Стосовно Послуг і обслуговування клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- komandor95
- 26 січня 2022, 12:09
- #
Я думаю задача этой девушки была просто чтобы вы продолжили использовать страховку, а ждать пока вы зайдёте и поймёте как её отключить её совсем не интересует. Следовательно такая и реакция.
Можливо, але в інших банках могли б перевести на інший відділ, щоб вирішити це запитання, або просто хоча б попрощатись і не кидати слухавку просто так.
Якщо в клієнтів виникають такі технічні запитання їх потрібно вирішувати одразу, а не чекати потім віртуальних помічників в додатку і тд.
Це ж в її інтересах вирішити це запитання, для того щоб пояснити мені чому так відбулось і можливо я б міг передумати і далі користуватись цими послугами.
Якщо в клієнтів виникають такі технічні запитання їх потрібно вирішувати одразу, а не чекати потім віртуальних помічників в додатку і тд.
Це ж в її інтересах вирішити це запитання, для того щоб пояснити мені чому так відбулось і можливо я б міг передумати і далі користуватись цими послугами.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Але питання в іншому.
Я оформлював страхування в році так 2016−2017 і через роки 2−3, тобто приблизно в 2019 мені надійшло повідомлення в додатку Приват24, що воно анулювалось і договір розірваний, але кошти кожного місяця продовжили списуватись (платіж в розмірі 20 грн).
У 2020 році я оформлював GOLD картку і запитуючи на відділенні у менеджера стосовно цього і як можна анулювати договір, мені повідомили що все добре, кошти перестануть списуватись і нічого самостійно закривати не потрібно.
Я був щасливий від цих слів, але в наступному місяці знову прийшло повідомлення про списання в розмірі 20 грн :).
І ось сьогодні 26.01.2022 мені телефонує Юлія і говорить про те, що давайте покращимо умови договора.
Коли я розповів цю ситуацію їй, описану вище і чому загалом дезінформація клієнтів відбулась, вона сказала нічим не можу допомогти і почала обробляти щоб я залишив цю страховку так би мовити.
Потім все ж таки вона повідомила як це можна зробити через додаток, але на прохання що там буде показувати (тобто кнопка про розірвання договору чи щось інше, вона сказала я не знаю).
Потім я попросив її буквально секунд 30−60 зачекати на лінії, щоб я зайшов зараз в додаток і переглянув це, вона сказала «Я не маю можливості так довго чекати».
коли я почав запитувати чому так і могли б не спорити 2 хвилини, а просто почекати поки я зайду, вона СКИНУЛА СЛУХАВКУ))))).
Так ось, якщо у вас немає ХВИЛИНИ, для того, щоб виділити її для клієнта, який уже налаштований негативно і в нього відбулась така ситуація (технічна чи ні всерівно), то і не дивуйтесь, чому потім клієнти закривають картки і переходять на більш технологічні банки, яким не всерівно на своїх клієнтів.
Стосовно послуг для gold клієнтів є багато також питань, але це вже буде в іншому відгуці :).
Гарного дня і не кидайте слухавки).
Від імені банку приносимо вибачення, що після спілкування з нашим фахівцем у вас залишився неприємний осад.
Співробітник, що вам телефонував — не є профільним спеціалістом підтримки та не володіє всією необхідною інформацією, щоб надати вам відповіді на усі питання, що вас цікавлять. Дзвінок вам був здійснений з ціллю вигідної пропозиції за послугою. Отримати детальну консультацію ви можете, звернувшись в нашу цілодобову підтримку чата чи по номеру 3700, де вам завжди будуть раді допомогти.
Перевірити дані по страховці в додатку ви можете в меню « Сервіси — Страховки».
Додатково, ми проаналізуємо ваш діалог з нашим фахівцем та по результату перевірки вам зателефонуємо. У разі запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.