Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відмова у обслуговуванні та загублена ідентификація. Ніякої вичерпної інфо ніхто не надасть, пропонують писати листи Укрпоштою)

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Sem K 8 грудня 2021, 20:20
Я клієнт Привату із 2004 року, у 2018р відкрив своє перше ТОВ у приваті, зарплатна картка, рахунки ТОВ, усе було у приваті. Ніяких скарг або зауважень, чітка робота додатку та сайта. Але одного разу у жовтні 2021р мене запросили на повторну ідетифікацію, я надав усі документи, менеджер відділення (не клієнтоорієнтований, на прохання дати зарядку для айфона відповів що ось розетки, «є зарядка — пользуйтєсь» при тому що на столі у нього було 2 гаджети від епл ((після я заповнив анкети, усе підписали, але під кінець цей менеджер повідомив про те, що картку нову мені не перевипустить бо взагалі то мені відмовлено у обслуговуванні. після цього швидко закрив свої програми та сказав я нічого не знаю, звертайтесь у головний банк… За місяць час я продав свою минулу ТОВ, без жодних боргів або кредитів, та заснував нову, зайшов до відділення біля дому, 3 дні щось ковирялись із документами рахунками, казали це все помилка ми відправимо заявку, але за 3 дні сказали що ні рахунок новостворюваної ТОВ не оформимо але ви можете корстиватись як фіз особа. Хоча до цього казали навпаки, що ТОВ відкроємо, а по фіз особі помилку виправимо. Загублено 3 дні часу я залишився без рахунку. На запит у чому справа, я жодних операцій окрім отримання зарплатні як фіз особа останніх 4 роки не отримував, нічого не відповідають, кажуть пишіть листи поштою у Дніпро.
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2021, 9:28
Добрий день.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб уточнити ваші дані, та детальніше розібратися в ситуації.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 грудня 2021, 11:40
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 09.12.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Коментарі - 5

+
+15
Jokets
Jokets
9 грудня 2021, 10:00
#
Понравилась часть про зарядку — согласен очень показательно (нет) вы пришли вопросы решать или телефон заградить?
+
0
Sem K
Sem K
13 грудня 2021, 22:27
#
Вы просто не далекий человек, который не понимает что такое сервис. именно заградить
+
0
mlp711141
mlp711141
10 грудня 2021, 1:39
#
Искренне вам сочувствую… Не связывайтесь с этим горе-банком, ищите другой, где к вам будет человеческое отношение!
+
+12
Sem K
Sem K
13 грудня 2021, 22:37
#
Я бы с радостью закрыл бы все и попрощался с ними, НО, 1) так случилось, что территориально оба офиса компании в шаговой доступности от привата. и никаких альтернатив рядом, 2) Банк — государственный, причем национализирован в том числе за мои налоги, на каком основании они могут отказать в обслуживании, тем более, что я уверен в том, что данные действия безосновательны
+
0
mlp711141
mlp711141
15 грудня 2021, 1:04
#
То, что оба офиса в шаговой доступности — не помеха. Разве что может воровать рабочее время сотрудников, если ездить им в другой банк за карточками или по другим делам. Но на вашем месте я бы расстался с приматами при первой же возможности…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Відмова у обслуговуванні та загублена ідентификація. Ніякої вичерпної інфо ніхто не надасть, пропонують писати листи Укрпоштою)