Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Boris220 5 лютого 2021, 15:29
При оформлении карты «универсальная», меня уговорили оформить страховку от несчастных случаев, объяснив что при любой травме полученной в результате несчастного случая, мне выплатят небольшую сумму, которая поможет оплатить лекарства и/или диагностику… Как раз в период действия этого договора, я порвал икроножную мышцу в голени. Как результат-гипс и потеря трудоспособности на несколько месяцев. Думал страховка покроет хотя бы МРТ и стоимость консультации врача… Но мне отказали в выплате, на основании того, что отрыв икроножной мышцы, отсутствует в таблице выплат… Никакой таблицы при оформлении страховки мне не предоставляли. Я получил информацию о страховке от работника Привата и расписывался на планшете сотрудника Привата. Учитывая все вышесказанное, считаю эту страховку разводом. Деньги небольшие, бесспорно, но ощущения обмана усугубляется тем, что это обнаружилось, когда действительно необходима помощь…
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 17:21
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Дозвольте звернути вашу увагу, що ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія. Ознайомитися з договором та отримати його завжди можна в Приват24 в меню «Мої рахунки» — «Страховки» — «Мої страховки» — «Операції» — «Завантажити/роздрукувати».
У разі, якщо ви перебували на лікуванні, рекомендуємо надати довідку із зазначеним терміном лікування та повним діагнозом.
Проблема вирішена
ladycat003 5 лютого 2021, 14:24
Совершила перевод со своей карты Приватбанка на другую карту Приватбанка через Приват24 03.02.2021. Получателю платеж не пришел. В банке сначала оформили неправильно заявку на выяснение ситуации. Потом вообще отказывались принимать заявку, оператор говорила, что не видит проблемы-платеж прошел. После моих настойчивых просьб удалось всё-таки выяснить, что платеж пришел на какой-то спец счёт получателя, но получатель денег не видит и как получить эти деньги узнает, только если свяжется лично с Приватбанком.
Получатель связалась с Приватбанком, выяснила, чтобы получить средства, ей нужно перевести средства со счета, которого у нее нет (на который, по словам сотрудников ПриватБанка, зашли средства) на свою карту. Это сделать невозможно, т.к. у получателя нет другого счета, на который могли бы зайти средства. Итог: ни плательщик, ни получатель ничего не добились. ПриватБанк присвоил мои деньги!
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 14:57
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
department11 5 лютого 2021, 11:19
При намаганні здійснити платіж за реквізитами — результат «error»… З двадцятої спроби нарешті отримано «спосіб підтвердження смс — введіть смс яке вислано на номер»…
📞 Але тут невеличка проблема — ніякого смс ніхто так і не прислав… Інших варіантів підтвердження не має… Номер в мережі.
Питання: як ввести смс яке ніхто не прислав і підтвердити вже цей платіж? 💭 🤔
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 12:46
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми надіслали вам приватним повідомленням персональне посилання, пройшовши за яким наші фахівці будуть раді вам допомогти.
AlinaaI 5 лютого 2021, 10:52
Добрий день! Хочу поділитися своєю історією. Багато років я є клієнтом Приват банку, завжди користуюся сервісом Приват 24, зручно і швидко проводити різні операції.

23.01.21 сталася неприємна ситуація, я відправила повну предоплату через інтернет, але через декілька днів ні коштів, ні товару не отримала від цієї людини. Я відразу звернулася на гарячу лінію Приват банка 3700 та залишила заяву про «шахрайство», де мені також порадили написати заяву до поліції. Через неділю зі мною зв’язалася представник банку, що мою заяву розглянуто і банк зможе повернути мої кошти. Сказати честно, я була в шоці і дуже приємно здивована :) на наступний день кошти повернулися мені на карту!

Хочу подякувати пані Валерії за гарне обслуговування та вирішення мого питання! Рада, що Приват банк не ігнорує заяви і дійсно допомагає своїм клієнтам в таких ситуаціях!

Гарного дня, та будьте обережні з вашими замовленнями в інтернеті!
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 12:14
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Проблема вирішена
Дмитрий Ткачук 5 лютого 2021, 0:04
Здравствуйте, я Клиент Приват Банка с 2008 года, никогда проблем не было, до вчерашнего дня, мне поступил звонок 04.02.2020 в 20:55, на который я ответил и попросил перезвонить завтра, так как уже поздно и положил трубку. После чего поступил ещё один звонок в котором мне оператор ПриватБанк в грубом тоне говорит, что это в ваших же интересах, мол вы нам с декабря месяца задолжали 190 грн на карте ключ с счёту, почему не платите, когда собираетесь закрыть долг и тому подобное. Я честного говоря был в шоке, так как столкнулся с таким впервые, за 190 грн вызванивать вечером, угрожать какой то там плохой историей и вымогать заплатить долг в 190 грн до понедельника, это верх идиотизма. За долг на этом счёте не знал, завтра закрою, но звонить в такое время и начинать диалог с угроз, ну такое…
Почему просто не позвонить в течении дня и без угроз напомнить о минусе в 190 грн, мне не понятно.
Я был другого мнения о банке.
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 9:40
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ця ситуація завдала вам незручностей.
Своєчасне погашення заборгованості є запорукою гарних відносин між кредитором та клієнтом та подальшим кредитуванням клієнта.
Нами буде перевірено зазначений дзвінок. Ми зателефонуємо вам додатково.
Проблема вирішена
0684543785 4 лютого 2021, 20:37
Добрый день. Мною 02.01.2020 были приобретены 3 авиабилета через приват24 «№ бронировки: QHETUT». Вылет должен был состояться 04.06.2020. Узнав за 5 дней от авиакомпании, что рейс отменен из-за карантина. Через приват24 31.05.2020 делаю заявку на возврат средств. На что получаю номер моей заявки — ID заявки: customauto239056. Неоднократно обращался на 3700. Ожидайте, мы ВАС поставили в «ускоренную очередь» на возврат средств, возможно решение вопроса вплоть до 6 месяцев, я молча их выждал, а это уже декабрь!!! Я сам от авиакомпании выяснил, что еще в августе 2020 мои деньги были отправлены обратно. Позвонил опять в приват24, говорят: «ОЖИДАЙТЕ ЕЩЕ». Первого ФЕВРАЛЯ 2021 при очередном звонке в приват, мне было указано самому разбираться с авиакомпанией, но билеты были приобретены в ПРИВАТБАНКЕ… КАК ТАК ??? КОМУ ТОГДА ДОВЕРЯТЬ ???
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 9:33
Добрий ранок!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково.
Полезный комментарий
0684543785 18 лютого 2021, 12:48
4 февраля была был мной оставлен этот отзыв. Сегодня 18 февраля — ДЕНЬГИ ВЕРНУЛИ !!! ОЧЕНЬ ВАМ БЛАГОДАРЕН !!!
evysik 4 лютого 2021, 20:26
Доброго вечора всім.Я користуюсь Приватом 24 уже багато років.У нього є багато функцій я користуюся переказами швидкими, перекидаю кошти з картки на картку різних банків.Якщо виникає в мене в чомусь проблема то я викликаю фахівця протягом 2-х хвилин на моє питання знаходиться відповідний фахівец…Який детально і подробно все мені пояснити. Якщо я чогось не розумію то скине інструкцію.Можу на своєму опиті сказати що банк дійсно хороший і фахівці кваліфіцировані.Я могла поставити і більше балів вони на всі 💯 відсотків справляються з поставленою задачею. Дякую шо є такий банк.🥰😘
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 9:24
Добрий ранок!
Дякуємо за ваш відгук! Ми завжди готові прийти на допомогу в будь-який момент та вирішити ваші питання. Будемо раді подальшій співпраці.
Проблема вирішена
Алекс Номб 4 лютого 2021, 20:14
Я ложил деньги на карту приватбанка находясь в городе Харьков, ул Отакара Яроша, 25, номер терминала TS201747. Я положил 1100, сначала 500, потом 100, и потом ещё 500, после чего загорелось сразу платёж успешен пополнено на 600. 500 гривен ушло непонятно куда. Что теперь делать?
Приватбанк
Відповідь банку
5 лютого 2021, 9:21
Добрий ранок!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми надіслали вам приватним повідомленням персональне посилання, пройшовши за яким наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Во время оплаты услуг через Приват 24 мною ошибочно (по умолчанию) была выбрана универсальная карта. Вместе с суммой платежа было списано 950 грн за пользование кредитными средствами.
В момент оплаты я нажала на кнопку «отменить», но платёж ушёл. Сразу же набрала 3700, пообещали сумму процента вскоре вернуть.
Через 4 дня снова позвонила 3700, там уже сказали, что сумму % не вернут.
Я была жутко расстроена. Как? Платить 950 грн за то, что суммой платежа совсем не воспользовался, отменив его.
Пошла в отделение по адресу площадь Победы 8-а в г. Новомосковск.
Девушки операторы помогли составить обращение в БОК. И в этот же день Департамент по работе с клиентами, рассмотрев мое обращение, приняли решение вернуть мне сумму 950 грн.

Огромное спасибо Департаменту и его представителю Алёне, а также операторам Новомосковск ого Отделения.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 20:22
Раді, що ваше питання було успішно вирішено! Додатково написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити консультації операторів.
Buzilka 4 лютого 2021, 16:20
Виникли технічні складнощі із входом в систему приват24 саме в той час, коли я знаходжусь закордоном. Звернулась за допомогою через чат додатку і дуже оперативно вирішили всі проблеми. Особлива подяка Ользі. Нажаль, прізвища не знаю (((дуже приємно і це відчувається, коли людина не просто виконує свої обов‘язки, а дійсно проникається твоєю проблемою і зацікавлена саме в її вирішенні. Велика дяка 💕
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 17:13
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
LanaJ 4 лютого 2021, 16:19
Хочу висловити подяку операторам Юлії та Андрієві за оперативність та ґрунтовні відповіді. Дякую вам!
Завдяки вам імідж українського банку набуває певного рівня. Хочеться пишатись своєю країною, своїми земляками — і ви вкладаєте в це свій внесок. Якби усі так сумлінно працювали — кожний на своєму місці — ми б мали один позитив. Дбаймо про це разом!
Успіху банку! Задоволення клієнтам!
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 17:13
Беремо і робимо все, щоб ви завжди отримували якісне обслуговування :)
Проблема вирішена
IvanUshakov 4 лютого 2021, 14:54
Здравствуйте. Хочу поделится своим опытом в получении авто кредита от Приват банка. И опыт этот очень не приятный. Если вы читаете этот отзыв для того чтобы понять стоит ли брать авто в кредит через Приват. То, НЕТ! Не стоит, не в коем случае. И вот почему. Я оформил договор финансового лизинга 18.03.2019. Был внесен 50%ый первые взнос. Дальнейшие выплаты происходили строго по графику. Без каких либо просрочек или задержек. Зачастую суммы были больше обязательного платежа, с расчётом на досрочное погашение. Последний платёж был внесён 22.12.2020 Настал момент переоформления авто на меня с целью продажи. Покупатель на машину уже был и именно за его счёт была закрыта задолженность по договору. По регламенту Приват банка на подготовку пакета документов им нужно до 14 дней. Сегодня 04.02.2021 но документы на машину я так и не получил. Даже если сделать скидку на праздники и локдаун сроки просто абсурдные. Полтора месяца готовить документы, которые в нормальных банках делаются за три дня! Это просто максимальная некомпетентность. Зато я получил кучу отговорок от Привита то им нужно подготовить шаблон купли продажи в свези с сменой законодательства, то они не могут получить справку из военкомата, то ещё что-то. Сейчас они ждут факсимиле головы правления Самариной А. О. Причём сроки на это не определены. То есть они не знают сколько им нужно времени на то чтобы поставить печать. Что за бред Приват?!

Если этот горе банк не закроет вопрос в ближайшее время придётся забирать машину через суд. Так как они нарушают закон. Всё это попахивает 190 У К Украины, мошенничество. Так что не связывайтесь с авто кредитами Приват банка. Очень не советую.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 16:17
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
12345t 4 лютого 2021, 14:30
Я имела неосторожность заказать товар через инстаграм и сделав за него полную предоплату, товара я не получила меня обманули и заблокировали. Обратилась на гарячую линию Приват Банк с просьбой о помощи если это возможно, девушка любезно меня выслушала и приняла заявку на «шахрайство» после чего мне нужно было обратиться в полицию и в течении суток мой вопрос решился, со мной связался работник Приват Банка и обрадовал хорошими новостями, что средства возможно вернуть на мою карту.
На самом деле огромное спасибо работникам банка за оперативность и помощь, все быстро объяснили, что и как нужно сделать и вот результат не заставил себя ждать!
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 14:54
Ми завжди поряд і раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами!
Проблема вирішена
Max77Dnepr 4 лютого 2021, 13:27
С льготным периодом в «55» дней тут уже многие попадали. Хочу предупредить о других подлостях от Приват банка. Взял 39 тыс. с кредитки «Универсальная» и в срок! 55 дней вернул на карту 38900! — списали проценты как за 39 000! Такого себе даже рекет в 90-е не позволял, чтоб за 💯 грн остатка по долгу взять проценты 2 670!!! т. е. получается если вы взяли 50 000 и вернули в льготный период 49 999,99 коп. Вам за копейку долга, насчитают проценты за все 50 тыс!!! Смотрите не попадайтесь! С Приватом планирую прощаться… или, как минимум положу карту в шкаф и не будем пользоваться.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 14:08
Схема роботи пільгового періоду «до 55 днів»:
Фактично період дії такого безвідсоткового періоду може становити від 25 до 55 днів, в залежності від того, в який день місяця відбуваються витрати.
Тобто, якщо розпочати здійснювати витрати 1-го числа, то до 25-го числа наступного місяця пільговий період складе всі 55 днів.

Внести суму всіх використаних коштів потрібно до 25-го числа наступного місяця.
Якщо ж цього правила погашення не дотриматися, то відсотки нараховуються так, як ніби, пільгового періоду не було (розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів).
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, Показати розрахунок >>.
Oksana040404 4 лютого 2021, 12:56
Щира вдячність Департаменту по роботі зі зверненнями клієнтів і особливо Ользі Володимирівні за швидке, якісне і дуже оперативне реагування на запит. Завдяки професійній допомозі проблема вирішилась у короткі строки!
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 13:50
Дякуємо вам за теплі слова на адресу Ольги. Завжди до ваших послуг :)
Беремо і робимо!
Алина Андрейко 4 лютого 2021, 11:19
Скасували платіж у приват 24 з метою безпеки, но онлайн чат в помощь! специалист выставил форму, заполнила и вуаля!!! Не прошло и пяти минут!!! Все работает! Спасибо)
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 12:41
Дякуємо вам за відгук!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. У разі чого — 24/7 до ваших послуг :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Honey1981 4 лютого 2021, 9:25
Обратилась после того, как переболела воспалением легких 01.02.2021 года, мне сказали какие документы предоставить. После предоставления документов, 03.02.2021 года на карточку пришли деньги. Вывод такой- если это заболевание, которое есть в списке и все документы в порядке, то страховка выплачивается без проблем.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 10:24
Дякуємо вам за відгук. Нам дуже приємно, що ви задоволені взаємодією з нами та страховою компанією.
Завжди поруч та раді допомогти.
Получаю зароботную плату в приватбанке. Недавно исполнительная служба наложила арест на счета. где указала кроме личных средств. несмотря на это приватбанк наложил арест на зарплатные средства. прекрасно видя что именно арестованная сумма является зарплатными деньгами… и на все просьбы отвечают что карта является не только зарплатной. так как такого проэкта в банке нет
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 10:20
Для того, щоб не було накладено арешт на конкретну картку — це має вказувати виконавець в постанові.
Дійсно, на картку для виплат доступно зарахування не лише заробітної плати, адже її ви можете використовувати і для своїх потреб.
Щоб ми могли допомогти вам і зняти арешт з конкретної картки, нам потрібно отримати відповідного листа від виконавця.
Ви можете замовити і надати виконавцю виписку за рахунком з нарахуваннями цільових виплат (якщо даний формат підійде виконавцю).
Oksana322 3 лютого 2021, 21:40
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Волі, 35
Нещодавно з моєї картки були здійсненні шахрайські дії. Повідомивши про це на гарячу лінію приват банку, я отримала компетентну підтримку та пораду працівника в наступних діях. Через декілька днів я була приємно вражена новиною від працівника банку, яка повідомила мене про повернення втрачених коштів. Щиро дякую за професіоналізм та допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 10:20
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Завжди раді допомогти! Дякуємо, що ви з нами :)
Дуже погано обслуговують в приват банку. Працівники нервові кричать до клієнтів. Не виконують свої робочі обов’язки. Не хочеться після такого обслуговування заходити до них. Розберіть будь-ласка дану ситуацію, вже немає як терпіти людям!!! PS: Складається враження що вони в себе дома і так як хочуть так і крутять людьми!!!
Прошу будь-ласка дану ситуацію вирішити якомога скоріше!!!
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2021, 10:19
Написали вам в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝