Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Karolina30 21 травня 2021, 9:38
Уговаривают оформить страховку от несчастных случаев. Только когда Вы подписываете документы в банке, Вам не дают полный перечень травм по которым идёт выплата. Всё завуалировано. А когда вы подаёте документы про травму ребёнка, открываются новые факты. Ну дело даже не в деньгах, а в том что людей держут за стадо баранов. Я желаю им пусть наши деньги пригодятся им для их страховых случаев. Дела с ними больше иметь не буду. Отрезанная пучка пальца у ребёнка и наложенные шаы, это по ихнему не страховой случай (((
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 10:04
Добрий день!
Рішення про виплату приймає страхова компанія на основі умов договору укладеного між вами. Якщо вам відмовили у виплаті, більш детальну інформацію про причину відмови можна переглянути в своєму Приват24 меню «Мої рахунки» — «Страховки» або звернувшись в підтримку.
Інформація про умови договору та його шаблон доступна на нашому сайті https://privatbank.ua/strahovaniye та після оформлення договору також в вашому акаунті Приват24.
У разі виникнення питань ви 24/7 можете звертатись в онлайн підтримку на нашому сайті — наші колеги будуть раді допомогти.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі ситуації.
vv1963 21 травня 2021, 2:47
Відділення за адресою: Одеса, пл. Соборна, 6
в 2009 году использовав обманным путем персональные данные клиента, оформили кредит на подставного. Клиента же поставили в известность письменно!!! об отказе выдачи кредита по причине отсутствия в паспорте фото в 45 лет… В 2019 году заочное решения суда присудило не состоявшему клиенту почти 99 тысяч гривень долга! В настоящее время клиент подал заявление в полицию — в отношении шустрого юриста банка Кириченка, заведено криминальное провадження, клиент признан потерпевшим…
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 9:25
Доброго ранку!
ПриватБанк веде свою діяльність виключно в рамках чинного законодавства. У разі непогодження клієнта з рішенням суду, він може оскаржити його у встановленому законом порядку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yaha 21 травня 2021, 0:40
Приват банк заблокировал счета без объяснения причин и уведомлений. Сначала требовали прохождения идентификации личности- была пройдена трижды, 2 раза в онлайне и один раз в банке. Но счета все равно заблокировали. В саппорте говорят, что причины можете узнать написав запыт письмом. Был клиентом банка около 15 лет. Такого еще не видел. Про очереди в отделении банка, даже писать не буду, все покатилось после экспоприации банка государством. Новый ощад. Крайне не рекомендую приват. Хотя как мне кажется, это саботаж изнутри, что бы все перебрались в монобанк, который и лояльнее и прозрачнее.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 9:04
Доброго ранку!
Щоб розібратись в ситуації детальніше та перевірити інформацію ми звернулись в особистому повідомленні.
hipun 20 травня 2021, 21:22
Банк запросил актуализацию данных в течении месяца (иначе операции будут приостановлены), в этот же момент пришел отказ в обслуживании. Причины неизвестны, все средства заморожены.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 9:02
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
xeniya05 20 травня 2021, 21:00
Так склалося, що я стала жертвою шахраїв. Класична схема: внесла передоплату в ОЛХ після чого всі об’яви, акаунти та номери стали заблоковані і товар, звісно, мені не прийшов. Я написала заяву в поліцію. Власне кажучи, великих сподівань на те, що мої 2000 грн мені повернуть, небуло. Але сьогодні мені пролунав дзвінок «щастя» від працівника ПриватБанку, якій повідомив, що шахраїв викрито і мої кошти повернулись на карту!
Я дуже вдячна злагодженій роботі працівників ПриватБанку та Поліції, за те, що не залишили без уваги мій позов і місяць працювали над викриттям шахраїв
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 8:52
Доброго ранку!
Дякуємо за високу оцінку нашої роботи. Завжди до ваших послуг.
Qwert09 20 травня 2021, 20:50
Відділення за адресою: Київ, пл. Солом'янська, 2
Помилково зробила платіж, в онлайн переписі повернули кошти за пару хвилин. Дуже зручно.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2021, 8:47
Доброго ранку!
Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч, можете на нас розраховувати :)
daynightirina 20 травня 2021, 16:41
Не прошла вовремя актуализацию в банке и мне отказали в обслуживании. В банке не хотят никаких обьяснений. Говорю, дайте написать может заявление, чтоб обьяснить почему вовремя не прошла актуализацию. Сказали, что это бесполезно.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 17:47
Добрий вечір!
У своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у вас залишились додаткові питання, ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Underknot 20 травня 2021, 12:58
Потерял карту, пришел в отделение сделать новую, увидел очередь из 10 человек и ушел. Для решения вопроса связался с консультантом онлайн, в приложении привата. Потратил 2 минуты времени, четко, быстро и без лишней информации.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 13:58
Дякуємо вам за відгук!
Ми поруч 24/7 :)
Smv1808 20 травня 2021, 12:10
Заблокировали все карты, причины блокировки не называют говорят что в течение 7 рабочих дней разбираться будут.
На вопрос кто будет оплачивать пеню за кредит в другом банке несут бог знает что.
Из-за того что я не могу снять свои деньги по не понятным причинам должен теперь искать где взять деньги чтобы не попасть в просрочку в другом банке
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 13:25
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
APerson 20 травня 2021, 11:44
Відділення за адресою: Київ, вул. Спаська, 8-А
У маленькому приміщенні всього 2 людини працює з фізичними особами. Тому, для фізичних осіб формуються великі черги, а для юридичних — немає нікого.

Був у відділенні годину: до 3 працівників корпоративного відділу не підійшов ніхто, крім одинокого кур'єра. А з нашої черги люди, навпаки, самі виходили бо набридало чекати.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 12:07
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви стикнулись з такою ситуацією.
Зазначимо, що для здійснення операцій операцій або вирішення питань ви завжди можете скористатись віддаленими каналами обслуговування, як: банкомат, термінал, Приват24 та підтримка банку.
Також, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.
APerson 20 травня 2021, 11:24
Поповнював карту у одному київському терміналі. Автомат гроші взяв, у переказі відмовив, але грошей не повернув. Банку варто повернути ці кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 12:02
Добрий день!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
KonstantinRoC 20 травня 2021, 8:50
Супер, мега, крутий професіонал!
Рекомендую всім!
Денис з Приват Банку просто мега супер молодець!
Оцінка 5 з 5 балів!!!
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 10:43
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Денис — справжній профі і ваш відгук його ще більше мотивує продовжувати в тому ж дусі.
Whatsup 20 травня 2021, 0:31
После окончания срока действия карты не могу ее снова перевыпустить и так же нет возможности открыть какую либо другую карту. Почему мне отказали ничего не говорят. Я даже кредитной картой не пользуюсь… простроченных платежей тоже нет. Являюсь клиентом банка уже очень давно и тут такое… Хотелось узнать хотя бы причину отказа…
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 10:40
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Odosii1987 19 травня 2021, 21:47
Страховки які приват пропонуее не працюють.
Я купив один з полісів страхування. Стався випадок я надав всі необхідні документи. Жодноі виплати не отримав. Я розірвав договір.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ. марно потратив час і гроші
Ще дуже важко звязатись з представниками.
В монобанку простіше. Приват вчись в моно як треба працювати. І страхівки ті не парь людям хтось реально думае я застрахував-ся. А то все воздух. ✌️✌️
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 12:00
Добрий день!
Отримали відповідь від страхової компанії за вашим питанням.
На даний час вам достатньо надати довідку з печаткою медичної установи (кругла або трикутна) і довідку, яка містить дату отримання травми. Зараз в довідці вказано лише термін амбулаторного лікування. Без надання такого документа страхова компанія не зможе прийняти рішення.
Надати документи ви можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Страховки» — «Мої страховки».
priora2171 19 травня 2021, 21:25
Я звернувся 2 квітня 2021 року до керівництва приват банку з проханням ініціювати процедуру retrieval request відносно моїх платежів з моїх карток. До цього дня мені обіцяли тільки розібратись, але час вже минає і через тиждень я вже не зможу навіть оскаржити ці платежі, але керівництво банку це не хвилює і на мої електронні звернення воно просто не реагує. Що мені треба зробити, щоб отримати письмову відповідь на свою емейл адресу: sensw@ukr.net? Відповідь потрібна НЕГАЙНО! Валерій Сандулович
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2021, 10:10
Добрий день!
Раніше з вами зв'язувались співробітники банку та надали інформацію щодо ситуації, що сталась.
Хочемо пояснити retrieval request не є фінансовим запитом та не вплине на вирішення питання.
Також, банком буде надано офіційну відповідь на ваше питання згідно термінів встановлених законодавством.
Dima4372 19 травня 2021, 16:25
Сегодня получил ограничение на карту Привата. Причины никто не обьясняет банк просто решил прекратить сотрудничество.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 18:18
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Aleksey56 19 травня 2021, 14:44
Благодарю Сотрудников банка проспект Лесі Українки, 69, Кременчук, Полтавська область. Получил карту и активировал ее в отделение. Все очень быстро и просто!!! Спасибо!!!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 15:24
Дякуємо за позитивну оцінку роботи банку! Нам дуже приємно, що наша стандартна робота викликає у вас тільки позитивні емоції.
Dafi 19 травня 2021, 13:40
Приватбанк дискриминирует граждан Украины по прописке. У меня луганская прописка, с 2014 живу и работаю в Одессе, где открыл свое предприятие и ежемесячно через приватбанк оплачиваю услуги контрагентов от 40 до 60 тыс грн., являюсь клиентом этого банка более 17 лет. Несмотря на это попал в «неблагонадежные» клиенты из-за прописки в Луганске (именно так мне сказали менеджеры отделения ПБ), теперь не имею возможности оплаты частями, кредитный лимит минимальный и не повышается несмотря на денежный оборот. Зарплатный проект уже перенес в другой банк, хоть и менее удобный, в планах перенести бизнес. Считаю дискриминацию граждан Украины в государственном банке по прописке незаконной и низкой с точки зрения морали.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 14:34
На ліміт за послугою безпосередньо впливає ваш кредитний ліміт по картці 'Універсальна'.
Активно користуйтеся послугами банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, ви можете в будь-який момент отримати смс від банку, де буде вказано, що ліміт за послугою збільшений і ви зможете ним скористатися.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igorrad 19 травня 2021, 13:15
В приват24 не было возможности сделать выписку с печатью (в моем случае) решил обратится к оператору приватбанка, присоединилась Мария, которая предоставила профессиональную консультацию в вопросе, не завершила диалог как многие операторы, проявила терпение и желание помочь!
Огромное спасибо Мария!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 14:18
Обов’язково передамо Марії. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
0963028038 19 травня 2021, 12:30
Лучший банк в Украине с основными составляющими: надежность, профессионализм, быстрое реагирование! Спасибо за оказанные услуги!
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2021, 13:14
Стараємось для вас!

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝