Украли деньги вместе с картой — 5632 грн. Банк не просчитал операции подозрительными
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 12
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 4 січня 2022, 16:41
- #
В том, что украли карту, банковской вины нет. За картой обязан следить клиент. Карта — это ключ к средствам на счету. В таких случаях нужно, как можно быстрее блокировать карту. В отзыве нет ни одного слова о том, была ли блокировка карты или нет. Судя по тому, что с ее помощью смогли оплатить товар, не была. :( Вины банка в таком случае нет.
«Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв.»
Ні, це не так. Було проведено 12 операцій і жодного разу не було запиту ПІН коду. Не було надіслано СМС.
Ви не зробили нічого, щоб вберегти мої кошти. Все що ви зробили, скопійували та вставили стандартний текст.
Ні, це не так. Було проведено 12 операцій і жодного разу не було запиту ПІН коду. Не було надіслано СМС.
Ви не зробили нічого, щоб вберегти мої кошти. Все що ви зробили, скопійували та вставили стандартний текст.
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 5 січня 2022, 16:06
- #
А ви зробили?
А почему банк должен звонить вам, а не вы что бы сообщить об утере? Ваша безответственность, но опять почему-то виноват банк)) когда уже наши люди начнут отвечать за свои поступки и поймут что их бездействие, это их проблема
Искренне вам сочувствую… Не стоило доверять приматам ваших денежек! Бегите в другой банк от этих приматов подальше!
Так, а банк чем виноват, что вы потеряли карту и даже не сообщили об этом?
Банк виноват в том, что не заблокировал 12 операций с картой с разницей иногда в 2 минуты. Банк виноват в том, что не запросил пин код и не направил мне уведомление. Хотя при оплате картой другого банка, пин код требуется даже при оплате на меньшие суммы.
«Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв.»
Ні, це не так. Було проведено 12 операцій і жодного разу не було запиту ПІН коду. Не було надіслано СМС.
Ви не зробили нічого, щоб вберегти мої кошти. Все що ви зробили, скопійували та вставили стандартний текст.
Ні, це не так. Було проведено 12 операцій і жодного разу не було запиту ПІН коду. Не було надіслано СМС.
Ви не зробили нічого, щоб вберегти мої кошти. Все що ви зробили, скопійували та вставили стандартний текст.
- +
- 0
- Станислав Косовцов
- 5 січня 2022, 16:10
- #
ПІН не завжди запитують. Є умови, коли він непотрібен, і це не тільки в приваті.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.25 | 41.85 |
Всі курси банку |
ПИН код не запрашивался ни разу. Сообщения в приложения не приходили.
В итоге с карты украли 5 632 гривны.
Но Приват не посчитал себя виноватым и посоветовал «звернутися о отримувача коштів для врегулювання цього питання».
При том со мной вообще никто даже не подумал связаться все пришлось решать в чате службы поддержки и выяснять что все-таки произошло с моей претензией на возврат.
В итоге. Если у вас есть деньги в Приватбанке, уходите в другой банк. Приват не защищает своих клиентов… никак.
Ми розуміємо ваші емоції та в той же час змушені констатувати той факт, що при оплаті була задіяна картка і проведення оскарження операції, як шахрайство, неможливе згідно правил міжнародної платіжної системи.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Згідно з умовами договору, клієнт зобов'язаний вживати необхідних заходів для запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому числі до інформації, нанесеної на неї (п.п. 2.1.4.5.2.).
2.1.4.5.1. Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором, або що суперечать чинному законодавству.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
В даній ситуації вам варто звернутися до правоохоронних органів для отримання записів з магазинів де було проведено покупки та проведення розслідування й подальшого затримання зловмисників.
Зі свого боку ми завжди готові співпрацювати та допомагати поліції.