Жахливе ставлення до клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.4 | 45.4 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Замовляла попередньо готівку через приват 24 у сумі 200$.
Чекала чергу у касу, була з дитиною 2 роки.
Коли дійшла моя черга, переді мною закрили касу обгрунтовуючи це тим, що прийшли клієнти яких потрібно обслужити позачергово так як вони мали 30000 грн і щоб я чекала з дитиною.
На що я касиру (стажеру)Зінько Анні сказала, що я з дитиною і мені потрібно щоб в першу чергу обслужили мене, так як наскільки мені відомо, що без черги обслуговують не тільки тих хто має високу готівку, а й тих хто вважається інвалідом, вагітні жінки,і ті хто з маленькими дітьми.
На моє прохання вони не зреагували.Чекаючи поки відкриють те вікно у касі я була обурена.
Коли відкрилося вікно у касі я сказала дівчатам, а саме Зінько Анні (стажеру) та працівниці банку касиру яка навчала її, що так не робиться, щоб вони знали що повинні позачергово обслуговувати тих людей які мають маленьких дітей.Звичайно, що вони почали галопом пояснювати, що це така процедура банку і вони повинні обслужити в першу чергу тих хто має більше грошей, а не матусь з дітьми.
Після того як мені видали у касі мої гроші
Касир Зінько Анна побажала мені «Гарного дня!»
Я обернувшись відходячи від каси почула від її наставниці яка її стажувала: Я б не бажала їй гарного дня".
Мені залишилось відпости тим самим.
Я подала скаргу оператору! Скажу більше.просто так цього не залишу.
Приват банк навчіть будь ласка свій персонал спілкуватися,і з повагою відноситися до своїх клієнтів.
Приносимо вибачення, що після звернення до відділення у вас залишився неприємний осад.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої ви будете сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.