Бездіяльність Приватбанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Пан Семененко В. В. пише мені таке «Якщо товари або послуги повинні були бути надані після дати обробки транзакції, то період часу в 120 календарних днів обчислюється з останньої дати, коли власник картки очікував отримати товари або послуги, але не повинен перевищувати 540 днів з дати обробки транзакції. Документів, які б підтвердили. що послуга повинна була бути надана Вами протягом останніх 120 днів, Вами надано не було. Враховуючи вищевикладене, на даний час термін оскарження закінчився»
ЯК ЖЕ ДОКУМЕНТІВ НЕ БУЛО? КУДИ ДИВИТЬСЯ БАНК??? ЧОМУ НЕ ЧИТАЄ ДОКУМЕНТИ??? На 1 сторінці моєї заяви, я звертав увагу банка, що у моєму випадку, часові рамки для повернення платежів слід обчислювати не з дати здійснення транзакції, а з 21.12.2021 р. (коли я направив Повідомлення про відмову від послуг та розірвання договору), підстава визначення часових рамок стор. 59 правил Мастеркард. Але пан Семенко В. В. не уважно прочитав мої документи, та поспішив мені відмовити.
Прошу, Голову правління, службу безпеки та підрозділ управління ризиками розібратися з роботою претензійного відділу банку.
Банк виконує взяті на себе зобов'язання та робить максимум, щоб вирішити питання на користь клієнта.
На жаль, в наданих вами документах, що могли б дати банку підстави для оскарження операцій немає опису послуги і даних про те, чому послуга не відповідає тій, яку вам мали надати. Також відсутні підтвердження, що послуга мала бути надана вам. Таким підтвердженням могли б слугувати скріншоти переписки з надавачем послуги або договір на надання послуги, які не були надані.