Было плохо сейчас смогли пробить дно
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Приват нарушает все законы, блокируют полностью счета по ВП при том что исполнитель указал сумму ВП. То есть в данном случаи блокируется сумма по вп, но, не все счета включая социальный.
Добиться правды нельзя.
Оператор сам себе противоречит. Такого пофигизма и идиотизма я ещё не встречала
Получить выписки по счетам при блокировке карт, сперва надо войти в старую версию. Все это напоминает песенку, а за деревом дерево и ещё один куст.
Закрываю все счета
ПриватБанк в своїй діяльності керується вимогами чинного законодавства та інструкціями НБУ. Банк обмежує рахунки клієнта при надходженні постанови про арешт від виконавця, як того вимагає законодавство. Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі рахунки чи суми— це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження знімається протягом 1-3 робочих днів, що і відбулося у вашому випадку.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Окремо приносимо вибачення, що після спілкування з нашим оператором у вас залишився неприємний осад. Наші фахівці перевірили цей діалог та за результатом перевірки вас сповістили в телефонному режимі. Співробітник підтримки вам надав коректну інформацію щодо ситуації, яка склалася.
Нам шкода, що ви прийняли рішення закрити рахунки в нашому банку та щиро сподіваємося, що ви його зміните.
Якщо у вас залишилися невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам про це в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.