Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
volchok12 6 травня 2021, 21:25
я здійснила платіж через приват24, а квитанції нема.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 9:52
Щоб отримати квитанцію платежу, в меню: 'Усі послуги — Платежі — Архів', виберіть тип платежу та натисніть на потрібний платіж. Далі кнопка 'Роздрукувати' вказавши тип отримання платіжного доручення (Email, PDF файл).
OksanaPiskorska 6 травня 2021, 20:32
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Молодіжна, 6/2
Быстро среагировали на жалобы в сторону мошенника, который под предлогом работы выманивал деньги. За желание помочь клиентам огромная благодарность. Не ожидала, что вообще кто-то позвонит и поможет в этой ситуации. Деньги вернули. Огромное спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 9:51
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tamila69 6 травня 2021, 20:15
Виношу свою вдячність ПриватБанку
за повернення мого гаманця, який я згубила у Полтавському відділенні № 68. Я дуже була схвильована, що втратила гаманець ручної роботи, який придбала декілька років тому у Львові.
Потелефонувавши на гарячу лінію Приватбанку, я попросила переглянути відеокамери. На наступний день мені потелефонували та повідомили, що гаманець знайшовся. Неймовірно, але -факт. Приємно, що ПриватБанк
— чесний банк, який працює на клієнта і дбає за свій імідж.
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2021, 9:51
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема вирішена
maria8987 6 травня 2021, 17:37
Добрый день! Приватбанк ограничил доступ к целевым средствам (из за ареста счетов исполнительной службой), а именно к тому счёту на который зачисляются алименты на ребёнка, в следствии чего в детском саду отказались принимать ребёнка, так как не был внесён платёж за питание. Вы поймите! Это не мои деньги, это деньги ребёнка, а он никому не должен!
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 18:33
Добрий вечір!
На жаль, банк змушений призупинити операції по ваших рахунках, згідно з постановою про накладення арешту. Вам необхідно врегулювати питання з виконавцем.
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) ви можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім´я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93
Дізнатись суму заборгованості, надання копії листа про накладення арешту, причини арешту ви можете у виконавця.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Edzhen 6 травня 2021, 16:12
Была проблема с международным переводом. Пришлось обратиться в чат. Девушка подключила специалиста по имени Ярослав. Молодой человек мгновенно включился в ситуацию, и решил её за пару минут. Вот такие люди создают репутацию банку! Огромное ему спасибо! Ну и респект Привату за то что привлекают таких сотрудников!
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 16:58
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
MorozViktoria1 6 травня 2021, 15:41
Добрый день! Хочу написать отзыв, так как сложилась не очень приятная ситуация. 20.04 муж пополнял карту на 4000 грн. Номер карты был введён верно, но из-за того, что предыдущий клиент не закончил операцию (как оказалось потом) деньги зачислились не на мою карту. Хотя в чеке значится именно она. Заподозрив неладное, я через 5 минут обратилась в поддержку и меня 2 дня уверяли, что операция успешна и реквизиты именно мои. На 3 день менеджер все-таки увидела, что деньги зачислились не на мой счёт. Создавали запрос о возвращении средств, но вернуть их назад нельзя. Пишу отзыв, так как не понимаю, почему терминал дал пополнить карту по номеру, но деньги ушли на другой счёт. И почему сотрудники, только на третье обращение посмотрели реквизиты
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 16:08
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mvf1974 6 травня 2021, 13:34
В Приват24 прийшло повідомлення про надання мною необхідних документів для продовження льготного періоду по кредиту. Звернувшись до відділення пред’явив довідку військовослужбовця (що зараз проходжу службу в Луганському Прикордонному загоні) а також службове посвідчення. Мені відмовили. Сказали що потрібен військовий квиток. Зараз я у відпустці, м Шостка. Військовий квиток знаходиться в Луганському загоні (м. Лисичанськ) Якийсь абсурд, все робиться для поліпшення наших умов. Дякую ПриватБанк.
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 14:28
Добрий день!
Якщо ви зараз перебуваєте на військовій службі та прагнете мати пільгові умови обслуговування в банку, достатньо звернутися в будь-яке відділення з військовим квитком або довідкою, де має бути чітко зазначено дату початку проходження військової служби.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Irma89 6 травня 2021, 11:23
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 11
Сегодня в отделении по адресу г. Днепр, пр-т Слобожанский 3 моему отцу пенсионеру в наглую «впарили» кредитную карту!!! А всего лишь необходимо было сверить паспортные данные по пенсионной карте по запросу самого же банка, в противном случае пенсионную карту банк грозился аннулировать. Сотрудница отделения нахамила моему отцу и заявила, что вообще отказывается решать его вопрос без оформления кредитки! Видите ли, можно ею не пользоваться, пусть просто у вас лежит, а у них в банке согласно закона всем клиентам оформляют кредитные карты, независимо от вопроса обращения клиентов. С каких пор банки стали «по закону» всем подряд навязывать оформление кредитных карт?! Мошенничество чистой воды!!! Клиенты не обязаны расплачиваться за то, что охамевшие сотрудники Привата за счет пенсионеров делают себе план по продажам и увеличивают размер бонусов к зарплате!!!
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 11:53
Добрий день!
Вибачаємось за таку прикру ситуацію. Описаний вами випадок потребує ретельної перевірки. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
serega81Q 6 травня 2021, 10:20
Відділення за адресою: Харків, пр-т Індустріальний, 24/31
Живу рядом с отделение 46, но это просто [:negative:], люди на рынке Индустриальный, общаются вежлевее и тактичнее, чем в банке. Сотрудники грубят, на жалобы банк не реагирует, ничего не меняется. Почему сотрудники без ведома клиента открывают данные по картам клиентов? Т. е. тебя в банке нет, а твою карту открывают и смотрят, сколько денег у тебя на копилки, какие услуги ты отключил выйдя из банка, что еще можно тебе навешать ради своего кармана. Был у Биричевой Яны последний раз, от нее самая большая утечка данных, весь район об этом знает, хорошие успехи у девочки. Таких мошенниц нужно уволить с позором, а за ее мошенничество раздать пострадавшим деньги с ее кармана. На жалобы банк не реагирует. Многих вопросов не знает, вытрищает свои глаза и реакции ноль. Если пришел решить вопрос, но он не входит в план, она и пальцем не пошевелит, за что получает человек зарплату. Очередь до небес, а она свои семейные вопросы в телефоне решает, т. е. клиент пустое место, это что такое? Делает ошибки в транзакциях, потому что некогда сосредотачиваться, вся телефоне, свои проблемы решает и пусть весь мир подождет. Другие сотрудники тоже не айс, одна воняет подойти нельзя, другие курят каждые 20 мин. Это не одного моего отзыв. Просто накипело. Почему не сделать тайный клин и не проверять такие отделения на сотрудников и их вшивость. Вынуждены ездить в другие отделения и о чудо, такого безобразия нет и делают свою работу честно.
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 11:41
Добрий день!
Банк не терпить будь-яких проявів шахрайства та зловживань з боку своїх співробітників.
У випадку підтвердження такої інформації, до відповідного співробітника банку, який допустив порушення, будуть прийняті заходи реагування, які передбачені внутрішніми положеннями банку. Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 травня 2021, 16:08
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
natalia1133 5 травня 2021, 22:54
Необходимо было разблокировать карту. Обратилась в онлайн поддержку и полностью довольна качеством обслуживания. Оператор отвечал быстро, вежливо и по делу. Карту разблокировали без проблем. Спасибо оператору Владиславу за хорошую работу!
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 8:37
Вдячні вам за такі теплі слова. Владислав, дійсно, дуже любить свою роботу та завжди буде радий допомогти вам знову:)
Проблема вирішена
Dmitrich 5 травня 2021, 21:34
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 38
Нещодавно Приват анонсував «оптимізацію тарифів», яка по факту стала їх підвищенням для юридичних осіб та ФОП. Дивна поведінка під час кризи, коли більшість бізнесу потерпають від карантинних заходів та падіння попиту. Але ж, банків багато, не подобається — переходь.
Кредитна політика також є дивною. Кілька разів брав кредит під депозит і КУБ, віддавав без проблем і завчасно. Але ж тепер, раптом, отримав відповідь, що пов’язана (ні) зі мною особа (би) має(ють) певні заборгованості, тому мені відмовлено у кредитуванні ФОП. Яка особа і кому винна — відповіді немає. Прописаний разом з двома дітьми 16 і 18 років, які боргів не мають. Логічно попередити свого клієнта про певні обставини, подбати про його безпеку, але ж Приват іншої думки і лише натякає на міфічні борги пов’язаних осіб — дякую.
Громадська організація інвалідів, що мала знижений тариф у 20 грн. на місяць, раптом опинилася на загальному тарифі. На мій запит отримав обіцянку повернути той тариф, який вже не діє для нових клієнтів, але залишено для старих. Телефонують за годину і повідомляють, що тарифу немає такого, платіть 150. Також дякую…
Щоб не платити підвищений тариф на перекази за кордон та комісію за валюто обмінні операції, перейшов для ФОП на тариф Бізнес ПРО. Серед іншого, в умовах тарифу зазначено, що клієнт має право відкрити одну картку класу Visa Signature або Black Edition, які не тарифікуються. Це стало ще однією причиною переходу на тариф, бо віртуальний помічник на 3700 здатний допомогти лише втратити час та спокій, а то і отримати психічні порушення, якщо питання виникають часто. Ну то ж, не зволікаючи, подав заявку через форму Привата і поготився на зустріч із спеціалістом для відкриття картки. На моє запитання щодо обставин, бо ця картка є умовою тарифу для ФОП, мене заспокоїли, що спеціаліст у відділенні все зробить і перевірить. Втрачаю на відділенні близько години, поки мій спеціаліст Вікторія намагається зрозуміти як безкоштовно відкрити картку, якщо система цього не дозволяє. Збирали якісь консиліуми за участі відділу корпоративних клієнтів, я також телефонував як на корпоративну лінію, так і у Консьєрж. По телефону мене черговий раз запевняли у тому, що все добре і картку мені мають відкрити, обіцяли зв’язатися з моїм відділенням і щось пояснити. Врешті нічого пояснити не змогли, бо система просто блокує можливість отримання картки безкоштовно. Рідний Привате, куди йдемо? Чому менеджери не поінформовані про ваші нові програми і тарифи з бонусами, чому глючить система і чи можна це назвати обслуговуванням VIP? Чому я сиджу у VIP відділенні і слухаю припущення працівників, що може має місяць чи три пройти на новому тарифі для активації бонусу, чи може надходження мають зайти в певному розмірі або зірки певним чином зійтись? Прошу, не робіть лише крайньою дівчину, яка дійсно намагалася допомогти у вирішенні, але була безсилою проти системи. Винні ті, хто запустив недосконалий проект і не підготував ні спеціалістів до змін, ні програмне забезпечення, а то і не всі умови прописав в тарифах. От з них би премію зняти і мені перерахувати у якості компенсації. Готовий надати номер картки Приватбанку, поки вона в мене ще є.
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 10:39
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулись з незручностями. Вам телефонував наш співробітник та надав пояснення стосовно встановлених тарифів.
По іншим ситуаціям, які описані у відгуці, вже проводимо перевірку, за результатами якої вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
vasrevizor 5 травня 2021, 19:30
Щойно скористався онлайн чатом Приват24. Оператор Іван якісно і головне результативно вирішив мої питання. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 20:16
Іван справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
nburdilo 5 травня 2021, 17:07
Я дуже вдячна Христині, оператору лінії 3700 ПриватБанку, за уважне, людяне ставлення, чудове обслуговування, оперативне вирішення моєї проблеми. Приємно, що є такі відповідальні, компетентні та чуйні працівники у ПриватБанку!
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 17:20
Ми поруч 24/7 :)
Дякуємо, що ви з нами.
Sherba33 5 травня 2021, 16:52
З 22.04.21 року з депозитного рахунку юридичної особи почалося списання комісії за РКО, до цього часу списання комісії проводилось з поточного рахунку.
26.04.21 року на Callback була залишена заявка № 30208933, списання припинилося, але неправомірно списані кошти так і не повернулись.
В зв’язку з неповерненням неправомірно списаної комісії з депозитного рахунку була залишена повторна заявка № 15398713.
Станом на 29.04.21року дві попередні заявки були закриті но не виконані. Банк визнав, що це трапилось по їхній вені, але щось змінювати вони не хочуть.
Після чого була залишена нова заявка № 30241394, де вказувалося, щоб комісію за РКО, яка була неправомірна списана з депозитного рахунку має повернутися на депозитний рахунок, а списання коштів за РКО має проводиться з основного рахунку.
Приватбанк своєю бездіяльність грубо порушує Умови та правила банківських послуг, а саме пункт 3.1.2.4.1. Клієнт доручає Банку здійснювати списання винагороди за надані послуги при настанні строків платежів за Договором з поточного рахунку Клієнта у розмірі винагороди згідно Тарифів Банку (здійснювати договірне списання).
Керуючись викладеним пропоную Приватбанку привести свою діяльність відповідно до внутрішніх правил та договорів підписаних між клієнтом та банком. Повернути на депозитний рахунок неправомірно списану комісію, списати кошти комісії за РКО з поточного рахунку, зробити перерахунок по відсоткам по депозиту.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 17:57
Добрий день!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Питання було детально розглянуто профільними фахівцями та за результатом надано зворотній зв'язок.
IRYNA94 5 травня 2021, 10:07
Не просто не советую, а настоятельно рекомендую не связываться с Приватбанком для оформления кредита под депозит. Все началось изначально с обмана. Ни о каком оформление кредита на срок минус пять дней от депозитного речь не идет. Кредит оформлен на срок один год минус пять дней не смотря на то, что срок депозита полтора года. Банк обьяснил это тем, что какая разница потом продлим на срок депозита. И вот тут при продление началось самое интересное. Документы на продление оформлялись 11 дней. Как заявлял банк это вопрос одного дня и при том удаленно. Приватбанк, рекламируя себя, постоянно делает акцент на том, что у них все быстро и удаленно. Не хочу писать даже о том, какие «бредовые» документы были запрошены банком за эти 11 дней. Не смотря на долгое оформление, договор о продление кредита был подписан в необходимый срок. И вот новый сюрприз. Не обращая внимания на этот договор, кредит выходит в просрочку. Приватбанк списывает все деньги с текущего счета предприятия в погашение кредита со всеми вытекающими последствиями. За два дня ни кто не удосужился даже приступить к решению этой проблемы. Все выписки и скрины документов сохранены во избежание того, что они сейчас быстренько все исправят вроде ни чего не было. Сейчас решаем что дальше с этим делать, но это уже наши проблемы, отзыв написан специально для того, что бы другие не попали в такую ситуацию.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 11:17
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратись в ситуації.
l972al 5 травня 2021, 2:11
Обращался, не один раз, в службу поддержки банка. Всегда терпеливо отвечали на вопросы и помогали. И в выходные и в рабочие дни. По вине банка проблем не возникало ни разу. Спасибо за обслуживание. Услугами банка пользуюсь уже не один год.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 10:09
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Проблема вирішена
Lacity 4 травня 2021, 22:28
Відділення за адресою: Київ, вул. Тургенєвська, 16
В ноябре 2020 года столкнулся с упертостью отдела комплаенса Приватбанка, они требовали от меня декларацию о доходах за 2020 год, когда согласно закона я ее делать должен только в начале 2021 год. Закрыли мне счёт, ограничили доступ к ячейке и много других сложностей. Это при том, что карта была уровня WorldElite, VIP обслуживание. В конце декабря, я потребовал, от них справки, что долгов перед банком нет и счет мой ЗАКРЫТ.
Получил несколько справок: о закрытии счета, об отсутствии задолженности физ лица, об отсутствии задолженности юр. лица.
Сейчас начало мая 2021 года и один из сервисов, который я оплачивал еще в сентябре 2020 года, решил сделать мне возврат, на ту же карту, с которой платил. Процедура была простой, если счет закрыт, деньги возвращаются и они уже платят на счет, который я предоставлю, но какого же было мое удивление, когда мне пришла смс от Приватбанка о ЗАЧИСЛЕНИЕ этой суммы на счет и в дополнение у меня до сих пор висит открытый КРЕДИТНЫЙ ЛИМИТ на 200к, когда я НЕОДНОКРАТНО писал заявление о закрытии всего и вся.

Согласно правилам, закрытие происходят в течении 30 дней после заявления, но прошло больше 180 дней, а счета открыты. Теперь я должен идти в отделение и снова писать бумажки, о переводе остатка и о снова о закрытии счета. Это вообще легально, не закрывать так долго счет?
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 10:57
Добрий день!
Наші колеги вже перевіряють інформацію за вашим питанням та зв'яжуться за результатом.
Volodymyr Murashkin 4 травня 2021, 18:09
Купил билет 4.05 направлением Умань-Кривой Рог на рейс 9225 Щецин-Кривой Рог на bilet.pb.ua

В назначенное время 15:30 автобус не приехал. Никаких уведомлений не было.
Выговорил все деньги с перевозчиком фоп Стецик Т. В. чтобы узнать, что делать. Ничего полезного, кроме как «ждите» не узнал. Закончились деньги на мобильном счету.

Т.к. был интернет написал в чат приват24 с просьбой помочь в общении с перевозчиком, на автобус которого я через приват купил билет

Как и в случае со страхованием, вся роль сотрудника «Привата» свелась к ответу «вся информация есть в билете, звоните и разбирайтесь со своей проблемой сами».

После того, как выбрал пункт, что не доволен общением, через полчаса пришел ответ «проверяющего», аналогичный ответу оператора — мы только продаем билет без каких-либо обязательств, проблемы решайте сами.

Годы проходят, отношение «привата» к просьбам о помощи не меняется. Очень жаль
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 17:15
Добрий день!
Щоб розібратись в ситуації детальніше та уточнити додаткову інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
Rayzi 4 травня 2021, 18:07
Стаття 14 п. п 15. Закону про соц. і правовий захист військових. Після написання заяви про не нарахування зобов’язань банк раз і назавжди псує Вашу кредитну історію на такому недосервісі, як UBKI — вважаю необхідно закрити, так як зберігає персональні дані. Роздає номер різним мікрофінансовим організаціям, які в свою чергу надсилають велику кількість невигідних пропозицій, користуючись вашою проблемною ситуацією. Добре, ваш банк хай не обслуговує мене, переживу. Але ваші дії впливають на мої права. Планую організувати позов до суду.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 9:59
Доброго ранку!
Банк веде свою діяльність виключно в рамках чинного законодавства та керуючись вимогами регулятора. Передана банком кредитна історія лише відображає наявність прострочених зобов'язань по кредитам або їх відсутність. Важливо розуміти, що відміна нарахованих відсотків, штрафів та пені не передбачає скасування взятих на себе клієнтом зобов'язань, щодо повернення використаної суми. Що ж до інших фінансових установ, то рішення про надання вам кредиту вони приймають самостійно.
ПриватБанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за виключенням випадків, що передбачені законодавством. Це також стосується і номерів телефонів, які залишає клієнт в банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Voitasyk 4 травня 2021, 15:17
Спілкувалася з фахівцем, Владиславом, швидко і без проблем вирішив мою проблему
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2021, 16:39
Наш Оператор Владислав буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝