Принесли лично документы в банк для актуализации персональных данных и в итоге 0
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
В чём проблема по заявке #48789 отклонена. Что не так?
- +
- 0
- Консультант порталу «Мінфін»
- 1 квітня 2022, 13:50
- #
Ответ предоставлен в личные сообщения.
Поставили оценку после бездействия и обращения в банк. Почему не засчитан справедливый отзыв? Вы ответили о том что нужно написать в приватбанк. Это и так снова сделаем сегодня и завтра. Отзыв касается предыдущего взаимодействия с банком.
Что вы ждёте от регулятора? Как обновить информацию о моем новом адресе? Или как прикрепить ВНЖ?
Договор —
11. У разі зміни номеру телефона Клієнт зобов`язаний повідомити про це Банк в день настання таких змін. У разі зміни паспортних даних, адреси реєстрації/ місцезнаходження/місця проживання, адреси фактичного проживання, Клієнт зобов`язаний повідомити про це Банк у 10-ти денний строк з дня настання таких змін.
Текст Заяви —
Прошу актуалізувати мої персональні дані та оновити інформацію про моє місце проживання та резидентство, згідно з п. 11 Договору, між мною, …
Что вы ждёте от НБУ? Ютюб посмотрите как это делать.
Завтра снова будет подана та же самая заявка. Как вы уже порядком надоели тупицы
Договор —
11. У разі зміни номеру телефона Клієнт зобов`язаний повідомити про це Банк в день настання таких змін. У разі зміни паспортних даних, адреси реєстрації/ місцезнаходження/місця проживання, адреси фактичного проживання, Клієнт зобов`язаний повідомити про це Банк у 10-ти денний строк з дня настання таких змін.
Текст Заяви —
Прошу актуалізувати мої персональні дані та оновити інформацію про моє місце проживання та резидентство, згідно з п. 11 Договору, між мною, …
Что вы ждёте от НБУ? Ютюб посмотрите как это делать.
Завтра снова будет подана та же самая заявка. Как вы уже порядком надоели тупицы
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Документы отсканировали, создали входящую заявку. В итоге прошло неделя = заявка закрыта. Персональные данные актуализировали, алё? Сегодня ещё раз придут и принесут заявление в приватбанк бумажное с теми же данными + указанием предыдущей заявки. В колцентре — «я ничего не знаю, не вижу, не могу помочь». Прямо захотелось помочь вам, ну коляску там спустить с бордюра или что-то в этом роде…
Вы когда обновите персональные данные (+ ругательное слово)?
Банк веде свою діяльність керуючись вимогами чинного законодавства та нормами НБУ. Зважаючи на ситуацію, банк діє у відповідності до останніх отриманих роз'яснень від регулятора та за необхідності надсилає запити для уточнення за тими чи іншими випадками. На даний час ми очікуємо роз'яснення від регулятора відносно вашого питання.