Не правомірне блокування рахунку та шантаж зі сторони ПриватБанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Минув місяць, але ніяких дій зі сторони банку не було. Звернувшись в банк я отримав інформацію що мій рахунок було заблоковано через шахрайські дії, виявляється, що людина яка перевела мені кошти за Куна-код — втратила телефон (зі слів представника банку) і операція була проведена від її імені але іншим лицем. Надавши скріншоти з біржі і довівши свою повну невинуватість в цій ситуації це не змінило рішення банку, мені було відмовлено в розблокуванні карти, але запропоновано (вважаю це шантажем) варіант:
— повернути кошти шахраям (скасувати транзакцію по куна-коду) після чого мені розблокують карту. В такому випадку я понесу матеріальні втрати, виграють лише шахраї. Я не розумію чому ПриватБанк став на сторону шахраїв та відмовляється дотримуватись Законів України (поясню нижче), вважаючи що їхні внутрішні правила понад законом та міжнародними договорами.
Згідно з законодавством України банк не має права блокувати рахунок клієнта без рішення суду, якщо клієнт не підозрюється в фінансуванні тероризму або не сплаті податків. Також, відповідно до міжнародної класифікації МПС visa/mastercard, р2р платежі підтверджені кодом 3d secure є безповоротними та не підлягають оскарженню, оскільки підтверджуються з фінансового номера клієнта. У зв’язку з чим я вважаю що ПриватБанк грубо порушив мої законні права.
На жаль, при аналізі операцій було виявлено надходження на картку, яке платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропонований варіант врегулювання питання, який вам раніше сповістив наш фахівець в телефонному режимі.
Якщо ви згодні виконати умови для розблокування картки — просимо вказати це в приватних повідомленнях, та ми з радістю переглянемо рішення стосовно вашої ситуації.