Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Vbnm890 6 квітня 2021, 14:39
В зв’язку з незахищеністю системи кабінету приват 24. Що я зрозуміла з розмови з працівниками сервіс центру приват банку за телефоним номером 0800500030. Куди я звернулась 01.04.2021 в зв’язку з шахрайськими діями з моїм карточним кредитом де було знято шараями з картки для виплат суму в розмірі 4000гр. а також з картки універсальної суму в розмірі 16723гр. Як я здогадуюсь шахраї мабуть цікавились моїм карточним кредитом та власним кабінетом за тим що мені повідомили в сервісній службі вже давно, але халатна поведінка працівників приват банку призвела до цієї сетуації. Прошу Вас пришвидчити розгляд цьго питання щоб мені не довелось сплачувати кредит який стягнений шахраями та й проценти які будуть на нього нараховані.
До вашого відома додаю:
— 01.04.2021р. близько 16:00 звернулася в кіберполіцію.
-02.04.2021р. надіслала в центральний офіс приват банку Дніпропетровської області листа звернення.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 16:14
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Зазначимо, що банк забезпечує безпеку коштів клієнтів при дотриманні правил безпеки при використанні банківських продуктів/
Уточнити інформацію за вашим зверненням ви можете, звернувшись до підтримки банку за будь-яким авторизованим каналом.
При надходженні офіційного запиту до банку, банком буде надано офіційну відповідь у встановлені законом терміни.
Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. На даний час рекомендуємо очікувати вирішення від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
dmitrory 6 квітня 2021, 13:53
Добрый день. Хочу поделиться опытом. Мне понадобилась карта ПриватБанка и я решила оформить её онлайн. Для меня было большим огорчением, что стать новым полноценным клиентом онлайн невозможно, однако я нашла на сайте онлайн-анкету, в которой нужно пройти авторизацию через СМС, ввести о себе данные, загрузить сфотографированные документы и выбрать способ бесплатной доставки карты Универсальная. После этого я получаю в СМС номер отправления с моей картой. Это какой-то внутренний номер ПриватБанка, он не имеет отношения к популярным курьерским службам. Это значит, что узнать что-либо про посылку невозможно. Конечно же, в СМС не было даже примерной даты связи курьера со мной, чтобы согласовать удобное время получения. Проходит несколько дней, я обращаюсь в поддержку, которая не смогла мне ответить когда ждать связи с курьером. После заполнения анкеты проходит больше недели и курьер мне позвонил. Он пришел в «первой половине дня». При мне он распаковал пакет, на котором был написан тот загадочный номер отправления, и достал содержимое: карта и распечатанные фотографии документов, которые я загружала в онлайн-анкету (!) и саму анкету с уже заполненными ранее полями. По просьбе курьера мы дозаполнили поля анкеты, которые на сайте были отмечены как необязательные, я её подписала. Затем под каждой распечатанной фотографией моих документов я написала «Копія вірна, дата, фіо, підпис». Курьер сфотографировал это и отправил кому-то в телеграмм на проверку. Через 10 минут ожидания ему отвечают, что на каком-то документе плохо написано и это нужно переделать. Хорошо, что у меня дома был принтер. Я сама распечатываю свою фотографию и повторяю действие с верификацией копии своей подписью. Курьер снова отправляет документы на проверку. Снова 10 минут ожидания. На этот раз проверяющему в телеграмме всё понравилось. Он поблагодарил меня, сказал в течение двух дней ожидать СМС об обработке документов и после этого я смогу активировать карту. Сообщение так и не пришло. Обращение в онлайн-поддержку не дало ожидаемого результата. У них нет доступа к информации про статус оформления документов и мне сказали, что придется (!) обратиться в отделение для активации карты. Я, догадавшись, что мои документы были потеряны и всё, что мы делали с курьером было зря, обращаюсь в отделение ПриватБанка. На удивление банк встретил меня очередью из 15 человек, которые ожидали на улице. Почему к удивлению? Потому что очереди к банкомату, терминалу и в кассу не было абсолютно, но зато все эти люди стояли к менеджеру. Дождавшись своей очереди, девушка постаралась определить меня как клиента, но это было неудачно. Тут мои предположения о потере документов подтвердились. Девушка взяла мою карту, доставленную ранее курьером, мои документы, и начала оформлять меня по-новой, с самого начала, ведь в системе про меня ничего не оказалось. Она снова фотографировала, я снова подписывала каждый документ (правда уже на планшете) и так далее. После моего вопроса о том, что же стало с моими документами, девушка с ухмылкой в глазах подала плечами и ушла на обед. Я поблагодарила её и пошла домой, уже будучи полноценным клиентом ПриватБанка с активированной картой, которая проделала столь далёкий путь.

PS: у меня нет претензий к курьеру или девушке в отделении. Я недовольна самой системой и алгоритмом получения первой карты. Банку предстоит провести огромную работу по переделыванию удаленной регистрации клиентов. Посмотрите как это делает черный банк. Они дают возможность стать клиентом и получить карту за 10 минут.

Отдельная благодарность тем, кто прочитал до конца, вы герои!
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 14:42
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
Yulia0203 6 квітня 2021, 13:15
Відділення за адресою: Київ, вул. Декабристів, 3
Приват Банк подал на меня в суд за долги по картам. По решению суда был исполнительный лист передан в исполнительную службу Дарницкого раенного отделения г. Киева. В течении года Исполнительная служба снимала с моей карты в другом банке деньги (всю заработную плату). 02,03,2021 года я получила ПОСТАНОВУ про закінчення виконавчого провадження. 03,03,2021 года исполнительная служба перечислила на счет Приват банка деньги в сумме 46172,76 грн. Почти месяц приват банк не видел этих денег на своем счету! После моих постоянных звонков и написаний жалоб они наконец-то увидели эти деньги и 02,04,2021 года они начали списывать с меня долги по картам. Сумма моего долга перед Приват Банком составляла 21526,44 грн. Исполнительная служба перечислила 46172,76 грн, есть остаток моих средств в сумме 24646,32 грн. деньги мне до сих пор не вернули. И вот чудо, сижу в отделении Приват банка г. Киев ул. Декабристов 3 у специалиста, мне на карту Привата приходит от знакомой сумма 199,00 грн и тут же в момент у меня их списывают в счет погашения штрафа за порушення кредитных историй. При всем, сегодня 06,04,21 года в 11:11 мне выдали справку о том что задолженности перед банком у меня нету. Специалист банка начинает писать в тех поддержку на каком основании списали личные средства если долга НЕТУ!!!
1, Когда вернут мои деньги 199,00 грн?
2, Когда вернут мои деньги 24646,32 грн?
3, До которого времени банк будет издеваться над клиентом, который не может решить вопрос уже в течении месяца???
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 13:46
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
Kostya888 6 квітня 2021, 10:53
11.03.2021 року я звернувся до відділення ПриватБанку за адресою м. Жмеринка, вул Центральна 20 з приводу того що у мене закінчився строк придатності картки для Виплат, в подальшому спеціаліст Федченко Марина замінила мені картку на Універсальна для не вигідних для мене умов після чого я звернувся повторно вже до іншого спеціаліста та пояснив щоб замінили мені картку на іншу після чого мені було повторно відмовлено та прокоментовано спеціалістом що таку картку яку ви хочете простим людям не видається, спеціаліст, яка проводила прийом клієнтів яка знаходилася на робочому місті була без робочої форми, індентифікуючого бейджика, а тому призвіще мені невідоме. Після чого я поскаржився в службу підтримки ПриватБанк в м. Київ в подальшому в телефонному режимі мені зателефонували з Головного управління ПриватБанк м. Київ і чітко роз’яснили що я маю повне право на оформлення банківської картки для Виплат.
29.03.3021 року я в третє звернувся до Жмеринського відділення ПриватБанк так як черга була вільна до спеціаліста Федченко Марини я звернувся до неї та пояснив її що я хочу оформити картку для виплат після чого мені було повторно відмовлено в оформленні карти для Виплат, показавши своїми діями свій не професіоналізм після чого я пояснив спеціалісту Федченко Марині що я звернувся в службу підтримки ПриватБанк м Київ, після чого мені був дзвінок і там чітко пояснили що я маю повне право на оформлення такої картки, а спеціалісти Жмеринського відділу ПриватБанку є некомпитентними в своїй справі, що її та іншим спеціалістам буде зауваження від вищого керівництва ПриватБанка. В подальшому Федченко М розлютилася та в агресивній формі почала мені висказувати свої незадоволення потом при оформленні карти потрібно було встановити пароль на терміналі який знаходиться в приміщенні відділення приватбанку так я не знав, як його встановити я попросив Федченко М мені його встановити на що мені було відмовлено та я отримав відповідь йдіть собі його встановляйте з незадоволенням та презирством до мене. В ході розмови почала мені погрожувати що тепер в мене будуть проблеми з податковою. В подальшому не повідомивши мене та не запитавши мого дозволу підключила функцію, а саме страховку Захист на кожний день. В подальшому прийшовши додому я виявив на новій оформленій мені карткі пусто, а кошти, які залишилися на старій карткі переведені не були. В то й же день я повторно звернувся до Жмеринського відділення ПриватБанк при очікування своєї черги в коридорі до мене підійшла спеціаліст Федченко Марина та з незадоволенням сказала: Що знову до нас прийшли! На що я відповів що я є клієнтом ПриватБанка, а не порушник і скільки мені буде потрібно стільки я буду звертатися. В подальшому інший спеціаліст кошти все ж таки перевели, але з не зрозумілою комісією в 11 грн
31.03.2021 року я виявив що з моєї картки для Виплат було в ночі знято 20 грн за не зрозумілу мені страховку Захист на кожний день, яку я не оформлював, не замовляв, не підключав. Що це за безлад в відділенні ПриватБанк м Жмеринка, такі дії спеціалістів ПриватБанк які були вище вказані є неприпустимі я є клієнтом ПриватБанку 5 років вважаю що спеціалісти повинні бути ввічдивими, доброзичливими, з повагою до своїх клієнтів вони повинні були про консультувати, допомогти в будь якому вирішенні питання, а не хамсько відноситися до клієнтів та не бути до клієнтів зарозумілою, пихатою, зневагливою, гордовитою, та відноситися з презирством. Я так розумію що в Жмеринському відділенні ПриватБанку це тепер авторитет! З не повагою відноситися до клієнтів, в агресивній, грубій, погрозливій формі, спілкуватися до клієнтів так це що є нормою життя.
29.03.2021 року Федченко М замість того щоб виконувати свої службові обов’язки вона в особистих цілях зайшла в программу Вайбер не дивлячись на те що за одним столом з нею на прийомі сидить клієнт переписквалася з невідомою особою. Також працівники відділення приватбанку порушують однострій, а саме форму одежі, ходять визиваючи, без розпізнавальних знаків, без індентифікуючого бейджика, тому неможливо розпізнати чи це є працівник банку чи ще постороня людина з вулиці. У разі недовіри то на камерах відео спостереження все чітко записано.
Ви тепер самі запевниль в тому що дійсно дзвінка щодо страховки не було, що смс ніслова про страховку не було, працівники Жмеринського відділення ПриватБанку вводять в оману та надають неправдиву інформацію службу підтримки та спеціаліста департаменту по скарг та заяв Валентину. Прошу терміново вжити всіх заходів та терміново направити копію мого звернення до вищого керівництва ПриватБанку міста Києва та вжити най строгих заходів щодо не допущення таких ситуацій. А Федченко М негайно звільнити з займаної посади

Прошу

1. Провести службове розслідування Головним управлінням ПриватБанка в місті Київ.
2. Звільнення з займаної посади спеціаліста Жмеринського відділення ПриватБанку Федченко Марину за агресивне спілкування, за неповагу до громадяна України та клієнта банку, за грубе спілкування, та погрозливе спілкування, за незаконне підключення страховки на Кожний день яку вона підключила при оформленні карти без дозволу, не запитавшись клієнта
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 11:30
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
MalinkaM 6 квітня 2021, 10:38
Скоро закінчується термін дії пенсійної картки, і разом з нею універсальної. Живу в селищі, де немає відділення, а враховуючи вік і нездатність пересування, та ще й карантин, з жахом представляла заміну карти.

Але звернулась в чат на сайті ПриватБанку, і оператор Юлія допомогла в вирішенні проблеми. Картку доставят до дому. Дуже дякую ПриватБанку за турботу!
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2021, 11:20
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Katyakuz 5 квітня 2021, 19:19
Відділення за адресою: Одеса, вул. Семена Палія, 108
Обычно не пишу отзывы, но сегодня видимо придётся.
Ситуация сложилась следующим образом: мне было необходимо отправить 5800 грн на карту приват банка, я воспользовалась их же терминалом и авторизовалась своей картой при переводе суммы.
Деньги получателю не пришли, ни через день, два, три…
Я заволновалась и стала звонить в поддержку, мне сказали что ничего они не знают, ничем помочь не могут.
Я уточнила каким терминалом пользовалась, в котором часу, какой картой авторизовалась и т. д.
В ответ одни отговорки.
После третьего звонка оператор мне сказала что я скинула деньги на свою же карту, но их там почему-то нет и скорее всего их зажевал банкомат.
Прекрасно, подумала я И очень странно, ведь я номер карты получателя вводила вручную.
После всего оказалось, что мои деньги были отправлены другому человеку.
Каким образом сотрудники видели мою карту при переводе и зачем врали, я не понимаю
Одним словом, приватбанк пробил очередное дно.
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 20:16
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Звернулись до вас в приватному повідомленні.
BohdanStupak 5 квітня 2021, 18:11
04.04.2020 Приватбанк предложил воспользоваться кредитными каникулами по моему договору KG00A!00000321. Заявку мою одобрили, услугу подключили. Сообщили о том что после 31.07.2020 мне сообщат о дате подписания дополнительного соглашения.
В августе мне о дате не сообщили и после моих звонков ответили что «все сотрудники заняты в связи с большой загрузкой, со мной свяжутся». Со мной так и не связались. Три месяца я звонил на горячую линию и моб. телефоны сотрудников с требованием назначить дату и хоть какого нибудь ответственного сотрудника для подписания доп. соглашения.
Мои требования игнорировали. Закрепленный за мной сотрудник Приватбанка Наталья просто перестала отвечать на мои звонки.

Доп. соглашение по сей день не подписано в результате саботажа сотрудников Приватбанк.
К тому же на меня повесили долг который образовался за эти три месяца «предоставленных крединых каникул» и насчитали пени и несоразмерные штрафы «за нарушение обязательств» несмотря на то то я исправно ежемесячно оплачивал обязательные платежи и даже большими суммами.

Сложившуюся ситуацию я расцениваю как искуственно созданную конкретными сотрудниками Приватбанкдля того чтобы мошенническим путем загнать меня в долговую яму, а после этого под надуманным предлогом насчитав огромные штрафы начать шантажировать меня по телефону занимаются вымагательством, требованием «добровольно» отдать им автомобиль, отдать им деньги.
Чем и занимаются ваши сотрудники с декабря месяца. На подписание доп. соглашения сотрудников не нашлось, а для того чтобы в дом ко мне ворваться с незаконными требованиями нашли аж двоих — это ваши «коллектора» (служебные удостоверения которых и происходящее зафиксировано на видео)

Неединоразовые телефонные переговоры по сложившейся ситуации с требованием провести служебное расследование по факту саботажа подписания доп. соглашения почемуто оказлись безрезультатны.

Вероятно такая схема отжима поставлена на поток. Что Вы можете мне ответить?
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 19:43
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
IGOR4564 5 квітня 2021, 15:08
Приватбанк запропонував клієнтам обрати тарифний план на розрахунково-касове обслуговування, що буде діяти з 01.04.2021 року. Ми вибрали відповідний тарифний план, що був найбільш прийнятним для нас. Але починаючи з 01.04.2021 Приватбанк застосував для нас в примусовому порядку найбільш дорогий тарифний план. Не секрет, що в Приватбанка і до цього були одні з найвищих в Україні тарифів на розрахунково-касове обслуговування, а після 01.04.2021р в результаті примусового застосування тарифного плану плата за платіж в євро зросла з 20 євро до 30 євро, за послугу з обміну валюти стали брати додатково комісію у розмірі 0,15 відсотка. Тобто для малого бізнесу, який здійснює платежі на 2−3 тисячі євро загальні витрати зросли в рази.
Консультанти банку не можуть надати відповідь коли будуть повернуті зайво зняті кошти, якими документами керується банк, де можна ознайомитися з такими документами. Відповідь єдина: пишіть офіційно на головний офіс. Враховуючи таке ставлення зі сторони Приватбанка, будемо переходити на обслуговування в інший банк.
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 18:01
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Qwerty1999 5 квітня 2021, 0:47
Приватбанк первым в стране предоставил своим клиентам возможность
активировать (токенизировать) свои банковские карты в Google Pay.
Приватбанк первым в стране запустил сервис «наличные на кассе».
Теперь все мои карты Приватбанка токенизированы и я уже и забыл,
когда последний раз держал в руках свои физические банковские карты.
Я ежедневно и без проблем рассчитываюсь смартфоном на кассах всех торговых точек и только в кассах отделений Приватбанка до сих пор не могу снять наличными ни гривны при использовании Google Pay — программное обеспечение рабочего места кассира не позволяет произвести снятие денежных средств с токенизированной КДВ либо кассиры не знают как это сделать.
Только не говорите мне, что это не возможно.
Ведь сервис «наличные на кассе» работает в «Сильпо»,
ну так активируйте его ещё и на кассах отделений Приватбанка.

Надеюсь на взаимопонимание.

P. S. Использование QR-кодов совместно
с приложением Приват24 прошу не предлагать…
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 10:53
На поточний момент вже 70% кас можуть видати готівку через токен. У решти плануємо реалізувати таку можливість орієнтовно протягом 3-х місяців.
Підкажіть, будь ласка, в якому відділенні ви обслуговувалися, щоб ми перевірили, що за термінал там встановлено.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
03rivnewog 4 квітня 2021, 23:28
Відділення за адресою: Рівне, вул. Грушевського, 42-А
Перевірте роботу Мамчича Олександра, це керівник Волинської філії по напрямку кредитування нерухомості і авто, неоднократно вимагав хабар за надання кредитів з нижчою відсотковою ставкою!
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 10:19
Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження махінацій. Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити деталі і розібратися в ситуації більш детально.
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 квітня 2021, 14:32
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 07.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Inkamarchenko 4 квітня 2021, 22:04
З Приватбнком я дуже давно і ніколи не було ніяких негативних ситуацій. Навпаки дуже зручний додаток Приват24, змістовні та зрозумілі функції в ньому, завжди на зв’язку зі своїм клієнтом навіть у вихідні. Доступно надають відповіді на питання, що виникають. В разі якіхось операцій з карткою, завжди перетворюють чи надсилають запит, щоб уберегти клієнта від шахрайства. А сьогодні у мене склалася ситуація, яка ще раз довела, що ПриватБанк найкращий. Справа в тому, що шахрайськими діями з моєї картки було списано кошти, я була у розпачі, адже це були декретні виплати на дитину. Звернувшись до консультанта я лише розраховувала на вказівки щодо блокування картки, а натомість мені повернули кошти, відмінивши операції, і з моменту зняття коштів до звернення в ПриватБанк пройшло декілька годин, але це не завадило консультантам створити нереальне. Мої кошти повернули в повному обсязі, допомогли заблокувати картку, перевипустити нову. Я була вражена якість та швидкістю реагування на моє звернення. Однозначно ПриватБанк — це банк, який дбає про безпеку і спокій своїх клієнтів. Ми з ним точно надовго. Дякую ПриватБанк 💖
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 9:57
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
Проблема вирішена
Olesja2020 4 квітня 2021, 17:46
Много лет являюсь клиентом банка, получаю на карту банка зарплату, иногда пользовалась кредитом — все всегда выплачивала вовремя, имела максимальный литит по кредитке 50 т. После вклеивания в паспорт нового фото из банка начали приходить напоминания по актуализации документов. Пыталась актуализацию пройти онлайн — но постоянно был ответ — -что-то не устаивало. Поэтому в конце января, в начале февраля пришла в отделение, простояла час в очереди (работал только один специалист), меня, фото документов сфотографировали, сказали что все нормально. И, действительно, после этого напоминания приходить перестали. Но 31 марта, как раз после перечисления мне зарплаты, без предупреждения, все мои карты были заблокированы. Пытаюсь выяснить причину — нужно актуализировать документы. Говорю — уже была актуализация, предупреждений нет — надо опять прийти и актуализировать. Хорошо, утром 1 апреля опять иду в банк, меняю планы, трачу время, стою в очереди — опять актуализация прошла, деньги, слава Богу, снять успела. А сегодня очередной «сюрприз» — без предупреждения заблокировали кредитку с лимитом 50 т, причина — банк принял решение пересмотреть лимит и можно пользоваться только личными деньгами, если возобновит — получите СМС. Почему, надолго ли, можно ли просто уменьшить лимит, что надо чтобы возобновить хотя бы часть лимита — никаких ответов не получила — ждите смс, если банк вдруг когда-то пересмотрит это решение и все. Самое обидное — что без предупреждения! Были планы в ближайшие дни воспользоваться кредитом и вот опять меняй планы, трать время чтобы срочно найти альтернативу и т. д. В общем, доверишься Приватбанку — будешь как на пороховой бочке — карты блокируют в любой момент, без предупреждения, хотя ты и постоянный клиент, который уже много лет сотрудничает с приватбанком.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2021, 19:24
Добрий вечір!
Для успішної актуалізації даних, інформація в документі повинна відображатися чітко та в повному обсязі. На жаль, раніше ви надали документ не в належній якості, тому він не пройшов перевірку, про що ми вас сповіщали повідомленням в додаток.
Нам сумно, що ви зіткнулися з такими незручностями, однак мусимо констатувати, що на поточний момент, ви можете користуватися тільки особистими коштами.
Ми сповістимо вас додатково, коли зможемо вам надати для використання кредитний ліміт.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Galina1535 4 квітня 2021, 11:29
Дуже задоволена роботою оператора, кваліфіковано, швидко, професійно. Проблема вирішена
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2021, 12:47
Добрий день!
Завжди до ваших послуг :)
Беремо і робимо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 квітня 2021, 17:57
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 06.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Dmitiy771 4 квітня 2021, 1:29
Заблочили карты при попытке снять с банкомата по номеру телефона, видете ли не верно указал данные о месте работы и не смог подтвердить операцию.
ОЧЕНЬ ОЧЕНЬ глупый сотрудник приват банка!!!

Сумма на карте была 15000 грн, а из-за этой задержки в 2 часа, у человека возникли проблемы…
Далее начались качели, сделайте 101 фото с картой/паспортом, потому что нам не видно и ТД.

На днях обращусь в отделение с одной целью.

Закрыть эти голд карты, по которым нет кредитного лимита РАЗ, вставляние палок в колёса ДВА

После этой ситуации ещё больше начал уважать MonoBank, где не делают подобного рода движений, и адекватные сотрудники.

ПриватБанк привратился в государственную шарашкину контору, где все работают на отвали за копейки, без какой либо мотивации.

Вывод сделан исходя из общений с консультантами
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2021, 10:38
Добрий день!
Повірте, нам дуже шкода тих клієнтів, які стають жертвами шахрайства і втрачають, іноді, свої останні гроші. Нам потрібно розуміти, що операцію здійснює саме клієнт, а не третя особа. Дана процедура відбувається не тому, що ми хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
При проходженні ідентифікації в чаті, важливо надавати фото належної якості, щоб чітко відображалися дані картки/паспорту та не виникало сумнівів щодо їх справжності.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації більш детально.
killrock911 3 квітня 2021, 19:30
Здравствуйте, утром начал работать и обратил внимание на то что переводы с карту на карту мне не доступны (защита от мошенничества сработала, даже между своими нельзя), попробовал завести средства на биржу через реквизиты получилось. Позже решил чтобы не бегать туда сюда к терминалу, так как это много времени занимает, а мне нужно повторять операции, написать в тех. поддержу, мне объяснили что это сработала защита от мошенничества и они хотят защитить мои средства, после этого я спросил у оператора, могу ли я как-то удалённо пройти проверку, а если это нужно сделать один раз мне будет не тяжело провести операцию у терминала, на что оператор подключил другого специалиста, специалист Ганна, сразу же мне закрыла счёт и сообщила о том что мне теперь нужно писать письмо о переводе остатка средств и отправить его на почту в Днепропетровское отделение, на вопросы могу ли я как-то повлиять на положительный результат, так же с таким вопросом мне обращаться в письменном виде. За что мне закрыли счёт, так и не понял, много комиссии выплачено банку, пользовался их картой как основной, был очень рад такому банку, жаль подобных нет в Украине. Надеюсь мой счёт будет переоткрыт, восхищён изобилием доступных карт в ПриватБанке.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2021, 9:50
Добрий ранок!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Олена Макарчук 3 квітня 2021, 14:36
Відділення за адресою: Суми, вул. Петропавлівська, 47/1, 49
Гарний банк, зауважень практично немає, хіба що дивно, що беруть гроші за зняття готівки (при цьому з карти іншого банку в банкоматах Приватбанку знімаю без відсотків). Але у мене карта ПриватБанку більше для віртуальних операцій і тому це не проблема
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2021, 15:24
Добрий день!
Дякуємо, що ви з нами :)
Ми щиро прагнемо до того, щоб наші клієнти не платили зайвих комісій, тому завжди розповідаємо, як безкоштовно користуватися нашими картками: https://privatbank.ua/kak
Igor Akinfin 3 квітня 2021, 13:35
Хороший банк уже не помню сколько пользовался, один недостаток если нужно поменять карту (срок вышел) этот занимает уже много лет занимает час, а то и два. Согласитесь это долго!
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2021, 13:56
Добрий день!
Ми не стоїмо на місці та постійно розвиваємось.
В оновленому Приват24 опція знаходиться в налаштуваннях картки і дозволяє перевипустити картку в декілька кліків не виходячи з дому. Оформлена таким чином картка має ті ж функції, що і звичайна.
InessaSh 3 квітня 2021, 12:14
Відділення за адресою: Одеса, вул. Генерала Бочарова, 53
Являюсь клиентом банка уже очень много лет, даже сосчитать не могу. все началось с того, что при снятии денег с банкомата, деньги с карты ушли, а из банкомата не вышли. Возврат 11 дней. МОИХ ЛИЧНЫХ СРЕДСТВ. Имею родственников в Южной Корее. Результат — зависли 300$ при переводе вестерн, якобы банк переживал, что это для спонсирования террористов на Донбассе! Ну да, я ведь родом оттуда. А на 300$ можно всю армию одеть… На днях, пошла в отделение уточнить как удобнее и быстрее всего отправить перевод в Ю. Корею, специалист ничем не помогла, кроме «используйте swift через приложение». Это при том, что я являюсь владельцем ГОЛД карт! Я отправила перевод swift, оплатила 40$ комиссии при переводе в 500$ !!!(покрывающих комиссию всех банков посредников) и что вы думаете? Перевод до адресата не дошел, конечно, вдобавок банк запрашивает дополнительную информацию и 55$ за это, но гарантий никаких не даёт. Что за развод для лохов??? Отозвала, обещают 5 рабочих дней, но я уже закупаюсь успокоительным на месяц вперёд. Отвратительное качество обслуживания. Я не брала кредит в привате и использую свои личные средства. Такую дичь ещё нигде не видела. Последний раз провожу какие- либо транзакции через приват.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2021, 13:03
Добрий день!
Проведення та звірка результатів інкасації при обробці заявки на повернення коштів дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо. Перепрошуємо за можливі незручності.
На жаль, вказаних у відгуку даних недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за переказом.
Проблема вирішена
mariemets71 3 квітня 2021, 10:37
Не рекомендую Приват, не можу отримати гроші, які мені перерахували, вони начебто на транзитному рахунку, оператори конкретної відповіді не дають, перекидають мене з одного на другого. Даремно не прислухалась до думок інших про Приват. У відділенні також нічим не допомогли. Усі говорять по різному. Як повернути свої гроші не знаю. Якщо у банку є компетентні фахівці, прошу допомоги, тільки не загальними фразами, треба почекати.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2021, 11:33
Добрий день!
Фахівці перевірять інформацію по вашому питанню та консультацію надану в підтримці і зв'яжуться за результатом.
Falbush 3 квітня 2021, 10:05
Відділення за адресою: Ужгород, пл. Корятовича, 13
Не могу забрать деньги, 5 марта пришёл в банк предупредить что хочу забрать депозит, который заканчивается 6, на сайте было написано что 8 го депозит продлится автоматически. Пусть засунут себе в  *** свои проценты, отдайте деньги, *** . Вы живёте в СССР когда можно было вытворять что хочешь. Причём это повторяется не первый раз.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2021, 10:38
Добрий день!
Якщо ви не бажаєте продовжувати вклад на новий термін можна розірвати його протягом 5-ти днів з моменту закінчення попереднього строку, або ж повідомити банк про відмову від автоматичного продовження. Для цього не обов'язково йти до відділення. Для зручності клєінтів ці операції можна провести в своєму Приват24. У разі виникнення питань, наші колеги в підтримці завжди на зв'язку та залюбки допоможуть.
Що ж до вашого звернення у відділення та розірвання вкладу, фахівець перевірить інформацію за даною ситуацією та зв'яжеться за результатом.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝