Незрозуміле списання
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
На что мне ответили «При зазначенні реквізитів карти та введення одноразового пароля на певному сервісі може бути оформлена передплата, якщо це було передбачено угодою користувача при першому внесенні даних карти. Виходячи з цього, надалі сервісом може подаватися запит на оплату передплати без додаткового підтвердження одноразовим паролем. Отримати детальну інформацію про передплату та відключити її Ви можете звернувшись в підтримку GOOGLE та ознайомившись з інструкцією support.google.com/googleplay/answer/7018481?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=uk. У разі, якщо Ви передали дані 3-м особам або втратили картку, то її, з метою безпеки, потрібно закрити та залишок коштів перерахувати на іншу свою активну картку ПриватБанку. Відкрити нову пластикову картку можливо в будь-якому відділенні ПриватБанку при наявності паспорта та ІПН, або віртуальну — в Приват24. Якщо Ви не отримали товар/послугу, то подати претензійну заявку на оскарження операції Ви можете через чат-онлайн: pb.ua/chat
На мою відповідь «Я перевірила, немає ніякої підписки!!! Я навіть ще раніше видалила номер картки!!! Все перевіряла, ніде навіть не вказано куди знято цю суму! Чому ваш оператор запевнив, що підписку закрив, а гроші всеодно знімаються?! Ви що не можете розібратись із шахраями? Я не буду міняти картку, не треба цього пропонувати, легше взагалі відмовитись від ваших послуг.» Вони відповіли, що не можуть відповісти у листі з міркувань безпеки і написали щоб я описала їм проблему за посиланням, але ж за цим посиланням я і писала перше звернення… на яке отримала розмиту відповідь і розумію, що ніякої допомоги не буде
Подібні списання без додаткового підтвердженн можливі лише в разі, якщо на сайті раніше були введені дані картки і дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести строк дії, номер картки та CVV-код, що відомі лише її власнику.
При вашому зверненні в підтримку було зазначено, що зі сторони банку немає змоги відключити підписку та рекомендовано закрити картку та випустити нову, якщо ви не підтверджуєте операції. Також співробітником було створено заявку на оскарження операції, яка на даний момент, на жаль, не може бути опрацьована, адже оплата була здійснена на сайті, на якому були введені та збережені дані картки, а також відсутнє підтвердження, що послуга була надана третім особам, а не власнику картки.
Ми проведемо перевірку відносно коректності наданої консультації фахівцем підтримки та додатково зв'яжемось з вами.
З нашої сторони є можливість оскаржити дані операції в разі, якщо оплата підписки була здійснена за надання послуг іншій особі. Тому радимо звернутись в підтримку сайту для уточнення даної інформації та у разі, якщо ПІБ власника акаунту за яким оформлена підписка не є вашим, ви можете надати нам дану інформацію для проведення претензійної роботи за правилами міжнародної платіжної системи.
Переглянути операції по картці, в тому числі, деталі списання за підпискою можна у виписці в своєму Приват24.
Ви можете звернутись в підтримку сервісу google для уточнення інформації щодо підписки: https://support.google.com/googleone/answer/9269729?hl=uk&co=GENIE.Platform%3DDesktop
Також отримати інформацію можна в сервісі питань та відповідей: https://support.google.com/googleone#topic=9171059