Мошенничество с корректировкой выписки клиентов
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Как сума может быть показано в доступном балансе, но её нету? Вы пересчитывали сами свои расходы?
- +
- 0
- komandor95
- 21 січня 2022, 22:00
- #
У вас остаток на балансе и остаток после последней операции по карте должен быть одинаковый. Если там разные суммы, это означает разбаланс связанный с процедурой возврата платёжа после оплаты на АЗС. Позвоните на 3700, пусть с вами пошагово пройдут все последние операции по карте и остаток после них. Наверняка вы найдёте расхождение. У вас в выписке операция по оплате АЗС может исчезнуть, это нормально. И вам не придёт уведомление и отображение в выписке что это возврат. Это тоже нормально. Никто ваши деньги не украл, не подарил и себе в карман не положил. Нафиг они никому не упали у простого гражданина какие-то примерно 500 грн воровать. Просто у привата так работает возврат, по возвращению денег с выписки удаляется операция оплаты и как-будто вы её не проводили. Я делал также возврат на АЗС, у меня также был разбаланс, который через некоторое время скорректировался и всё было возвращено…
Искренне вам сочувствую… У меня также бывали подобные ситуации, изрядно потрепавшие мне нервы… Ищите другой банк…
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:
1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.
2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.
3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.
4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.
Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції з ініціативи точки, і сума стає доступна на балансі картки. Так як сума не списувалась з картки, у виписці ви не побачите відповідного поля.
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, доступні кошти, рух коштів завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте, будь ласка, в приватному повідомленні свою версію, щоб ми допомогли розібратися.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.