А ви ще довіряєте Приватбанку?!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.65 | 45.65 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
І ось від держаного (отже, думалось, надійного) «Приватбанку» на емейл приходить цікава пропозиція наступного змісту:
«А наша „чорна п’ятниця“ продовжується аж до 7 грудня 2021.
Купуйте все, що хочете з кредитною карткою від ПриватБанку та гарантовано отримайте 100 грн за купівлі на суму від 300 грн одним чеком. Кешбек буде виплачено протягом тижня після закінчення акції
Далі — посилання „ПІДКЛЮЧИТИ КЕШБЕК“.
Та примітка — Акція діє до 07.12.2021».
Більш, чим приваблива пропозиція, подумав я. Тому й підключив кешбек.
Все здавалось аж занадто просто, якби цю акцію проводив не Приватбанк, який в минулому вже «прославився» недотриманням власних же умов по акціям.
Щоб перестрахуватися, вирішив після підключення кешбеку звернутися в чаті до служби підтримки через Приват24. Детально розпитав про те, з якої саме картки треба здійснити витрати, чи є обмеження по МСС-кодам, чи має значення купівля офлайн чи в інтернет-магазині. Насамкінець, попросив підтвердити, що кешбек підключено та я беру участь в акції. Оператор Станіслав підтвердив, що все гаразд, вказавши з точністю до секунди, коли було підключено кешбек, а, отже, й участь в акції. Дану інформацію заскрінив (це ж Приватбанк, ми пам’ятаємо).
Далі залишилось придбати щось смачненьке та чекати зарахування коштів.
Проста математика — 7 грудня (дата закінчення акції) + 7 календарних днів (тиждень після закінчення акції, протягом якого мав бути виплачений кешбек), і до 14 грудня 2021 р. 100 гривень мало бути на рахунку.
Але це ж Приватбанк, тут так просто не буває!
Спочатку подумалось, що, можливо, в Приватбанку якась інша інформація про кількість календарних днів в тижні, тому я й зарано чекаю винагороди.
Знову звернувся в чаті Приват24 до служби-підтримки.
14 грудня після запитання оператори кудись зникали.
Цікавість, яким чином Приватбанк спробує надурити цього разу почала додавати азарту. 15 грудня 2021 р. я таки отримав інформацію. Після тривалого вивчення ситуації оператор Микола заявив, що … я не зареєструвався в акції. Скаргу оформити відмовився. Після прохання перевірити інформацію, яку надав раніше оператор Станіслав (є в історії чату та скріні), Микола, а, отже, і Приватбанк, ошелешив своїм рівнем цинізму та «пробивання дна» — «Приносимо свої вибачення за інформацію, яку раніше надав вам оператор, але участь в акції не була підтверджена».
Хтось з мудрих сказав — «якщо тобі вдалося обдурити людину, то це не означає, що вона дурень. Це лише означає, що тобі довіряли більше, ніж ти того заслуговував».
А ви ще довіряєте Приватбанку?!
Якщо всі умови було виконано, то ми обов'язково допоможемо вам у вирішенні питання.
На жаль, у відгуці немає інформації, за якою ми могли б вас ідентифікувати і перевірити ситуацію.
Щоб ми могли вам допомогти, написали до приватних повідомлень для уточнення даних.