×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Заблокировали доступ - Продолжение
Написати коментар
Быстрое решение проблем и оперативный сотрудник банка
Написати коментар
Приват банк навязывает создавать новую Digital виртуальную карту для оплаты в интрнете при этом безосновательно заблокировав текущую!!!
Интернет карта созданная несколько лет назад специально для оплаты в интернете. На протяжении нескольких лет со дня создания этой карты оплачивал интернет платежи данной интернет картой. Два дня назад от 20.12.2020 приват банк без предупреждения ограничил платежи по данной интернет карте. При обращении в поддержку Приват банка навязывает создавать новую Digital виртуальную карту для оплаты в интернете!!!
На вопрос на каком основании ограничения по карте ответ не дают.
Лишь вставляют стандартный заготовленный противоречивый текст.
Ну например
При оплате на алиэкспресс получаю уведомление об отмене платежа. Хотя фактически деньги с карты списаны. То есть платеж прошел. На этот вопрос поддержка дает ответ что на алі одна оплата вдала але запити було два (хотя фактически оплачивал единожды).
И в процессе общения с поддержкой, этой картой оплачиваю на ОЛХ, на что получаю уведомление отказа. И отказ реальный, платеж не прошел.
На этот вопрос поддержка приват банка дает ответ (цитирую букува в букву)
Інтернет-картка недоступна для оплати в наземних магазинах чи на сайтах.
На вопрос Как же тогда прошла оплата на Али корректный ответ не дают.
Пишут следующее:
Рекомендую проводити оплату фізичною карткою або створити та використовувати Digital картку.
Беспредел!!!
Рекомендуємо проводити оплату фізичною карткою або створити та використовувати Digital картку.
Коментарі (1)
Банк расторгнул договор в одностороннем порядке.
И что с этим делать?
Коментарі (2)
Всё супер !!!
Успехов и процветания ПриватБанку и его сотрудникам.
Всех с наступающим новым годом!
Всем советую ПриватБанк!
Написати коментар
Не можливо здійснити терміновий платіж
При намаганні здійснити страховий платіж через застосунок «приват24», не здійснюється підтвердження платежу у встановлений спосіб — SMS повідомлення так і не прийшло!
Результат: платіж не зроблено з вини банку, зірвано графік внесення страхових платежів, понесено матеріальні та моральні збитки!
Коментарі (5)
Банк списує комісію без відома
Оскільки послугу було надано банком і переказ проведено, при його поверненні комісія не повертається.
Коментарі (2)
Жалоба
Коментарі (4)
Сотрудники повышают голос, хомят и унижают клиентам
Два менеджера, один из них консультант по вопросах юр.лиц, невежливо и очень злобно пререкалась с клиентом. Второй менеджер встревала в их разговор и всячески унижала клиента.
Персонал заставляет очень долго ждать своей очереди.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести детальну перевірку стосовно ситуації, яка описана у відгуці.
Написати коментар
шахрайський банк обдирає пенсіонерів
1. зібрали на вулиці біля 20 осіб … Відстояв в черзі до спеціалістів, — спеціалістка відмовила в послузі (раніше було без проблем), направила в касу.
2. Знов черги… Працювала лише одна каса, потім відкрили другу … Біля години чекав. В касі касир Мужичук Олена заявила, що з моєї пенсійної картки я повинен сплати крім суми судового збору комісію в сумі 25 грн.,, ще й хамить, ***: «Або платіть, або можете йти…»
3. Тепер в цьому недобанку також деруть клмісію з пенсійних карток
4. Їх телефон 3700 не працює, лише багато бла-бла і ніякої користі, спеціально придумали, щоб дурити народ …
Зовсім оскотиніли в цьому Приватбанку і працювати не хочуть, лише знущаються над людьми …
Сподіваємось, що досвід користування дистанційними каналами допоможе зберегти не лише час та кошти, а і уникнути зайвих ризиків під час карантину.
Що стосується діалогу з нашим співробітником – буде проведена детальна перевірка ситуації, за результатами якої ми вас проіформуємо.
Раптом що — ви завжди можете звернутися в нашу підтримку та отримати необхідну та цілодобову допомогу, не виходячи з дому.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Сотрудники Приват Банка
Вдячні вам за теплі слова на адресу Олексія. Нам дуже приємно, що професіоналізм нашого фахівця залишає у вас позитивні враження. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Беремо і робимо!
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Блгодарность
Спасибо огромное за быструю оказанную помощь! Процветания банку и отличных клиентов!!!
Нам дуже приємно отримувати відгуки, де наші Клієнти з гідністю оцінюють результати нашої праці. Це свідчить про те, що ми рухаємось у правильному напрямі. Ми завжди поруч і готові прийти на допомогу в будь-якій ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Не попала в отделение
Нам шкода, що ви відчули незручності. Банк щодня працює над тим щоб ваше обслуговування у відділенні відбувалося швидко і якісно. Ведеться постійний набір і навчання персоналу. Ми дуже вдячні за ваше звернення, воно прийнято до уваги.
Дозвольте відмітити, що ви можете перевипустити вашу картку на віртуальну. Вона має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Для замовлення картки досить перейти в оновлену версію Приват24.
Для https://next.privat24.ua/ — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — '᎒' — Додати картку — Digital картка.
Для оновлених додатків Приват24 (iOS або android) — увійти в обліковий запис, натиснути 'Гаманець' — Додати картку — Digital картка.
Відеоінструкція: https://pb.ua/short?3UZ
Написати коментар
Дважды списали деньги с карты
Дозвольте пояснити важливий момент. Запит на списання коштів проводить сайт, на якому здійснювався платіж. Регламент розгляду заявок на оспорювання платежів встановлюється не банком, а міжнародною платіжною системою.
Наразі, сума знаходиться в статусі заблокованої, та якщо на неї протягом десятиденного строку не надійде фінансове підтвердження, вона автоматично розблокується і стане знову доступною для використання.
У разі додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Вместо мелкого шрифта в договоре - теперь в моде - недосказанность
Уважаемый ПБ, несмотря на нашу многолетнюю дружбу, я обиделся, и уже присматриваю — другой банк, да и система МАСТЕРКАРД, тоже не единственная из доступных.
Ми засмучені тим, що між вами та банком трапилося таке непорозуміння. Вже розглядаємо ситуацію, з якою вам довелося стикнутися. По результату розгляду вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Приват Банк несколько раз списал деньги с карты
Вказаних вами у відгуці даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Щоб розібратись в питанні, йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (2)
Иностранным клиентам заблокировали карты
И кто с Приватом будет сотрудничать? Теряют клиентов, при чем добросовестных
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Благодарность
Дякуємо, що ви з нами! Будемо раді подальшій співпраці :)
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
погрози від працівників банку!
Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були відправлені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації. Банк здійснює комунікацю через канали, які були вказані клієнтом при оформленні карток або актуалізації даних.
Наші колеги додатково перевірять інформацію за даною ситуацією та зв'яжуться з вами за результатом.
Коментарі (17)
блок счета
На счете есть небольшая сумма 5 000 грн. Если счет в блоке, правильно ли я понимаю, что банк не хочет меня видеть как клиента? Я для банка персона нон грата. Нигде банк не сказал, что финансировал терроризм. Банк сказал, что я не правильно анкету заполняю. Если я персона нон грата, тогда пусть банк закроет счет, а деньги перечислит в другой банк. Или выдаст наличными из кассы. Но как мне разорвать договор с банком? И обратите внимание, деньги надо вернуть при закрытии счета. Жду ответа здесь.
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації детальніше.
Коментарі (15)