достатньо натиснути нуль в голосовому меню, а в онлайн підтримці описати своє питання в стрічку для вводу тексту. Наші колеги цілодобово готові відповісти на виниклі питання та допомогти у їх вирішенні.
На жаль, у відгуці недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати. Тому ми звернулись в особистому повідомленні та запросили ваші контакти, щоб перевірити інформацію за ситуацією.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RomanTer 22 березня 2021, 15:13
Опять стали поступать звонки по поводу карты голд. Ребята, а вы на охр***ли? Вам не раз было сказано — не надо звонить, убрать номер из базы данных и дать данные того гамалрила, что слил мои данные. Более того, тот, кто писал текст для вашего робота — узкоумственный — звоните человеку и называете его клиентом, хотя он клиентом не является, более того, из-за покращень, два ближайших ко мне отделения закрылись. И статью 355 УК прочтите, как раз под ваш спамм подходит
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 16:44
Добрий день!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити номер та відключити дзвінки на нього.
AlinaMam 22 березня 2021, 13:24
Пополняли карту в новом терминале, где нужно класть сразу всю сумму пополнения разом. Терминал не запрашивает введение суммы пополнения карты. Так вот, внесли всю сумму, окошко закрылось и на мониторе показывает сумму на 1000 меньше. С моей стороны ошибки быть не могло, поскольку пересчитывала дважды. Естественно, я отменяю операцию. Мне терминал возвращает деньги. Но на 1000 меньше. Нужно было срочно внести деньги на карту, и я доложив ещё 1000 к возвращенным деньгам в этом же терминале пополнила карту. Уже без сбоев. Пересчитав деньги у себя на остатке убедилась, что терминал действительно глотнул штуку, не посчитав её. Обратилась в службу поддержки, оставила заявку. В подробностях описала ситуацию с точным временем проведения операций. Пришёл ответ, что в возврате денежных средств отказано. Поскольку сбой не был выявлен. Наглый *** и бездействие. Никто ничего не проверял, понимая, что из-за 1000 грн шума не будет.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 14:48
Добрий день!
Перед тим, як надати вам відповідь за заявкою на повернення коштів наші фахівці ретельно перевіряють всю необхідну інформацію. Термінал фіксує кожну внесену в нього купюру та зберігає ці дані, щоб у разі виникнення спірних ситуацій можна було перевірити інформацію про внесення тієї чи іншої суми готівки. Окрім того, нами проводиться перевірка надлишків готівки, які могли б виникнути у разі зарахування не всієї суми на картку чи рахунок.
Також слід звернути увагу, що під час перерахунку купюр в терміналі вони не переміщуються до всієї готівки, що вже є в терміналі, а рахуються окремо. Якщо ж ви відмінили операцію після перерахунку, повертається та ж сума і ті ж самі купюри, що були внесені вами.
Наші колеги додатково проаналізують ситуацію та зв'яжуться з вами за результатом.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
yarovoykiev 22 березня 2021, 10:52
Сходил в отделении ПриватБанк пока сидел в очереди у меня начело подниматься температура. Попросил проверить температуры. Но сказали что у них нет.
Интересный факт что привходе клиентов даже проверяют на тепературу.
То есть вирус может принести любой.

Проходя мимо через магазин подошло к охране и попросил померить температуру
и охранник без проблем помог.

Интересный факт как это государственом
Банке нет простых вещей.
Вотак сходил в ПриватБанк
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 12:00
Добрий день!
Ми постійно наголошуємо та просимо клієнтів за можливості користуватись дистанційними каналами, як то Приват24 чи термінал самообслуговування, що дають можливість здійснити більшість операцій, які доступні у відділенні.
Ми піклуємось про здоров'я наших клієнтів та проводимо вологе прибирання разом із провітрюванням приміщення під час санітарної години, яка передбачена по графіку роботи кожного відділення. Разом із тим просимо дотримуватись мір, що покликані запобігати розповсюдженню хвороби та дотримуватись маскового режиму.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kira2017 22 березня 2021, 8:08
Так сталося, що я стала жертвою шахраїв. Через приват24 шахраями, що представлялися службою безпеки Приватбанку, була переведена велика сума грошей на рахунок особи Земляк Вікторії Олександрівни. Я зателефонувала на 3700. В мене прийняли заяву про даний випадок. Підтвердили, що це дійсно випадок шахрайства і порекомедували звернутися в кіберполіцію. Що я й зробила. Дуже сподіваюся, що спільними зусиллями наша поліція та Приватбанк приймуть міри, щодо оскарження платежу і повернення моїх коштів. Адже є реквізити і є особа, на яку ці кошти пішли. Я давно є клієнтом Приватбанку. Маю гарну кредитну історію. До цього випадку ніяких неперозумінь з Приватом не було. Хочеться вірити, що банк на боці своїх клієнтів, а не шахраїв…
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 11:14
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Проблема вирішена
evgen2906 22 березня 2021, 6:08
Відділення за адресою: Київ, вул. Бориса Гмирі, 17
Являюсь клиентом Приватбанка более 20 лет. Все время пользовался только личными средствами, много лет как предприниматель. В настоящий момент обратился в банк для перевыпуска личной карты, а мне сказали что Вам отказано в обслуживании без объяснения причин. Это так государственный банк относиться к гражданам Украины и не нуждается в клиентах которые обслуживали все свои счета в этом банке почти 25 лет.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2021, 10:46
Добрий день!
Ми передали інформацію колегам, щоб розібратись в ситуації. За результатом розгляду питання з вами зв'яжеться співробітник банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝