Мінфін - Курси валют України

Встановити

Бездіяльність Приватбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vit63 8 лютого 2022, 9:42
Хочу довести до відома керівництва Приватбанку, що банк не виконує своїх прямих обов’язків, не піклуїться про своїх клієнтів. Я подав заявку на повернення коштів в зв’язку з махінаціями які було проробленно зі мною. Підготував всі документи, зібрав докази. Приватбанк приняв мою заяву, транзакціям було присвоєно номери 1806307, 1806313, 1806312, 1806311.В той же день, коли були відкриті заявки, Приватбанк зразу їх і закрив, а на сайті написав «На жаль, кошти повернути неможливо, оскільки з дати здійснення операції минуло більше 120 днів (згідно з правилами міжнародних платіжних систем Visa/Mastercard).» Але ж це не правильно! В правилах Мастеркард написано, що якщо володар картки оскаржує якість послуги, то транзакція має бути не старіша ніж 540 днів. Я неодноразово звертався в Приватбанк, пояснював, розказував де я таке прочитав в правилах, та на якій сторінці. Мені постійно відмовляли, говорили, що заявки оформленні коректно,і що ми нічим помогти не можемо, пройшло 120 діб. Але я знаю, що такі заяви розглядаються за термін до 540 діб. Я написав письмову скаргу та відправив у Приватбанк. Вчора прийшла мені письмова відповідь, підписав Семененко В. В.
Пан Семененко В. В. пише мені таке «Якщо товари або послуги повинні були бути надані після дати обробки транзакції, то період часу в 120 календарних днів обчислюється з останньої дати, коли власник картки очікував отримати товари або послуги, але не повинен перевищувати 540 днів з дати обробки транзакції. Документів, які б підтвердили. що послуга повинна була бути надана Вами протягом останніх 120 днів, Вами надано не було. Враховуючи вищевикладене, на даний час термін оскарження закінчився»
ЯК ЖЕ ДОКУМЕНТІВ НЕ БУЛО? КУДИ ДИВИТЬСЯ БАНК??? ЧОМУ НЕ ЧИТАЄ ДОКУМЕНТИ??? На 1 сторінці моєї заяви, я звертав увагу банка, що у моєму випадку, часові рамки для повернення платежів слід обчислювати не з дати здійснення транзакції, а з 21.12.2021 р. (коли я направив Повідомлення про відмову від послуг та розірвання договору), підстава визначення часових рамок стор. 59 правил Мастеркард. Але пан Семенко В. В. не уважно прочитав мої документи, та поспішив мені відмовити.
Прошу, Голову правління, службу безпеки та підрозділ управління ризиками розібратися з роботою претензійного відділу банку.
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2022, 10:52
Добрий день!
Банк виконує взяті на себе зобов'язання та робить максимум, щоб вирішити питання на користь клієнта.
На жаль, в наданих вами документах, що могли б дати банку підстави для оскарження операцій немає опису послуги і даних про те, чому послуга не відповідає тій, яку вам мали надати. Також відсутні підтвердження, що послуга мала бути надана вам. Таким підтвердженням могли б слугувати скріншоти переписки з надавачем послуги або договір на надання послуги, які не були надані.

Коментарі - 4

+
0
Vit63
Vit63
8 лютого 2022, 11:21
#
Для чого Ви пишите неправду??? Я підготував та відправив Вам заяву на 29 сторінках, з усіма доказами та скріншотами, які доводять мою позицію. Договору у сервісу небуло, якби Ви уважно прочитали мої документи, то знали б, що при реєстрації треба ознайомитись з угодою користувача, посилання я додав. Ця угода, з якою пов’язані компанія та клієнт, встановлює умови використання послуг компанії та надає клієнту правила, зазначені в цій Угоді, які клієнт має прийняти до початку використання сайту.
Приватбанк шукає безліч причин аби не виконувати свою роботу. Якщо роздаєте карти Мастеркард, то повинні надавати всі послуги цієї платіжної системи, а не вибірково
+
+1
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
8 лютого 2022, 12:25
#
Напишіть їм це в відповіді на те, що вони написали. Тому що тут це просто як коментар. Приватбанк його не побачить
+
0
Vit63
Vit63
8 лютого 2022, 12:43
#
Дякую
+
0
Ольга Олеговна
Ольга Олеговна
8 лютого 2022, 12:26
#
БРЕШУТЬ! я впевнена , що ви їм все ндіслали! Приватбанк зовсім втратив совість!!! Я їм в написала на те, що вони вам відповіли, що вони брещуть! Тримаємось!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.25 41.85
Всі курси банку