Мінфін - Курси валют України

Встановити

Постраждалі від неправомірних дій Приватбанку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
mazicom 30 листопада 2021, 19:47
Приватбанк…
терпіння виходить через край… одні емоції…
Люди… пора вже з цим щось робити… приєднуйтесь… розказуйте свої реальні історії стосовно цього банку.
У всьому світі банки з якими працюють поза 16 років (а може й менше або більше…) завжди стараються підтримувати своїх клієнтів. це я правільна поведінка…
Вже було багато неприємних ситуацій. але по людській натурі Українці (більша частина) стараються бути неконфліктними…, думають, а може нам після цього ще гірше зроблять., в нас все корумповано. банки між собою всі звязані. ще й наші дані мають. можуть щось на нас повісити і тд. (хоть таке часто і є…)
Сьогодні сталась чергова неприємна ситуація з Приватбанком. 30.11.2021 року близько 15 години в одному з терміналів самообслуговування я спробував переказати кошти. через деякий час людина повідомляє що кошти їй ненадійшли. звоню на гарячу лінію 3700 там повідомляють що операція неуспішна. гроші будуть повернені за деякий час. дозвонитись до оператора (живої людини неможливо…), повернувшись додому відкриваю чат Приват24.
Спеціаліст Анастасія в чаті
Анастасія
Добрий день, Аркадію!
хвилину, будь ласка
поверення коштів при збійні операції пройшло на картку, я кою Ви провели авторизація в терміналі, по заявці вказана дана картка
в мене основна картка 2285
вона стоїть основною
в приложениї приват24. вона головна і на оплату онлайн і підвязана під мій номер телефону
і щераз збій пройшов непомоїй вені… прошу повторити дану операцію на тогож отримувача
Анастасія
На жаль, дане повернення не може бути скасоване. Все було првоедено згідно вказаній інформації
це є збій в вашій програмі та роботі термінала. мені потрібно здійснити даний переказ
Анастасія
Приносимо вибачення за подібні незручності та, на жаль, дане повернення на картку не може бути скасовано
Розяснуюю. гроші повернули за невдачну операцію на КРЕДИТНУ карточку. а не на основну (доречі яка є основною в додатку приват24)
Аркадію, на жаль, оскільки повернення вже проведено і воно вдало зараховане немає можливості провести його скасування чи змінити картку для отримання
добре. я йду на компроміс. відкрийте мені кредитний ліміт на 8000 грн щоб я зміг здійснити даний переказ. (Вже навіть йду на компроміс щоб якось улагодити дану ситуацію.)
підключили другого фахівця.
збій в переказі даних грошей сьогодні прийшов непомоїй вені. тому я просто прошу піти накомпроміс і вирішити це питання
Мар’ян
Приносимо свої вибачення за незручності. На жаль, оскільки повернення вже проведено і воно вдало зараховане немає можливості провести його скасування чи змінити картку для отримання
Тобто. немає жодного значення по чиїй вені пройшла помилка транзакції. Приватбанк завжди ПРАВИЙ…
Прошу допомоги Юристів. чи дійсно при помилці (збої) додатку чи терміналу самообслуговування немає можливості повторити переказ попередньому адресату (або інші спірні питання) Уточнюю для Юристів і технічного відділу Приватбанку. — коли провине не Клієнта!!! (до речі навіть і клієнта. всі ми живі люди…). де можна знайти або перечитати Угоду з ПриватБанком і знайти відповідь на спірні питання.
Я навіть недумаю., а знаю. у всьому Цивілізованому світі — госструктури, приватні особи. Банки та інші навіть прості люди стараються уникати неприємних (деколи спірних) ситуацій, знаходити якесь компромісне рішення (в Україні видно давно забули що це таке).
Реально це вже просто накіпіло…, така ж ситуація вже неперша в саме мому досвіді. подібне було десь півроку тому. такаж переписка. і такіж відмазки працівників. ми нічого неможем зробити. я то (прохавав.), зараз просто реально я немав щераз такої суми щоб повторити дану транзакцію. (ми всією сімєю перехворіли ковідом. я двічі. минулого року і цього року разом з жінкою і детиною. дочка (9 рочків) лежала в лікарні з ускладненям (пневмонією.).), я багато що розумію. розумію складну ситуацію в Україні і інше… просто нормальні люди можуть увійти у ситуацію. а працівники приватбанку НІ. (доречі помилка сталась по вені обладнання Приватбанку, а немоєї. (на шо я неодноразово наголошував) провині).
Попри дані факти я надаю ще один. до речі прошу зацікавитись Поліцію, Прокуратуру і інші госструктури. 2021 році прийшло судове рішення про стягнення з дітей покійної заборгованості по карті в розмірі 7200грн. заблокували всі карти (навіть де нараховувались Допомога (дитячі гроші !!!)), при поході до юристів приватбанку ми взагалі були шоковані. по перше суд пройшов без нас, по друге, після смерті ми принесли довідку про смерть. ще 7 років тому карточка була закрита і при нас порізана…, по третє. юрист дивиться в базу і каже що вона в них жива і до неї навіть звонили…(в нас є цей момент зазнятий)…
Постраждалі від неправомірних дій Приватбанку. в кого ще є достовірна інформація. приєднуйтесь., нехай правління банку перегляне свою політику по відношенню до клієнтів. і нарешті почне прислухатись до наших проблем і йти назустріч населенню.
PS: всі дані переписок, а також відеодокази (по необхідності) по своїй ситуації можу надати в будьякий момент. мій електронний адрес: mazicom@i.ua (всі копії вже зберігаються в довіреної особи)
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2021, 10:38
Якщо авторизація в терміналі була фінансовим телефоном, у разі неуспішної операції повернення на карту відправника за пріоритетом: карта для виплат, кредитна картка «Універсальна».
Відповідно, за відсутності картки для виплат, кошти зараховуються на кредитну картку.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності.
Що стосується обмеження рахунків, в ситуації, коли надходить лист від виконавчої служби про накладення арешту, банк не може його ігнорувати. В такому випадку, згідно з постановою, банк має обмежити рахунки клієнта. Так як картка для виплат може використовуватися для будь-яких операцій, вона не є карткою зі спеціальним статусом. Саме тому банк не може відмовити виконавцю в накладенні арешту на неї.
Щоб ми могли допомогти зняти арешт з конкретної картки, нам потрібно отримати відповідного листа від виконавця. Власник рахунку може надати виконавцю виписку за рахунком з нарахуваннями цільових виплат (якщо даний формат підійде виконавцю). При отриманні такого листа ми зробимо все необхідне в найкоротші терміни.

Коментарі - 12

+
0
Jokets
Jokets
30 листопада 2021, 23:20
#
За тех сбои банк ответственности не несёт что указано в УиП ибо их не возможно исключить и предусмотреть на все 100%. Деньги вам вернут сказали, так переведите их с карты потом на нужную в Приват24 в чем трудность?
+
0
Kroahs
Kroahs
1 грудня 2021, 4:42
#
Причем техошибка до ошибки в ДНК разрабов что не могут в транзакции?
+
0
Jokets
Jokets
2 грудня 2021, 9:58
#
Видимо у вас ошибка мозга, сложно понимаете.
Есть сбой и система его опредила сразу и сразу сформировала возврат ваших денег на карту. Деньги то вернули на карту, возьмите да переведите в Приват24 дальше куда нужно но видимо как пишут в ответе у вас арест о котором ничего не написали тут)
+
0
Kroahs
Kroahs
2 грудня 2021, 10:55
#
Доказать наоборот техническую ошибку не реально. Это не экскаватор влетел в серверную. Прогаммирование императивно, что записали то и сделало.
Транзакция не прошла, значит откат к предыдущему состоянию, и деньги должны вернуться обратно на туже карту/счет, а не ой чет не не пришло мне с алишки, и деньги вернуло не тебе, а мне на карту, и я такой, ну это техническая ошибка, программеры непричем.
+
0
Jak60
Jak60
2 грудня 2021, 17:43
#
Умник! Будь посдержанее в оценках качеств других людей. «Дурак, ненормальный мозги не в порядке» ты вообще кто такой, что бы озвучивать подобные вещи???
+
0
Kroahs
Kroahs
2 грудня 2021, 18:01
#
Ога)) Менеджер вбил не ту ценну, это тех ошибка. Врач выставил не те параметры в ИВЛ, да это тех.ошибка.
Может пора тем людям на березы обратно лезть, на березах техошибки не будет, разве что ветка сломалась бы.
+
0
Jokets
Jokets
3 грудня 2021, 7:25
#
Ещё один слабоумный который сравнивает человеческий фактор и работу системы. Система это алгоритм который работает автоматически, но любая система может получить сбой, любая так его не возможно исключить на 100 процентов. Ну видимо кроме автора который все делает, живёт и работает с КПД 100%
+
0
Kroahs
Kroahs
3 грудня 2021, 8:30
#
Система не может получить сбой, это обычная математика, если нету дефектов то работает она так и так.
КПД у меня 500% за счет мультипликации
+
0
Jokets
Jokets
3 грудня 2021, 7:22
#
Ой, кого-то задело что-ли? Видимо угадал
+
+15
zzz9090zzz9090
zzz9090zzz9090
1 грудня 2021, 9:50
#
Прокуратура, СБУ, Полиция, Нацбанк сбивая ноги бросились помогать по вашему вопросу: Ну реально смешно, вы не интересны Ни кому в данном вопросе. Ну, а собрать инициативную группу это мысль, но даже выиграв суд, как показывает практика банк все равно не соблюдает свои же обязательства. Чего вы хотите в стране где нет соблюдения законов и Конституции.
+
0
Jokets
Jokets
1 грудня 2021, 15:48
#
Выиграть суд на основе какого вопроса? Подать в суд на тех сбой? Удачи
+
0
mlp711141
mlp711141
1 грудня 2021, 23:30
#
Искренне вам сочувствую… Бегите от этого банка подальше — есть много других, у которых обслуживание лучше.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Постраждалі від неправомірних дій Приватбанку