як мене кинув Приватбанк більш ніж як на 1000грн кешбеку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Юрій Пухов
- 18 лютого 2022, 22:26
- #
Після звернення банк переглянув ситуацію та повністю виплатив кешбек.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
Отже перед тим, як скористатися цією пропозицією, я декілька разів звертався у службу підтримки та з’ясовував усі ньюанси та подробиці, неясні мені моменти. Також в мене було 2 карти віза, одна з котрих була оформлена на мене, але рахунок був моєї жінки.
Я довго сумнівався, але запитав у оператора чи буде ця карта брати участь у акції, бо це рахунок іншої особи- при це я написав оператору з усіма подробицями, на що він мені відповів, що йому потрібен деякий час, щоб усе перевірити. після того, як він усе перевірив, мене запевнили, що карта приймає участь, бо вона оформлена на мене. Йдіть, купуйте, отримуйте кешбек.
Я повівся і 20 грудня купив товару більш ніж на 11000грн- це ж більше 1000грн кешбеку-зрадів я за вдалу угоду. Але прийшов кінець тижня, а кешбеку немає. Пройшов ще один, а кешбеку все немає Я знов у підтримку- там все перевірили і вибачилися за затримку кешбеку, так як були свята і запевнили мене, що кошти будуть обов’язково виплачені.
Ще через тиждень я знов звернувся до банку- там здивувались, що коштів немає і подали якусь заявку по моїй ситуації- кажуть очікуйте смс з рішенням. Ще через деякий час я знов звернувся до служби підтримки- вони знов все перевірили і створили запит по їхній же заявці. Наступного дня мені повідомили. що карта не приймає участь у акції, так як це рахунок іншої особи. Я ж від самого початку вас про це проінформував-пишу я- і ви після перевірки мене запевнили, що саме ця карта все одно приймає участь- на що мені відповіли- вибачте за незручності.
Виходить мене просто надурили. Так можно було казати все що завгодно, запевняти- йдіть, купуйте ще, а потім вибачитись за незручності. Добре що хоч 1000, а могло б бути і гірше.
Більше немає довіри до цього банку.
Від імені банку приносимо вибачення за таку ситуацію. З операторами, які вам надали неточну консультацію ми проведемо бесіду, щоб таких випадків більше не виникало.
Ваше питання вже на розгляді. По результату вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.