Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Polina143 19 травня 2021, 11:42
Дуже гарне враження від праці співробітників банку, все пояснили, допомогли вирішити моє питання спокійно та зрозуміло. 5 з 5!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 13:14
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Shaun 18 травня 2021, 21:52
Відмовлено у наданні послуги «оплата частинами» причина — прописка в м. Луганськ. Маючи ідеальну кредитну історію, депозит та своєчасну оплату всіх платежів, я отримала відмову у наданні цієї послуги вже вдруге. Перший раз було відмовлено сім років тому, коли хотіла купити пралку на орендованій квартирі у Львові. Поїхала з Луганська у Львів ще до початку війни і після того жодного разу не перетинала лінію розмежування. Тоді я поставилася з розумінням до обмежень, бо була дуже складна ситуація в країні. Але ж минуло вже сім років і цю проблему можно було б вирішити, якщо б було на то бажання.
Але ж навіщо, якщо в нас за дискримінацію та порушення прав громадян лніхто не карає
Дуже обурлива ситуація. Гидко.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 10:30
Розмір ліміту, який встановлюється банком по сервісу «Оплата частинами», формується на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників.
Звернувшись до нашої підтримки за офіційними каналами вам зможуть підказати рекомендації для перегляду ліміту.
Проблема вирішена
lozynska 18 травня 2021, 15:55
Відділення за адресою: Львів, вул. Сихівська, 8
Сьогодні, 18.05.2021 о 9:38 у Львові (вул.Сихівська 8) знімала зарплату 7 200 грн. В результаті банкомат списав гроші з карти і їх не видав!!! Я в шоці одразу подзвонила на гарячу лінію, де чекала 15 хв. щоб зв’язатися з оператором, який мені сказав, що гроші повернуться через 7−14 днів… Я знов в шоці бо не розумію весь цей час що я маю їсти, де гроші, я ж на них розраховую… сподіваюся, що гроші не «випаруються», відчуття незахищеності і що нема до кого звернутися, нікому ти непотрбен!
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 16:26
Добрий день!
Проведення та звірка результатів інкасації дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
SnezhanaS 18 травня 2021, 15:28
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Подільська, 73
В день окончания срока депозита обратилась в отделение с нотариально оформленной доверенностью, чтобы снять деньги/отменить пролонгацию и заказать, в случае отсутствия нужной суммы. Доверенность сфотографировали и отправили на проверку, после чего пришла смс о том, что доверенность будет проверена на протяжении 7 рабочих дней, после чего я смогу распоряжаться депозитом, который к тому моменту будет автоматически переоформлен без возможности расторжения. Когда обратилась в чат «поддержку"-мне сказали, что да, внутренняя инструкция, всё правильно, ждите смс с подтверждением. На вопрос-почему клиент об этом узнаёт не из договора, не предупреждён в момент оформления вклада-мне ответили «а вы сами спрашивали?». Мне кажется, что сроки проверки и отказ выдавать депозит в день его окончания по нотариально оформленной доверенности противоречит инструкции про открытие банковских счетов и др. нормативным документам.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 18:31
Добрий вечір!
Вибачаємось за можливі незручності. Дійсно, перевірка довіреності може складати до 7 робочих днів. Банк інформує клієнтів про кожний етап перевірки за допомогою смс-повідомлення. Після успішного відпрацювання заявки, ви зможете бачити даний вклад у вашому Приват24, в меню «Депозити» — « Мені видана довіреність».
Звертаємо вашу увагу, що отримати кошти по вкладу є можливість з наступного дня після його закінчення протягом 5 календарних днів.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Rudyman 18 травня 2021, 14:18
Я звернулася до відділення банку з приводу перевипуску карток. Зустрілася з деякими проблемами. Дякую співробітникам банку за допомогу у їх вирішенні.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 15:20
Стараємось для вас!
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 травня 2021, 20:04
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 20.05.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема вирішена
viktorenkova 18 травня 2021, 12:54
Получила уведомление, что истекает срок действия расчетной карты ПриватБанка, что нужно перевыпустить новую. Пошла в отделение. После процедуры идентификации оператор мне сообщила, что пришел ответ «За рішенням банку, у подальшому картковому обслуговуванні даному клієнту відмовлено» — и все! Что, почему, в чем причина — никто объяснить не может. Оператор на 3700 предложил открыть виртуальную карту — «все то же самое, только без пластика». Но мне не нужно «без пластика», я везде плачу картой, почти не пользуюсь наличными. И больше всего возмущает, что абсолютно никаких очевидных причин для такого отказа нет. У меня не было никаких конфликтов с приватом. Я более 10-ти лет плачу ипотеку без просрочек, других кредитов не имею. У меня золотая карта. И я хочу продолжать обслуживание в Привате. Или как минимум, хочу узнать реальную причину отказа. А не у кого! Сказать, что возмущена — ни сказать ничего! Надеюсь, что этот отзыв побудит хоть кого-то из менеджеров банка выйти на связь и ответить на мои воппосы
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 14:14
Добрий день!
Вже займаємося розглядом вашого питання. По результату перевірки вам зателефонуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
1612Irina2012 18 травня 2021, 11:03
Добрый день. Почему ПриватБанк стал настолько «сладким» для мошенников. Эти «гады» разводят людей в возрасте говоря такую инфу, что люди верят и потом не успевают
опомниться как со счета сняты средства. 17.05.2021 около 15.30 моему отцу позвонил якобы работник ПриватБанка с главного офиса и сказал, что ему нужно пройти авторизацию, на что отец сказал, что поедет в банк, но тот уверил его сделать это по телефону так как это необходимо сделать до определенного числа. Что самое интересное накануне кредитка на сумму 500 грн была резко увеличена на 10 000 грн, не большой ли отрыв с 500 на 10 000 грн? И вот с помощью нескольких убедительных фраз с легкостью без подтверждений, хотя они установлены было снято на якобы игры сумму почти 10 000 грн. Кто теперь должен ее гасить? Отец пенсионер, а у меня совсем не в планах кормить этих гадов суммами в 10 000 грн. Либо усильте систему безопасности, либо уточняйте, хочет ли человек на пенсии кредит в 10 000 грн??? Это ужасно!!! Не хватает цензурной лексики выразить эмоции тем более в такое сложное время… Как быть дальше??? Платить не собираюсь, решайте проблему!
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 12:17
Добрий день!
Ми неодноразово нагадували клієнтам про те, що ПриватБанк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять у SMS. Ці дані є конфіденційними, не можна повідомляти їх нікому.
Для захисту персональних даних у банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям, однак банк не може контролювати та стежити за функціями вхідних дзвінків, так як ми не є мобільним оператором.
Ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб наші клієнти змогли захистити себе від таких дій зловмисників
(https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707)
Також, поради є на нашому сайті:— https://privatbank.ua/informational-security.
В даному випадку, за особистим зверненням клієнта в підтримку, ми можемо сформувати запити на опротестування даних операцій та направити їх в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
IGOR4564 18 травня 2021, 10:34
Приватбанком 2 та 5 квітня знято зайві кошти за SWIFT. Неодноразові звернення до банку результатів не дали. Обіцяли повернути 16 квітня, потім до 30 квітня, потім до 7 травня, але кошти так і не повернуті. При зверненні на гарячу лінію пропонують звертатися листом до Приватбанку, який буде розглядатися 30 днів. Тобто за півтора місяця банк не може, повернути кошти (а може і не хоче). Такі дії банку вказують на вкрай зневажливе ставлення до банку і підштовхує малий бізнес до зміни банківської установи.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 20:12
Добрий вечір!
Вам телефонував наш співробітник та надав інформацію. Ми робимо все можливе, щоб повернути вам кошти найближчим часом.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
blagomila 17 травня 2021, 20:31
Хочу поблагодарить за профессионализм, терпение и такт сотрудников ПриватБанка, которые помогли решить проблему, созданную мной самой. Просто по-человечески СПАСИБО.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 9:26
Беремо і допомагаємо!
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 травня 2021, 20:05
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
VMVarga 17 травня 2021, 20:01
Не вперше банк вносить в умови своїх акцій зміни заднім числом. На цей раз жертвами стали учасники акції «Скинь через Приват» https://newpromos.privatbank.ua/skyn_cherez_pryvat.

Сьогодні, тобто через тиждень (!) після закінчення акції, в Офійійні правила акції тишком нишком внесли п. 3.1.3, який суттєво змінює умови акції і позбавляє права на винагороду суттєву кількість учасників, а саме:

3.1.3. Якщо відправник зареєструвався в акції і надіслав переказ по Україні отримувачу, який теж зареєструвався в акції, то кешбек отримає відправник.

І це в той час, коли в п. 1.11 правил сказано, що «Організатор має право змінити умови, місце (територію) та строки (період) Акції, опублікувавши повідомлення про відповідні зміни Правил і нову версію Правил на Офіційній сторінці.»
Насправді зміни внесені без будь-якої публікації відповідного повідомлення, і, повторюю, через ТИЖДЕНЬ після завершення акції.

Чергове дно Приватом успішно пробито, з чим і вітаю.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 13:32
Добрий день!
З метою запобігання виникнення ситуацій, які не підлягають умовам акції — в умови додана інформація про відправника. Кешбек за один переказ не може отримати одночасно відправник і одержувач. За один переказ по пріоритету кешбек отримує відправник при виконанні умов акції.
В умовах акції вказано, що організатор може вносити зміни. Тому інформація додана в поширені питання та умови акції.
При чіткому виконанні умов – вам буде виплачений кешбек. Очікуйте, будь ласка, на зарахування.
З повагою, ПриватБанк.
Zaychishka23 17 травня 2021, 19:44
Відділення за адресою: Житомир, вул. Перемоги, 53
Мне пришёл денежный перевод Swift. Банк его не выдаёт, а просто держит у себя. Написала заявление о том что отказываюсь от денег, прошу их вернуть отправителю. Ждала 7 рабочих дней (как и указали по регламенту банка), денег так и нету. В общей сложности деньги висят в воздухе уже почти месяц. Реакции от операторов НОЛЬ. Отвечают на Электронные письма общими фразами, толку никакого. Обрывала линию Службы поддержки, и в результате уже к ним и не дозвониться. Худший банк! Приняла решение закрыть все карты и перейти на обслуживание в другой банк.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 10:42
Вітаємо!
Поспішаємо повідомити, що кошти були повернути зі сторони банку два тижні тому.
Причина, з якою ми не змогли зарахувати вказаний платіж в тому, що в наданих вами документах для підтверждення похождення коштів, не було вказано інформації, яка запитувалась для можливості проведення операції.
Із зрозумілих причин, ми не можемо надати деталі операції на даному ресурсі, в той же час, ви завжди можете звернутись до нашої підтримки за офіційними каналами і отримати повну та вичерпну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ad1ce 17 травня 2021, 18:54
Качественный и надежный банк, лучшая служба поддержки. Рекомендую.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2021, 9:25
Ваш відгук — краща мотивація! Дякуємо, що ви з нами.
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 травня 2021, 20:04
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Gospodenko 17 травня 2021, 17:36
Відділення за адресою: Київ, пр-т Володимира Івасюка, 53-Б
17.05.2021.
Явился в отделение банка так как заканчивается срок карты универсальная.
На что ответ менеджера был таков: вам отказано открытие любых счетов, вы можете воспользоваться услугами другого банка.
И это ещё государственный банк.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 18:01
Добрий вечір!
Питання передано профільним фахівцям. За результатом його розгляду з вами зв'яжеться співробітник банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irkram 17 травня 2021, 16:36
Приватбанк — мой любимый банк, НО на Лазурном почему-то закрыли ЕДИНСТВЕННОЕ отделение! Такой огромный район! И куда теперь обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 17:35
Добрий день!
Ми постійно працюємо над тим, щоб ви могли здійснювати всі необхідні операції дистанційно без звернення у відділення.
У разі необхідності, на нашому сайті https://privatbank.ua/map ви можете знайти зручне відділення та переглянути його графік роботи. А при виникненні питань — наші колеги з онлайн підтримки залюбки допоможуть.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pavlushaa 17 травня 2021, 12:50
Все супер, удобно и главное быстро отвечают в чате, спасибо)
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 13:40
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 травня 2021, 20:02
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 20.05.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Проблема вирішена
Shurik Linnik 17 травня 2021, 11:31
Звонять з разних номерів, шантажують, але я у звязку з аварією втрачаю слух, та майже не чую на одне вухо, на друге періодично дуже погано чую. За те що я втратив втратив працездатність, приватівська страхова не виплатила мені ні копійчини, та мій кредит був застрахований та приват казав що це мої проблеми! Тому нешановний банк це вже ваші проблеми.
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 11:56
Добрий день!
Наші фахівці перевірять інформацію за описаною вами ситуацією та зв'яжуться за результатом.
Haliahen 16 травня 2021, 22:17
Добрий день, сьогодні б хотів поділитись своїм першим досвідом що до створення заявки на повернення коштів, і так все почалось з того що я заказав товари з Китаю, потім втратив доступ до аккаунту до якого не зміг його восстановити, номер я не прив’язував і пошта осталась, я багато раз пробував написати в підтримку, но мені говорили що потрібен заграничний паспорт, його в мене на той момент не було, а якщо б я його робив кошти ймовірно вже не можна було вернути, я відписав в чат підтримки де й зразу створили заявку на повернення коштів, потім через пару дні я від неї відмовився тому що зв’язався з продавцем і думав що він відправить товар, но як вияснилось він не зміг відправити товар за границю, і відписав щоб я вернув кошти назад, так як доступа до аккаунта не було, я звісно відновив заявку, прошло десь 2−3 місяці за які мені і вернули кошти, я дуже гарно дякую співробітникам банка і всім хто приймав участь в поверненні коштів, дякую вам гарно, всього найкращого)
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 8:47
Доброго ранку!
Завжди до ваших послуг :)
Проблема вирішена
Marafet 16 травня 2021, 21:24
Самый не надежный банк в мире! Даже не вздумайте хранить там деньги! Я нахожусь за границей, 2 года не была в Украине, но мне каким то образом без меня поменяли кодовое слово!!! Теперь это «Фамилия моего мужа», только внимание… Я НЕ ЗАМУЖЕМ!!! Естественно по телефону объяснить ситуацию мне никто не смог, говорят приходите в отделение, будем разбираться, но я за границей и понятное дело что из-за них не поеду в Украину! Абсолютно каждый раз когда мне нужно перекинуть срочно деньги или оплатить на сайте покупки, постоянные проблемы, на которые уходит целый мой день и в итоге я плачу не приват банком, потому, что чаще всего блокируют по разным причинам платеж. Я такого еще не видела, свои же деньги, я не могу потратить! Пытаюсь пополнить счет на мтс родителям, платеж блокируют, звоню оператору, спрашиваю, зачем тогда у вас эта услуга, если она не доступна! Мне отвечают, пополните счет на сайте мтс)))) внятного ответа по поводу пополнения в приват 24 я тау и не получила. Думаю такой банк долго не проработает. Как только он стал государственным, закончился сервис, его там просто нет. Никому не советую даже связываться с ними. Каждый раз звоня оператору, меня аж трясет от их глупых ответов…
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 8:45
Доброго ранку!
Зміна персональних даних, як і їх актуалізація, здійснюється за зверненням клієнта. Платежі, які були визначені ризиковими чи нетиповими для клієнта випадають на перевірку та потребують додаткового підтвердження, щоб впевнитись в тому, що їх здійснює саме власник картки.
На жаль, даних вказаних вами у відгуці недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію. Звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
srv911 16 травня 2021, 13:00
Очередной раз ПриватБанк заблокировал мои деньги в терминале, а операторы как прошлый раз тупят и не могут оставить заявку. Говорят, что через 2 часа все вернут, но нет.

Жаловался прошлый раз обещали устранить их косяк в коммуникации, но по факту там работают забывчивые люди
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2021, 14:19
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми проаналізували ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з оператором, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.
За вашим зверненням в підтримку через один із авторизованих каналів, що вказано на сайті pb.ua можна подати заявку. Наші фахівці будуть раді вам допомогти.
hotabich 16 травня 2021, 12:08
итак, 23 апреля 2021 вступил в силу закон № 4475 о принудительной реструктуризации валютной ипотеки/кредитов, и еще ряд сопутствующих законов, по закону есть 3 месяца что бы подать документы для этого в банк.
сегодня 16 мая 2021, на предидущие запросы, а Приватбанк постоянно отписки в службе поддержки, отговорки при обращении по телефону: У нас нет информации, мы не слышали об этом, в банке еще нет регламента относительно этого, ожидайте информацтю на официальном сайте.
теперь вопрос: это вытирание ног об законы которые приняты, или способ затянуть время и проскочить. Как еще воспринимать такое отношение, когда Закон принят и в действии, а финансовая организация всячески старается или не старается даже разобраться в ситуации и сообщить конкретно какие документы должен предоставить заемщик и в какие сроки это все необходимо сделать и когда этот процесс завершится.
Очень удобно прикрываться: отправляйте официальное письмо с запросом- на рассмотрение и ответ 30 дней… КАК ТАК?!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2021, 12:53
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Мінфін
Відповідь адміністратора
16 травня 2021, 15:24
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 16.05.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝