Я возмущена действиями Приватбанка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Елена Тарадойко
- 9 лютого 2022, 10:33
- #
Але в тих же документах, які ви дуже уважно прочитали, є докази, які доводять, що сервіс не міг надати брокерські послуги бо брокером не являється. Тому моя суперечка не стосується використання коштів для цілей інвестування. Я прошу, щоб ця суперечка розглядалася на підставі спотворення продавцем опису свого бізнесу та послуг, і причиною спору прошу вважати — «Послуги не відповідають опису»
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Я писала вимоги. скарги пояснюючи банку, що:
«Kiexo» не є брокером, так як в нього немає офіційного статусу брокера, відповідного дозволу регулятора такої діяльності, ліцензій чи будь яких дозвільних документів.
З виписки з банку я дізналася, що мої гроші не йшли ні на які торгові рахунки (як мене намагається запевнити Приватбанк), так як МСС брокерських послуг на ринку цінних паперів має бути 6211. Мої заявки мають такі МСС коди:
заявка 1798914-МСС (7994) — розваги
заявка 1798916-МСС (7994)-розваги
заявка 1810183-МСС (7299)-різні послуги
Яке відношення до брокерської чи інвестиційної діяльності мають мої заявки?
Mastercard chargeback від 7 грудня 2021 року не містить інформації про неможливість оскарження транзакцій, які стосуються інвестицій, валютних рахунків, та подібних спорів
Відповідно до стор. 56 MASTERCARD chargeback guide від 07 грудня 2021 р.
(https://www.mastercard.us/content/dam/mccom/global/documents/chargeback-guide.pdf), відшкодування платежів доступне емітенту за транзакціями, в яких оплачуються азартні ігри, інвестиції тощо. Проте, емітенти не мають права на повернення коштів, пов’язаних з використанням цих фішок або вартості невитрачених фішок, або на будь-які виграші, доходи чи збитки в результаті використання таких фішок чи їх вартості.
Правила платіжних систем єдині по всьому світі!!! Чи у Привата є свій особистий договір з MASTERCARD про який знають лише вони?
Тому вважаю, що Приватбанк або некомпетентний по питанням чарджбеку, або покриває шахраїв.
Прошу керівництво провести службове розслідування, відсторонити від роботи некомпетентних співробітників претензійного відділу, та провести претензійну роботу, згідно правил МПС по моїм спірним транзакціям.
Банк має підстави проводити оскарження по операціям, по яким претензійна робота не суперечитиме правилам міжнародної платіжної системи. Ви самостійно надали банку документи для оскарження, в яких вказано, що дані платежі були здійснені для оплати брокерських послуг. Банк не має змоги оскаржити ваші платежі керуючись правилами платіжної системи (сторінка 56 https://www.mastercard.us/content/dam/mccom/global/documents/chargeback-guide.pdf ).