Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
maksimilian1508 16 травня 2021, 0:38
Мошенники
Требуют предоплату на карту
5363 5420 1394 4542 Voichenko V.A.
5363542013944542 Войченко В. А.
В итоге отправляю товар неизвестного происхрждения и качества
Их телефоны
380662504668
380679134861
380512584667
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2021, 8:48
Доброго ранку!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alina1235 15 травня 2021, 10:23
Ваш пользователь нагревает людей!!! 4246 0010 0179 5891 4246001001795891
Путенко НИНА ПУТЕНКО НІНА!!! Занимается мошенничеством!!! Обманывает людей!!!
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2021, 11:45
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Bluesky14 15 травня 2021, 9:29
Согласно требованиям банка, необходимо предоставить данные для обновления
и проверкии. Есть возможность сделать это в Privat 24. Пришлось осуществлять эту операцию 5 раз, тратить личное время — и безуспешно. Сперва приходит сообщение :« Ваші дані успішно прошли перевірку та оновлені.Дякуємо за співпрацю!». Затем через какое- то время приходит новое сообщение :« На жаль, дані не прошли перевірку через некоректні фоторафії.» Все фотографии паспорта и ИНН были сделаны в соответствии с запросом — виден номер паспорта, серии, страницы, четкие фотографии, подпись, прописка. Что ещё необходимо ?! Идти в банк лично — тоже не вариант (всегда огромные очереди. Банк сократил свои отделения и сотрудников .) Сегодня на сайте прочитала отзыв одного клиента о личном посещении банка для актуализации данных. И результат был таким же: через несколько дней пришло сообщение о некорректных фотографиях. Поэтому, к сожалению, актуализировать информацию мне так и не удалось. Какого качества нужны фотографии ПриватБанка? Профессиональная фотосессия? Айфон последней модели? ПриватБанк, ценИте, пожалуйста, время своих клиентов, а не только их финансовые вложения в Ваш банк. Не клиенты существуют для банка, а Вы- для них
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2021, 10:29
Ви отримали повідомлення про успішну актуалізацію, так як один із документів пройшов перевірку.
Якщо фото документа не якісне — обрізано реквізити документа (серія/номер і інше), такі заявки відхиляються. Перефотографуйте, будь ласка, документ так, щоб його було видно цілком, вся інформація була видна та читалась. Зробіть фото документа при хорошому освітленні для того, щоб знімок був чітким.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vlas27 15 травня 2021, 9:09
В договоре о страховании авто я допустила ошибку, помогли быстро все исправить)
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2021, 10:15
Ми завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 травня 2021, 13:35
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 17.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
golovachm 15 травня 2021, 7:56
Пришла очередь и мне написать отзыв, летом 2020 года, купила купила ребенку портфель (70.45 USD), в школу на 1 сентября, по факту портфель так и не был получен, открыла спор на площадке eBay где портфель собственно и был куплен, далее мой аккаунт по неведомой причине был заблокирован без возможности восстановления, я обратилась в приватбанк с просьбой оформить так называемый Chargeback. 26 сент. 2020 г., в 11:14, с ящика chargeback@privatbank.ua я получила письмо с вложением, в котором указано «Please show picture how the item is not as described», так по всей видимости ответила площадка на заявку от ПриватБанка. Прочитав это, я сразу же написала в ответ почему заявка была оформлена так что я получила портфель, но он не соответствует описанию? По этому поводу мне ответили лишь «Оскарження по заявці буде продовжено, чекаємо на відповідь банка еквайєра 45 днів», в итоге так портфель и не был получен и деньги также не были возвращены. P. S.: После оформления процедуры Chargeback, я получила письмо от платежной системы PayPal о том что был открыт спор со стороны банка, также у меня есть подтверждение от трех разных специалистов поддержки PayPal что этот спор был закрыт в мою пользу и деньги были возвращены, хотя сотрудники ПБ, подразделения Chargeback, утверждают обратное, что никакого ответа от банка эквайера не поступало и деньги не могут быть возвращены. Кому верить, не ясно, но точно знаю что в нашей стране, специалистов нет и надеяться на помощь наших банков нечего.
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2021, 10:15
Вже перевіряємо ситуацію. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Проблема вирішена
nyzhnykivan 14 травня 2021, 23:48
Відділення за адресою: Київ, пр-т Оболонський, 6-А
14.05.2021 року отримав від товариша переказ з Чехії — 200 євро. В касі не було. Порадили перевести через приват 24 на карту. Карта закінчилась строк дії.
В чаті запитав чи можна відкрити електронну (діджитал) та потім знять чи переказать ці гроші — запевнили все ок.

Зарахував кошти. Добавив свою карту Спорт банк (оксі банк) в приват 24 і думав все добре.
Але ні. Попросили верифікацію. Скинув весь паспорт та код.
Пішов в банкомат знімати — не видає. пише роблему — дзвоніть на 3700. Витратив 15 хвилин часу не відповіли та не перетелефонували взагалі.

Знов в онлайн чаті пробую переказати на свою привязану в приват 24 карту з Оксі бакнку — заблоковано як ризикова операція.

Дійсно? зі своєї на свою карту ризикова???

Скинув близько 30 фото з паспортом. нічого не підійшло типу. іншого методу немає запевнили фахівці.

Висновок одне знущання над клієнтом банку, шахрайські дії, введення в оману. ніякого сервісу. безвідповідальність. зловживання ресурсами які надані як фін.установі.

Пенсію вже не отримую в цьому прихват банку. тепер і всі картки закрию і депозит заберу. Щей скаргу в НБУ направлю!
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2021, 10:15
Процедура направлена на протидію шахрайства.
Бувають ситуації, коли шахраї отримують доступ до мобільного шляхом перевипуску сім-картки і в цьому разі смс не є перешкодою для них.
Відмова від перевірки операцій і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ира Литвинова 14 травня 2021, 20:03
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 46
Жизнь еще раз подтвердила правильность моего публичного обращения к Приватбанку через фразу «Низкая квалификация сотрудников.»
После многих звонков и обещаний, так моя пенсия и не была переведена на карту Привата. Потрачено время, нарушены планы…
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2021, 10:15
За вашим попереднім зверненням заяву на переведення пенсії було передано до пенсійного фонду.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Lena190291 14 травня 2021, 18:22
Заблокировали карту пенсионную, моя мама не может ничего купить, а у неё еще и ребёнок 11 лет, которую нужно кормить. Звонит в приват, а там говорят что карта разблокирована и они ничего не делали. Что ж вы творите, и так жить не за что, а вы пенсионные отбираете. Что б Вам так жить на 1600 в месяц.
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 18:46
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації.
VasOk777 14 травня 2021, 16:29
Не користуються Приватбанком давно років 5.
Потрібно було зробити проплату на карту приват, і о чудо оплата 102 гривні. А термінал не приймає ні 1 гривню ні 2 і 5 гривень!
Вставив більшу суму.
Решту запропонувало вивести на мобільний за що ще 3 гривні КОМІСІЇ!!!

ЖЛОБИ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 17:24
Добрий день!
При виконанні операцій дрібними купюрами, термінали самообслуговування швидко наповнюються і простоюють, і ми не можемо якісно вас обслужити. Тому пропонуємо вам здійснювати платежі купюрами більшим номіналом.
Мінімальний номінал купюр, які приймає термінал самообслуговування, вказано у верхньому правому куті на експрес-панелі, а також на екрані оплати.
У випадку, якщо ви обираєте зарахування решти на поповнення мобільного – комісія стягується, згідно з тарифами даного типу платежів.
З детальною інформацією ви можете ознайомитися за посиланням — https://privatbank.ua/popolnenie-mobilnogo
Проблема вирішена
motherf 14 травня 2021, 15:10
Відділення за адресою: Одеса, вул. Семена Палія, 90/1
28.04.21 заказал карту на сайте банка, доставка на определенное отделение (Марсельская 60). Данное отделение всегда радовало близким расположением и отсутствием больших очередей (максимум 2−3 человека).

Но банк внезапно решил что оплаченная карта мне не нужна и отправил его в самое худшее отделение ПриватБанка в г. Одеса, а именно на Семена Палія 90.

На протяжение пары дней я пытался хотябы попасть в это отделение, ибо очереди начинаются еще на улице, и как же я обомлел что попав во внутрь что там очередь еще на 40 человек к 4 операторам (часть людей само собой без масок, там за этим никто не следит). Талонов для очереди нет, итого потратив в последний раз больше 2х часов времени, и не получив карту, понял что это было последние обращение в данный банк, я попросил закрыть карту и счет о чем тоже было отказано, сказали что нужно ждать 6 месяцев чтобы карта уничтожилась автоматически. 150 грн за выпуск карты само собой банк забрал себе и уже ничего не вернет

Большое пожелание «эффективным» менеджерам привата что отправляют все карты и всех в одно отделение банка, хоть раз выстоять эту очередь потеряв половину дня на это
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 16:07
Добрий день!
Нам шкода, що вам довелося зіткнутися з такими незручностями. Ваше питання на розгляді у наших профільних фахівців. По результату перевірки вам зателефонуємо.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Nikol1111 14 травня 2021, 12:18
Обходите десятой дорогой этот банк. Поехал за границу. Не могу провести никакую операцию по карте-требует фотоидентефикацию либо звонок с финансового номера. Фото им не подходит, на номер дозвониться невозможно. Операторы в чате ничего сделать не могут. Полный непрофессионализм. Как результат, не могу пользоваться своими средствами.
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 13:28
Добрий день!
При проходженні фотоідентифікації, важливо, щоб на фото інформація відображалася чітко та в повному обсязі. На жаль, надані вами фото не відповідали вимогам безпеки. В чаті вам повідомили, на що саме потрібно звернути увагу для позитивного вирішення вашого питання.
Дана процедура направлена на протидію шахрайства.
Просимо проявити терпіння і розуміння необхідності в операції верифікації.
HannaK 14 травня 2021, 3:24
Просто абсурдный банк! Несколько дней потратила потратила на них! Запланировала покупку техники и заинтересовалась оплатой частями, удобное предложение, у меня счета в банке как ФОП так и обычные, пользуюсь регулярно. Для оформления оплаты частями необходимо открыть кредитный лимит. И тут начался парадокс… Мне банк отказал в кредитном лимите при этом аргументируя это полнейшими абсурдными пояснениями. Вот несколько из них:
— для кредитной линии необходимо предоставить справку о доходах, я обратилась на горячую линию, с уточнением, какую справку я должна предоставить как ФОП, который у них обслуживается, а мне говорят — такой справки не существует! Оставила жалобу, мне перезвонили и сообщили, что необходимо обновить свои данные. Я потратила время, пошла в банк, обновила данные, специально открыла новую карту, мне сотрудник КЦ сообщил, что я могу подать заявку повторно, что я и сделала, обещали со мной связаться, но второй день ни ответа не привета.
— Еще один безумно смешной момент. Мене не дают кредитный лимит из-за того, что я его ранее отключила данную услугу и банк «обиделся и не даёт кредит повторно! Хотя раздают его на каждом углу!
Ах да, мне говорили больше пользоваться их услугами. Детский сад просто!
Лучше уже закрыть все счета и карты и открыть все в нормальном банке!
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 10:18
Добрий день!
Нам сумно від того, що ви оцінюєте весь банк та якість послуг, які ми надаємо, лише за одним критерієм — надання вам кредиту. Дійсно, банк може відмовити в наданні кредитних коштів чи оформленні купівлі в Оплату частинами, але в майбутньому це рішення може бути змінено.
Вам телефонував наш співробітник та надав пояснення стосовно того, що рішення приймається на загальних умовах. Факт надання додаткової інформації значно підвищує шанси на отримання кредитного ліміту, однак рішення приймається, також, на основі багатьох інших показників.
Ви отримаєте сповіщення, коли банк вам зможет надати кредитні кошти. А поки ви можете оцінити переваги та зручність інших наших сервісів і послуг, які кожного дня перетворюють рутинне банківське обслуговування на прості кліки мишки, або декілька хвилин роботи в мобільному додатку.
З повагою, ПриватБанк.
Yul12p4 13 травня 2021, 20:34
За один тел звонок поменялось много операторов. Был очень важный вопрос и они не могли найти на него ответ. Ужас, а не банк
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2021, 9:10
Добрий ранок!
Вибачаємось, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та розібратися в ситуації детальніше.
Звернулась до оператора Марії з проблемою зарахування коштів на заблоковану карту. Дуже ввічлива.Швидко допомогли в зарахуванні коштів на іншу картку та закритті заблокованої.Все дуже оперативно. Дякую!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2021, 20:19
Добрий вечір!
Онлайн 24/7 без перерви та вихідних!
Tanya305 13 травня 2021, 17:55
Умер отец. В наследство не вступала (вступать было не во что). Осталась кредитка. Каждый месяц я вносила деньги, настал момент узнать какой остаток и минимальный платеж.
Взяла свидетельство о смерти и пошла в отделение. Его не попросили, сказали только через 6 месяцев они увидят что-то. Но мой вопрос могут решить только на горячей линии 3700
И вот 6 операторов. Переключали из отдела в отдел. Всем рассказывала историю. Говорила данные и меня снова и снова переключали. Задолженности нет и они не видят и не могут посмотреть.
Последний оператор сказал что только через нотариуса. Тесть мне надо платить нотариусу, чтоб вступить в права наследства кредитной карты?
Я не хочу платить нотариусу, вступать ни в какие права мне не надо. Я просто хотела закрыть вопрос.
Мне сказали что не скажут сколько мне надо платить, только нотариус или через суд будут искать родных.
Но вот Я! Просто хочу заплатить, а банк мне не дает. Запугивают судом.
Просто ужас.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2021, 18:39
Добрий вечір!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Банк має змогу надати інформацію по рахункам померлого у відповідь на запит нотаріуса особі, котра вступила в права наслідування.
Звернулись в особистому повідомленні для уточнення інформації, щодо вашого звернення в підтримку.
Alengoz 13 травня 2021, 16:47
Я понимаю, что это прозвучит довольно банально, но именно ПриватБанк — самый удобный для меня банк. Особенно, цифровой банкинг. Но неужели есть удобней инструмент, чем Приват24? Я пользовалась несколькими, они и рядом не стояли с этим приложением. Что касается обслуживания, то оно, в принципе, такое же, как и везде — ни хуже, ни лучше. Активно пользуюсь кредиткой, но до минуса баланс лучше не доводить- пользуйтесь льготным периодом и будет вам счастье! Оплата частями-это лучшее, что можно было придумать! Спасибо Приватбанку за супер технологии!
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2021, 17:23
Ваша оцінка мотивує нас бути кращими і надавати ще більш зручні сервіси. Дякуємо, що оцінили наші старання.
TetianaTet 13 травня 2021, 16:46
Мне понадобились некоторые данные (BIC, и др) по моему счёту в ПриватБанке, в считанные минуты со мной связался менеджер, Владислав, предоставил всю необходимую информацию, быстро, оперативно. Очень довольна обслуживанием чата клиентов Приват24. Благодарю!
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2021, 17:16
Владислав буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Roman1982r 13 травня 2021, 16:18
Перекидав кошти із додатка ''Еко банк'' на карту приватбанку і переплутав цифри місцями кошти пішли на іншу карту приватбанку… Звернувся на гарячу лінію і менше доби кошти повернули на мою карту… Працівники ''Приватбанку'' були зацікавлені допомогти, навідміну від працівників гарячої лінії '' Укргазбанку'', які надавали мені в основному інформацію яка мені не допомогла. Особливо вдячний працівниці Наталії(E-mail: natalija.korkhovaja.01@privatbank.ua) і іншим працівникам які мені допомогли. Приватбанк один з найкращих банків України!
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2021, 16:39
Добрий день!
Обов’язково передамо Наталії вашу подяку. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Rom7777 13 травня 2021, 15:22
Я тривалий час не писав цього відгуку, але все ж таки вирішив написати. Я протягом багатьох років був клієнтом ПриватБанку. Мав особисті рахунки і підприємницький рахунок. Однак у 2019 несподівано рахунки були заблоковані. На гарячій лінії мені повідомили, що мені потрібно явитися до будь-якого відділення. Коли я прийшов, мені без пояснення причин повідомили, що банк розриває зі мною стосунки і запропонували перевести гроші в іншій банк. Без пояснень, без можливості жодних апеляцій.
Однак навіть після цього банк не дає можливості здійснювати підприємницьку діяльність. Мої платежі з підприємницького рахунку іншого банку на рахунки юридичних осіб у Приватбанку незаконно блокуються.
Я повністю законослухняни громадянин, який є пенсіонером правоохоронних органів, а зараз займається законною підприємницькою діяльністю. Дуже прикро за непрофесійні рішення співробітників Приватбанку і зневагу до клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2021, 16:22
Добрий день!
В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись законом 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення' банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. В описаній вами ситуації співробітник банку зв'язується, щоб отримати необхідні документи, які допоможуть прийняти рішення про проведення платежу.
Проблема вирішена
visgod 13 травня 2021, 13:26
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 38
Отзыв хочешь написать или когда очень-очень хорошо обслужили, или когда возмущен. При работе с банком «очень-очень» не было. А вот некоторые неприятные ситуации возникают.
Первое — это обеденный перерыв! Конечно, сотрудники банка имеют право обедать. НО. Можно определить график ухода сотрудников на обед. В основном, клиенты банка могут прийти в отделение именно в обеденный перерыв, т.к. это связано с их графиком работы. Думаю, что на это следует обратить особое внимание. Иначе свою миссию Вы не выполняете: «частным клиентам — осуществлять мечты, предоставляя финансовые услуги высочайшего качества»! Услуг «высочайшего качества» очень даже не хватает!
Второе, была проблема с оплатой коммунальных услуг, деньги уходили на другой адрес, причем он был удален ранее. Спасибо трем сотрудникам отделения, проблему решили)))
Ну и последнее. Меньше года назад проходила верификацию. Консультант сфотографировал мой паспорт и сказал, что все ОК, вы свободны. А сегодня столкнулась с проблемой, что оказывается верификация не прошла?! Как такое может быть??? В результате карты я не поменяла, т.к. с собой не было паспорта (я была уверена, что все есть в базе). Теперь снова нужно отпрашиваться с работы (т.к. обеденный перерыв совпадает с графиком банка, ЭТО ЖЕ ВСЕ ДЛЯ КЛИЕНТОВ!). Т. е. в прошлый раз я зря потеряла время, сегодня. Это же очень просто человеку уйти с работы! И снова делать то на что уже потрачено время.

Прошу рассмотреть график обеденного перерыва. Вашим клиентам будет удобнее если они не увидят на входе «ТЕХНІЧНА ПЕРЕРВА» и в любое рабочее время смогут войти в банк. Ну и решить проблемы верификации клиентов, думаю, что такое возникало не только у меня. Возможно все можно решить онлайн. И верифицироваться и заказать новую карту.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2021, 14:33
Добрий день!
Ми постійню працюємо над тим, щоб обслуговування було максимально комфортним для клієнтів. На нашому сайті https://privatbank.ua/map можна переглянути не тільки графік роботи відділення разом з перервою, а й спланувати свій візит орієнтуючись на інформацію про погодинну завантаженість обраного відділення.
Що ж до актуалізації даних, наші колеги перевірять інформацію за вашим зверненням у відділення та додатково зв'яжуться за результатом.
У разі необхідності оновлення даних, в особистому кабінеті Приват24 з'являється підказка з посиланням на онлайн актуалізацію.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝