×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
При оплате коммуналки заподозрили в мошенничестве
Банк мало того, что заблокировал карту, так ещё и открепил финансовый номер телефона
В чат-боте подтвердила, что я это я Карту якобы разблокировали, но номер телефона подтвердить обратно не могут
А так как пластиковой карты у меня нет, надо идти в отделение
А при плохом самочувствии это не очень удобно
Вибачаємось за можливі незручності. Дійсно, деякі платежі можуть розцінюватись як ризикові, і тому нам потрібно розуміти, що операцію проводить саме Клієнт. Дана процедура існує не тому, що хочемо витратити ваш час, а тому що хочемо захистити вас від матеріальної і, надалі, моральної шкоди.
Вже розглядаємо ваше питання щодо підтвердження номеру. По результату вам зателефонуємо.
Коментарі (2)
Всё на «отлично»!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Коментарі (1)
Сотрудник сотруднику рознь
До этого момента, в течении месяца, ни в отделении банка, на на 3700 не могли активировать карту либо дать четкую инструкцию по банальному подключению. Информация о банковском продукте на 3700 в разы отличается от информации, предоставляемой сотрудниками отделений.
Не смотря на все сложности, я хочу выразить благодарность службе поддержки Приват Банка, в том, что они разобрались и предоставили специалиста для решения моего вопроса.
Вдячні вам за відгук та вибачаємось, що ваше питання було вирішено не настільки оперативно, як могло бути. Ми написали вам в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контактні дані та проаналізувати дії співробітників, які не змогли вам допомогти відразу.
Написати коментар
развели как дурака по Олх доствке
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваш номер телефону та розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (1)
Ніколи не вірте Приват банку!!!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (17)
Все для людей.
Перепрошуємо за дану ситуацію. Дозвольте нам розібратись в ній детальніше. Для цього звернулись в особистому повідомлення.
Коментарі (25)
Мошенники украли телефон и скинули деньги с карты монобанка на приват
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку.
Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Також банк відправника може надіслати нам запит з описом ситуації, який ми розглянемо та за можливості допоможемо в поверненні коштів чи блокуванні рахунків отримувача.
Коментарі (8)
Благодарность
24/7 на варті та піклуємось про безпеку ваших коштів.
Беремо і робимо!
Коментарі (2)
Грабують пенсіонерів
За вашою карткою не було змінено тарифи на обслуговування. Сплата членського внеску за участь у Gold-клубі списувалась і раніше згідно умов договору але з іншої картки. На поточний момент, Картка для виплат Gold є приорітетною для списання. Це не означає, що банк тепер буде списувати 20 грн за кожну картку Gold. Списання як і раніше будуть проводитись раз на місяць лише з одної картки. В своєму Приват24 Меню «Мої рахунки» ви можете бачити інформацію по операціям, що проходять по карткам, в тому числі, по даному списанню.
Ви можете ознайомитись з умовами користування карткою тут — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/gold-kdv
Ми детально проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з оператором для покращення якості обслуговування в майбутньому.
Коментарі (7)
Продолжение истории о Привате, который отбирает деньги у бедных и отдает богатым
В описании последующих событий постараюсь убрать конфиденциальные данные и насколько возможно непредвзято описать факты.
Через несколько дней с бабушкой связался сотрудник Привата. После выяснения личности бабушки и внука (то есть меня) выяснилось следующее. Это описанно в личном обращение Бабушки на адрес help@pb.ua, где она попросила вернуть ей 120 грн.
31 августа 2020 года я в отделении Приватбанка по адресу: г. Одесса, ул.
Садовая, 7 лично обратилась за перевыпуском карты для сына. Я хорошо помню
тот день, сотрудницу, все, что она говорила и длинную очередь за мной. О подключении услуги страхования я не давала согласия и меня об этом не уведомили.
Сын недееспособный. Документы все о его статусе в банке есть. Поэтому я,
как его представитель обратилась в банк. Через Приватбанк он получает
пенсию.
После перевыпуска карты на следующий день стали снимать страховые платежи
по его карте и снимали вплоть до декабря включительно, пока на его карте
были денежные средства (в декабре деньги сняли 2 раза). 02.01.2021 деньги
по страховке сняли уже с моей карточки. Представитель Приватбанка, от которого были получены сведения о начале предоставления платной услуги и с которым велся диалог на протяжении 2 дней, уведомил меня, что деньги мне
не вернут. Хотелось бы получить официальные разъяснения по данному вопросу
на мою почту *********************
Наша с сыном пенсия является единственным источником средств к существованию и для меня эти средства необходимы.
Получила ответ Привата.
Шановний клієнте, вітаємо!
Ми підготували відповідь на ваше звернення:
Для отримання офіційної відповіді банку рекомендуємо сформувати запит (документ PDF, WORD, JPEG) з детальним описом питання, ПІБ, адреса реєстрації, дата, підпис, печатка. Направити файл з запитом Ви можете на нашу пошту help@privatbank.ua з фінансової пошти або письмово на адресу банку вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!
Получилась стандартная отписка, потому как я не пойму, что за печать должна быть на документе? И почему данное описание не является детальным?
От представителей Приватбанка хотелось бы получить письменный ответ.
Постскриптум: заголовок назвал так. потому как, со слов сотрудника банка, деньги уже не банка, а страховой организации
При оформленні страхового договору клієнту відправляється код підтвердження в смс повідомленні, без якого договір не буде оформлено.
В свою чергу, наші фахівці перевірили інформацію за даною ситуацією та надали клієнту зворотній зв'язок. Із зрозумілих причин ми не маємо змоги надати інформацію персонального характеру публічно та за зверненням третьої особи, тому у разі виникнення додаткових питань, клієнт може звернутись до нас самостійно.
Для отримання офіційної відповіді згідно з діючим законодавством, достатньо направити лист на юридичну адресу або електронну пошту банку, як було зазначено у відповіді клієнту на його лист.
Коментарі (33)
Заказ карты с доставкой это хорошо, но лучше всё-таки самому пойти в отделение
В целом конечно всё понятно, и наверное нормально… как-раз на оценку «удовлетворительно».
P. S. А еще даже сами сотрудники не знают что просто заполнив форму перевыпуска карты на сайте приват24, а затем «сбросив ПИН» можно в тот же день активировать карту (мне сказали дня два надо ждать). Плюс непонятно нафига им при перевыпуске опять тысячу анкет заполнять с теми же самыми данными что уже есть в приват24, забирать кучу ксерокопий документов, которые у них уже есть и т. п.
Нам прикро, що така ситуація мала місце і приносимо свої вибачення за це.
Ми кожного дня старанно працюємо, щоб ви отримували лише якісний сервіс і доставка карток не є виключенням. Хоча саму доставку здійснюють наші партнери, ми активно оптимізуємо цей процес.
У разі виникнення питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
Коментарі (1)
Качественно выполненная работа
Обов'язково передамо Валерії вашу подяку!
Дякуємо, що ви з нами :)
Коментарі (4)
Совдеповский банк
Буду менять банк в срочном порядке!!!
Саме для того, щоб уникнути раптового блокування рахунків ми інформуємо клієнтів про необхідність актуалізації заздалегідь. Адже блокування рахунку — це крайня міра, якщо дані не було актуалізовано своєчасно. Сподіваємось на ваше розуміння і своєчасне виконання вимог законодавства в майбутньому.
Щоб перевірити інформацію за ситуацією звернулись в особистому повідомленні.
Коментарі (1)
Терминал забрал 3030 $ не выдал ни единого чека и не завершил операцию.
Перепрошуємо за можливі незручності.
Заявка на повернення коштів вже в роботі та за її результатом вас буде додатково проінформовано.
Коментарі (6)
Актуализация данных
Спустя время, в декабре 2020 года зайдя в «Приват 24» обнаружил сообщение на тему того, что необходимо актуализировать данные и чтобы не проходить через мартовские трудности, решил пойти непосредственно в банк. 28 декабря 2020 года пошел в отделение Приват банка по адресу г. Одесса Черняховского, 5. На мой вопрос, что актуализировал данные еще в марте месяце — мне сказали это нормально. Проверили все мои данные, сделали фото. Сделали все как положено (актуализировали и физ и юр счета) и сказали что все хорошо и могу не переживать. (К сотрудникам данного отделения претензий никаких). Однако сегодня (12 января 2021 года) зайдя в «Приват 24» и обнаружив сообщение о необходимости вновь актуализировать данные по своим счетам или они будут заблокированы обратился за помощью в call центр (ответа о причине не поступило, а лишь отправили на сайт для актуализации данных). Все конечно хорошо, но проводить актуализацию данных раз в 2 недели это уже перебор учитывая опыт данной операции в марте.
Актуалізація даних — не наша примха, а необхідність обумовлена діючим законодавством. При оновленні даних важливо, щоб фото або сканкопії документів могли бути розпізнані та прочитані. Адже саме за цими документами ми вас зможемо ідентифікувати.
Якщо ваші дані не змінювались, вам достатньо в Приват24 підтвердити це пройшовши за посиланням для актуалізації.
У разі виникнення додаткових питань, готові відповісти на них в особистому повідомленні.
Написати коментар
Благодарность коллективу ПриватБанка за профессионализм
Ви можете на нас розраховувати.
Ми завжди раді допомогти :)
Написати коментар
Работа PrivatMoney
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
Коментарі (18)
лживые обещания помощи, запугивания, угрозы, обзвон знакомых.
Я каждый месяц обращалась в банк с просьбой списать начисленные проценты и дать возможность закрыть долг. В октябле со мной связался сотрудни Александр и пообещал помочь, если я оплачу минимальный платеж 500 грн. Я ему показала документы подтверждающие тяжелое материальное положение, он пригласил в офис на Еврейскую 52 для оформления заявления. Пообещал помочь понимая мою ситуацию… сейчас Александр игнорирует мои обращения и больше не отвечает… но ладно…
На сайте приват банка написано что банк идет на встречу клиенту и будет вместе с ним решать проблему https://privatbank.ua/ru/news/2020/3/23/1159.
Но видимо не тогда когда клиент сам обращается и просить помощи.
На данные момент сотрудники банка обзванивают всех кому когда-либо с помощью приват24 пополнялся счет, разглашая сумму долга, рассказывая о моей кредитной истории из убки, угрожая судом, арестом, взысканием и т. д.
Я не спорю что я должник, но ведь мы все люди и есть форс мажорные ситуации! почему же когда к вам обращаются, умоляют о помощи, пишут, просят, вы людей топите!
Мне жаль что банку выгоднее обратиться в суд, чем помочь урегулировать проблему с должником!
всем здоровья и удачи
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою несприятливою ситуацією.
На жаль, на даний час, банк не може надати реструктуризацію за вашою заборгованістю.
Рекомендуємо проводити погашення заборгованості згідно діючих умов договору.
Коментарі (5)
Как оно быть агентом Приватбанка?
Подал значит заявку на себя на карту, мне позвонили спросили, действительно ли я хочу карту, я подтвердил, что да желаю.
Сотрудник сказал, что я могу подойти в любое отделение и ее получить.
Я сказал хорошо и на этом разговор закончился.
Какое мое было удивление, что в заявке, которую я подал повилась надпись, Заявка забракована, Клиент отказался от услуги/ клиент сообщил, что не давал согласие на оформление.
Теперь я понимаю схему работы, я как агент привлекаю клиентов, заявки бракуются, а клиенты по совету звонящих идут и получают услугу/продукт, а мне скажут, что клиент отказался.
У меня есть скрин заявки и запись разговора с сотрудником. Позор Вам!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Коментарі (7)
Отказ в кредитном лимите
З/П «белая», до вычета налогов — 25000 грн. В Моно, А-банке — кредитные лимиты — больше 50к., причем они сами увеличивают, без моих заявок. Кредитов нигде нет, есть размещенные депозиты.
Почему так, непонятно. Жаль, конечно, я с этим банком давным-давно. Правда, последний год транзакций по счетам не было. Возможно, потому и отказано.
Но, как есть. Потеря невелика абсолютно. При таком качестве продукта и наличии конкурентной среды — тем более.
Рішення про зміну кредитного ліміту приймаються автоматично, за допомогою спеціального алгоритму та з урахуванням великої кількості факторів.
Розмір кредитного ліміту регулярно переглядається! Користуйтесь карткою та послугами ПриватБанку. Важливо зберігати позитивну кредитну історію. Це вплине на алгоритм визначення персонально вашого кредитного ліміту.
Коментарі (3)