Это не помощь, а разочарование
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
— «Находясь в чужой стране, не могу даже посмотреть свой баланс на карте!!!» — відверта брехня. Це можна зробити в будь-якому банкоматі.
Сейчас я нахожусь в Германии и мне нужно свою карту переподключить с украинского номера — на український фін. номер код доступу надходить смс-кою безкоштовно. Але, звичайно, прості рішення не всіх влаштовують.
Сейчас я нахожусь в Германии и мне нужно свою карту переподключить с украинского номера — на український фін. номер код доступу надходить смс-кою безкоштовно. Але, звичайно, прості рішення не всіх влаштовують.
Уявіть собі, не всюди є банкомати. Чи треба їхати в інше місто щоб баланс на карті подивитись?
«український фін. номер код доступу надходить смс-кою безкоштовно. Але, звичайно, прості рішення не всіх влаштовують.» Відверта брехня, як сказали б ви. Не приходить. Якщо не вірете — спитайте у оператора в приватбанку.
І бай зе вей можна трошки ввічливіше бути, людям зараз і так не просто.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Сейчас я нахожусь в Германии и мне нужно свою карту переподключить с украинского номера на немецкий. Я потратила на это пол дня и так ничего и не получилось.
Написала оператору, заполнила необходимую форму, проверка очень длительно совершается, затем меня перенаправили к другому оператору, опять какие-то формы заполнять. Все сделано, фото, пишет фото не подходит свяжитесь с оператором.
Связываюсь с оператором, он уже другой, заново заполнение документов, опять фото не подходит. На это ушло несколько часов (!!!)
Звоню в колл-центр, присылают новую ссылку и пароль на фотоиндификацию, все заполняю, выкидывает обратно к пустой форме. Попробовав несколько раз, перезваниваю, скидывают новую ссылку с паролем и все тоже самое.
Глубоко возмущена, я потратила более 4 часов и так и не пришла к результату! Находясь в чужой стране, не могу даже посмотреть свой баланс на карте!!! Почему нельзя упростить процедуру замены номера, я не имею доступа к своим счетам и это ужасно, особенно в нынешней ситуации! Пожалуйста обратите внимание на своих клиентов!!!
Нам шкода, що ви зіткнулися з незручностями. При фотографуванні необхідно, щоб фото було чіткої якості та відповідало усім вимогам, в тому числі руку має бути видно повністю, потрібно тримати документ в розгорнутому вигляді. Для вирішення вашого питання, просимо вас звернутися в чат повторно та слідувати рекомендаціям.