Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заморозили баланс

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Joni777 19 листопада 2021, 18:48
Была просрочка в связи с самоизоляцией и болезнью короной, это зафиксировано оператором банка, и вместо выздоровление пожелали мне полностью погасить задолженность около 500 до 16 го ноября, а звонили числа 12−13го, называется не умирай бо ты должен))) то ладно) погасил полностью задолженность 15го ноября, после этого до вчера приходили ещё смс о платеже в ноябре более чем за неделю раньше как будто я забуду… По итогу сегодня последнюю 1000 гривен вношу на кредитку думаю и платеж за ноябрь пройдет и скуплюсь, но ПриватБанк решил за меня, что лучше поголодать так полезнее- заблокировали всю сумму, при этом написано лимит будет пересмотрен в течение 3х суток, а сегодня 5е!!! Звонил и писал сразу же, внятного ответа не было, сами себе противоречат и на месте исправляются говоря я не говорил/а, что в течение 3х суток из-за просрочки вам изменят лимит, забыл дополнить: в личном кабинете 15го ноября писало обязательный платеж внесён и внесите за ноябрь, сейчас тоже зафиксирован взчнос в полном размере и пишет обязательный платеж 0. Я видно избранный… Последний оператор Юрий извинился за всех операторов и за банк, сказал бывает индивидуальные случае в которых требуется более 3х суток, предыдущие сказали не знаю сколько времени нужно ждите ответ. Так и не пойму связи между пересмотром лимита и блокировкой баланса… По итогу будучи клиентом с 2003го сегодня в момент пандемии ПриватБанк решил меня оставить голодным на неизвестно сколько
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 20:27
Добрий вечір!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 до 31.01.2022 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору. Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.01.2022.
При прийнятті банком рішення про скасування обмеження, ви будете додатково сповіщені по SMS.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні вам нових кредитів. 
Додатково, ми проведемо бесіду з оператором чата для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 1

+
+15
Joni777
Joni777
20 листопада 2021, 11:25
#
Спасибо, вопрос решен
смс и из приложения уведомления не вижу, но утром зашел в кабинет и карта разблокирована
не понимаю зачем было минфин подключать и портить 18и летние отношения… и на том рад шо все хорошо в итоге
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку