×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 45 |
USD | 40.78 | 41.38 |
Всі курси банку |
ПРИВАТ БАНК грубить та погрожує
0633375880номер з телефону з якого дзвонив чоловік, не придставився і почав розказувати і погрожувати.
Даних вказаних вами у відгуці недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за описаною ситуацією. Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
Написати коментар
Принудительное навязывание дополнительных продуктов !
Пришел в отделение по адресу: ул.Ирпенская,76 чтобы получить новую карту для выплат.
Сотрудница, на бейджике было указано: заместитель начальника отделения, начала оформлять мне две карты, на мое требование что мне нужна только карта для выплат она ответила что так нельзя и получить нужно две и никак иначе.
Позвонил на горячую линию и получил ответ что сотрудница отделения меня обманывает.
В итоге после никому не нужных разговоров на повышенных тонах я получил только одну карту как и должно быть.
В итоге процедура, которая занимает 5-7 минут, заняла около часа из за данной сотрудницы, которой было абсолютно *** на людей которые стояли в очереди на улице при температуре минус 1 ожидая пока я решу свой вопрос.
Оно то и понятно, она ведь своей *** сидит на теплом стульчике, а люди пусть мерзнут ведь ей нужно заработать свой бонус обманывая клиентов банка.
Вибачте, будь ласка, за цю прикру ситуацію.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та перевірити ваш сигнал.
Написати коментар
Акции банка это развод
Вибачте нас за цю прикру помилку. Розуміємо всю глибину вашого розчарування і щиро засмучені таким обігом подій.
Написати коментар
Закрытие ФОП
1. Доступ к кабинету пропадет после закрытия счетов, все выписки нужно достать заранее для бухгалтера
2. Всех клиентов нужно предупредить о смене банковских счетов и лучше это сделать под конец квартала
3. Нужно просмотреть все счета на наличие нулевого баланса, в том числе и дополнительных, а не только тех на которые поступают средства
Все же счета получилось закрыть и хочу выразить благодарность чату поддержки и оператору Юлии которая помогла закрыть счет за 5-10 минут.
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці :)
Написати коментар
Хамское отношение
Банк піклується про здоров'я клієнтів і надає можливість здійснення платежів віддалено, без відвідування відділень за допомогою Приват24, а також лінії платежів 3700.
Також, звернулись в особистому повідомленні, щоб детально перевірити інформацію за вашим сигналом.
Коментарі (4)
Оказали в пере выпуске карты
Написати коментар
Приватбанк оставил без денег за рубежом в пандемию!
Без звонка, сообщений. Просто в одностороннем порядке заблокировал аккаунт. Финансовый номер не действительный, в чате тебя не могу опознать!
Поддержка пишет: «в вашей ситуации, только ехать в Украину.» «на жаль, без варіантів у Вашому випадку».
Банк, который бросает своих клиентов, блокирует ваши деньги. Не помогает в экстренных ситуациях и блокирует счета, когда люди заграницей! И им все равно!
На карантине еще 8 дней. Деньги заблокированы.
РЕКОМЕНДУЮ менять банк! И рассмотреть альтернативные банки.
Коментарі (3)
ВІТАЄМО! ВАМ ЗАБЛОКОВАНО ВСІ РАХУНКИ!
В кабінеті приват 24 висить вимога надати «докази походження коштів,» — ці вимоги було виконано, надано довідки про доходи, про вид зайнятості, навіть довідку про природу походження коштів на рахунку — результат НОЛЬ.
Написав вимогу від 08 грудня — припинити одностороннє порушення умов договору, знову у всіх можливих форматах надав всі можливі довідки — результат НОЛЬ.
Подав повторну скаргу 10 грудня — результат: 11.12.20 р. дзвінок від банку з номеру +380927896555, повідомлено що ВИЯВЛЯЄТЬСЯ ЄДИНОЮ умовою розблокування рахунків Є надання довідки за формою W-8!
Таким чином, вимоги надати докази підтвердження доходів були безпідставними, адже причиною блокування рахунків було не застосування фінмоніторингу (для цього і підстав ніяких не було), а вимоги самосертифікації fatca! Як наш клієнт мав здогадатися що від нього потрібно, якщо вимагали спочатку одне, потім зовсім інше, це нікого особливо не хвилює.
За таких обставин, блокування рахунків є свавільним порушенням законодавства — спочатку повинна бути донесена законна вимога, лише потім, у разі її невиконання, як наслідок, в виключних випадках, можливе блокування, а не навпаки! Як НБУ та Мінфін допускає таке свавілля, в голові не вкладається. Хоча, хіба це перша така історія з блокування рахунків без жодних достатніх підстав? І де реакція цих НБУ, Мінфінів?
Зважаючи на шантаж блокуванням, і цю нову вимогу було також виконано! Форму 8ben було надано додатком до заяви № 3 від 13 грудня, одночасно надано шляхом завантаження в додатку приват 24, надіслано поштою на help@pb.ua, swift@privatbank.ua.
Результат – НОЛЬ.
15 грудня звернувся на всі можливі канали, з заявою #4 повторно надіславши додатки в усіх можливих форматах.
Результат — нарешті (на девятку добу блокування) відповідь help@pb.ua від 16 грудня, що виявляється, форма невірно заповнена, в частині найменування, — написано звертатись до онлайн консультанта в приват 24 та надати йому форму або надати через телефон 3700 (не знаю, як форму pdf надати через дзвінок, доречі, в чат її в форматі pdf також не завантажити, якщо комусь це цікаво).
Звернувся 16 грудня до онлайн консультантів приват 24 з новою формою, питанням, чому рахунки заблоковано після виконання всіх вимог банку, намагався з'ясувати, в чому проблема.
Відповідь консультанта — очевидних проблем не виявлено! Завантажені документи відповідають вимогам, ЗАЯВКУ СФОРМОВАНО, чекайте добу поки розблокують.
ЯК ТАК, ЛИШЕ НА ДЕВЯТИЙ ДЕНЬ БЛОКУВАННЯ ТІЛЬКИ ЗАЯВКУ БУЛО СФОРМОВАНО, А ЯК МОЇ ЧОТИРИ ЗАЯВИ З ДОДАТКАМИ?
Хоча, кого це цікавить… Результат після спливу зазначеного строку — НОЛЬ.
ПОВТОРНО заповнив форму за зразком на сайті іншого банку, надіслав у всіх можливих форматах на всі канали зв'язку — в додаток приват 24, на пошту help@pb.ua, swift@privatbank.ua, повторно зв'язався з оператором чату онлайн консультації, намагався з'ясувати, чи підходить черговий варіант форми, якщо так, розблокувати рахунки, якщо ні — ДОСТУПНО ПОЯСНИТИ В ЧОМУ САМЕ НЕ ПІДХОДИТЬ ФОРМА, НАДАТИ ЗРАЗОК АБО РОЗЯСНИТИ ХОЧА Б ЩО ЩЕ ПОТРІБНО ВІД Клієнта.
Відповідь — чекайте добу, питання буде вирішено, про якісь недоліки в формі не повідомлено, на питання, де взяти зразок форми, яка нарешті влаштувала б банк, відповіді не отримано, ніяких цінних порад не отримано (аналізуйте запис).
За спливом доби, результат — НОЛЬ, повторно 18 грудня здійснено звернення на пошту help@pb.ua з черговим, вже десятим, напевне, питанням, що тепер заважає нормально виконувати свої зобовязання за договором, що тепер не влаштовує банк, і, саме головне, ЯКИМ ЧИНОМ КЛІЄНТ МІГ БИ ОТРИМАТИ ТАКУ МИЛІСТЬ, ЯК РОЗ'ЯСНЕННЯ, ЩО І ЯК КОНКРЕТНО ПОТРІБНО ЩЕ ЗРОБИТИ, ЩОБ БАНК НАРЕШТІ ЗАЛИШИВ І КЛІЄНТА І ЙОГО РАХУНКИ В СПОКОЇ.
Станом на момент написання цієї заяви вже пройшла чергова доба (дванадцята!) свавільного блокування рахунків і за весь цей час ніяких навіть мінімальних проявів бажання якось розібратися в цій ситуації, на жаль, не виявлено (аналізуйте переписку в чаті онлайн допомоги, листи від 08, 10, 13, 15 грудня, додаток до листа 4 від 15 грудня, всю інформацію в додаткі приват 24, зміст наданих відповідей та їх відповідність обставинами справи). Робіть висновки.
Вже неодноразово повідомлялось, що всі ці недолугі дії з блокування рахунків людей є причиною таких наслідків як неможливість користування власністю, в тому числі такими діями унеможливлено здійснення будь-яких покупок, в тому числі продуктів харчування, одягу, ліків, засобів захисту від ковід пандемії, тобто створено ситуацію загрози життю та здоров'ю громадянина.
Невже цього недостатньо щоб не зволікати з розглядом питаннь по деблокування грошей людей, чому СТІЛЬКИ триває це свавілля? Чому НБУ, Мінфін так ставиться до цього всього?
Може я чогось не розумію, але навіть просто з прагматичної точки зору, невже не легше витратити десять хвилин та закрити це питання, ніж вести ці переписки в стилі «онлайн футбол» вже другий тиждень, адже цей час можливо якось ефективніше використати.
І останнє, не потрібно бути занадто продвинутим менеджером MBA, щоб розуміти, до яких наслідків людей підштовхує таке ставлення банку — наскільки мені відомо, за позовами про захист прав споживачів не потрібно сплачувати судовий збір. Невже з точки зору економічної доцільності, вигідніше буде роками судитися, ніж просто присвятити 10 хвилин виконанню своїх службових зобов'язань? Звісно, якщо це нікого не турбує, то тоді немає, що й сказати…
Це питання, доречі, і до НБУ і до Мінфіну, як взагалі можлива така ситуація? Можливо, було б правильно якось втрутитися, чи нічого, все нормально?
Доречі, копії листів від 08, 10, 13, 15 грудня, додатку до листа 4 від 15 грудня, було одночасно надіслано і до НБУ на адресу nbu@bank.gov.ua.
Знаєте який результат за 12 днів?
Ви вірно здогадалися — НОЛЬ!
ДЛЯ ТОГО ЩОБ ВИРІШИТИ ЦЕ НЕ СКЛАДНЕ ПИТАННЯ, ДОСТАТНЬО НАДАТИ ЗРАЗОК ФОРМИ ЯКА ВЛАШТУВАЛА Б БАНК! ЦЕ ПИТАННЯ НА 10 ХВИЛИН! АБО ЗРОБІТЬ НА САЙТІ ЗРАЗОК, ЯК ЦЕ РОБЛЯТЬ ІНШІ БАНКИ!
По факту, людей заганяють в замкнене коло — завантажте довідку — чекайте добу-дві — отримуйте відповідь, що довідка не підійшла — звертайтесь в help@pb.ua — отримайте відповідь, що звертайтесь в онлайн чат — в онлайн чаті отримайте відповідь, що завантажте довідку — чекайте добу-дві… Не підійшла довідка! Ну то пишіть в онлайн чат, доба-дві, — отримаєте відмову, які проблеми?
«Ну що ж, дуже прикро, що ви отримали негативний досвід»! І далі що? Кому краще від цього всього, хто що виграв врешті?
Схоже на якесь знущання, чи не так? От тільки незрозуміло, кому це все потрібно і яка вигода з цього? Вже майже з десяток людей, які дізналися про цю історію, повідомили мені, що вже зробили відповідні висновки, та й сам я маю тепер лише одне новорічне бажання — забрати свої гроші і надалі триматися подалі від банківських установ України. Хоча, кого це хвилює…
Українці, робіть висновки та бережіть свої гроші!
— P. S. В якості рекомендації для покращення ефективності розгляду таких питань, банк може провести новорічний експеримент серед тих співробітників, які так «ефективно» підвели просту справу майже до подання судового позову — заблокувати їм рахунки і дати можливість за допомогою онлайн консультантів, help@pb.ua та Google-перекладача податкової англійської, спробувати добитися їх розблокування!
Безліч емоцій гарантовано! Спробуйте!
Коментарі (1)
Ухожу из привата
Уже ганяли меня в терминал, потом в отделение, ответила на вме вопросы оператора и они снова не могут их перевести. Спрашивают електронную почту которую я указывала лет 5 назад в отделении и не помню какую. Теперь снова придется идти в отделение, на этот раз заберу все деньги и закрою все счита.
Не банк а ад какой-то! Никому не советую иметь с ними дело, лучше идите в монобанк и безопасно и быстро.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Написали вам в приватному повідомленні, щоб допомогти розібратися.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (2)
Відмінне обслуговування в пб24
Написати коментар
Проблемы в приватбанк
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера.
Коментарі (3)
Приват банк отказывает в выдаче наследства
Коментарі (1)
Відгук
24/7 до ваших послуг :)
Беремо і робимо!
Написати коментар
Не возможно связаться с оператором
Если скинуть принскрин два раза тебе подключаю оператора. Но Он просит тебя скинуть данные о себе же и высвечивается надпись: Верификация не пройдена, прийдите в отделение.
Бачимо ваше звернення в підтримку. На жаль, ви вказали неточну інформацію при ідентифікації вас як Клієнта, тому ми не могли провести платіж в цілях фінансової безпеки. В подібних випадках, нам потрібно розуміти, що картка знаходиться у її власника, а не в руках недобросовістних осіб. Тому приймаємо усі необхідні міри для протидії шахрайству. Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайських дій.
Додатково, ваше питання знаходиться на розгляді. По результату ми вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Наплевательское отношение
Зашел я в кабинет, а там нужно заполнить анкету об актуализации и суммы на счетах заблокированы.
Почему я должен узнавать об этом по факту??? Почему нельзя было хотя бы емаил скинуть на почту или смс прислать????
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
ПриватБанк блокирует переводы и морочит голову
Хочу поделиться абсурдной ситуацией, произошедшей на этой неделе (17.12.2020).
ВЫполняю платеж средств с личной карты — перевод не проходит. Не приходит пароль 2-хфакторки. Пересылаю пароль по СМС на свой номер телефона. СМС таки доходит — ввожу — ошибка. На телефоне появляется уведомление в приложении ПриватБанка — смотрю — «Ваш платеж заблокирован системой безопасности. Обратитесь на 3700 или в онлайн чат». ОБращаюсь в чат. Оператор чата: «Пройдите верификацию, предоставьте информацию». И это и есть полный абсурд. Хотя бы с той точки зрения, что верификацию я проходил буквально на прошлой неделе, когда обнаружил, что мои счета заблокированы. Т.е. я последовал в отделение банка и предоставил всю необходимую информацию и блокировку сняли. К слову, стоит уточнить, что предыдущие подобные платежи не блокировались. Вопросы: на каком основании банк позволяет себе подобное поведение? Почему требуется ВТОРАЯ полная верификация? А если это мошенники от имени банка такое себе позволяют?
Нам шкода, що ви відчули незручності, однак дозвольте звернути увагу на важливий момент. Дана процедура не стосується актуалізації даних. При проведенні платежу, нам потрібно розуміти, що операцію проводить саме клієнт, тому при зверненні в підтримку банку, наш оператор здійснює верифікацію, тобто лише звіряє інформацію, яка може бути відома тільки клієнту. Документи при цьому надавати не потрібно.
Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Щоб знизити до мінімуму можливі випадки обману, ми робимо все можливе, щоб захистити наших клієнтів. Не тому, що хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Ми приносимо свої вибачення, що доставили незручності і щиро сподіваємося, що ви ніколи не станете жертвою шахрайства. У будь-якому випадку, на поточний момент процедура саме така, але, можливо, в майбутньому будуть якісь зміни.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Кто вор???
Заказывала одежду на сайте Некст. С моей приватовской карты платёж не проходил. Оплатила сразу с карты мужа. С его карты списались деньги сразу, а позже ещё и с моей приватовской ( с которой платёж не проходил).
Я позвонила сразу на горячую линию Некст, они ответили, что на такие случаи (когда оплата проходит по одному счету дважды) у них стоит автоматический возврат денег.
И действительно деньги вернули минут через 40. Я даже скрин успела сделать. Но буквально через 5-10 минут они были сняты со счёта повторно.
И в приложении история возврата денег и снятия их со счета куда-то исчезла????
Хорошо, что скрины успела сделать.
В Некст мне ответили: Что деньги с моего клиентского счета были сняты, но не поступили к ним на счёт. Что они остались на резервном счету моего банка (как бы заморожены).
Короче говоря подавала заявку, рассматривали 120 дней если не больше. Ответ: Ни в Нексте, ни в Привате денег моих нет !!???
При оплаті кошти блокуються, і потім проходить списання.
Якщо отримувач запит на списання не надсилає, то автоматичне розблокування пройде на 11-ий день.
Для надання повної інформації та подальших рекомендацій, потрібно перевірити про яку саме оплату йде мова.
Йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (1)
Издевательство над пенсионерами!!!
Повідомлення мають на меті інформування, щоб для клієнта ситуація не стала несподіванкою.
Актуалізація — це необхідна операція, щоб банк міг продовжувати ділові відносини з клієнтом.
Допускається отримання як кольорових, так і чорно-білих сканкопій документів.
Документ має бути достатньої якості для того, щоб пройти перевірку. На жаль, якщо документ не читабельний, то потрібно повторити його надання.
Власник картки може звернутися до нашої підтримки і отримати детальну інформацію та дієві рекомендації для проходження актуалізації.
Написати коментар
Хмельник о ужас !!!!
Банк щодня працює над тим, щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу.
Звертаємо вашу увагу, що більшість питань з банківського обслуговування ви можете вирішити дистанційно: за допомогою Приват24, звернувшись на лінію 3700 або в чат-онлайн, де наші оператори готові допомогти цілодобово.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію стосовно роботи даного відділення та розібратися в ситуації детальніше.
Написати коментар
Списання коштів
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку.
Написати коментар