Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк, який дійсно турбується про своїх клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Anna0007 17 листопада 2021, 20:47
Хочу відмітити професійне надання онлайн-консультацій працівниками банку та фахову допомогу при вирішенні моєї проблеми. Так трапилося, що зареєструвала тестовий LinkedIn профіль. При реєстрації LinkedIn вимагає реквізити банківської карти користувача. Я її не видалила зі свого профілю, про тестовий аккаунт забула, не користувалася, а LinkedIn знімав з моєї карти помісячну оплату за Premium пакет, який я ніяким чином не підтверджувала, і відповідно, не користувалася. Працівники Привату допомогли повернути кошти за 4 місяці, які були зняті з моєї карти. Дуже вам дякую за вашу роботу!

Ще один момент, так трапилося, що виконавча служба наклала арешт на мої рахунки (я не знала, що є борг за жкп (не проживаю за місцем реєстрації), що відбувся суд і що я маю погасити суму судового стягнення). Приват арештував мої рахунки на день пізніше ніж інші банки (завдяки цьому в мене була можливість зняти готівку і вижити) мені повідомив про арешт смс-ою + надав інформацію про номер стягнення та хто мій судовий виконавець та повідомив смс-ою, коли арешт було знято. У цьому банку мої рахунки були арештовані лише на 1 добу. Дуже швидко Приват відреагував на надісланий лист від офіцера виконавчої служби про закряття справи. В УкрСибБанку, наприклад, мої рахунки були були під арештом протягом 5 днів.
Працівники Привату, знайте, ви — НАЙКРАЩІ! Дякую вам за все, ви мені фактично життя врятували.
Приватбанк
Відповідь банку
18 листопада 2021, 9:38
Робимо все, і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
19 листопада 2021, 20:04
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 19.11.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Коментарі - 2

+
0
komandor95
komandor95
17 листопада 2021, 22:16
#
«При реєстрації LinkedIn вимагає реквізити банківської карти користувача.». Честно говоря не вводил никогда реквизиты карты там и прекрасно он работает бесплатно.
+
0
Anna0007
Anna0007
17 листопада 2021, 22:47
#
Несколько месяцев назад при создании тестового аккаунта вынуждена была ввести платежные реквизиты банковской карты, чтобы создать профиль. Такая система регистрации, как в Treehouse например.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Банк, який дійсно турбується про своїх клієнтів