Мінфін - Курси валют України

Встановити

Впаривают стразовое обслуживание без вашего ведома!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Jdjdbdn 5 листопада 2021, 18:00
Открывая карту, сотрудник банка БЕЗ МОЕГО ведома подключил мне услугу Страхования. В итоге месяца с меня списалось 50 грн. Я сразу написала в поддержку, страховку отменили, но идти за возвратом денег нужно в отделение. Расчёт идёт, видимо, что сумма маленькая, клиент забьет на эту бюрократию и подарит банку деньги. Прямо сейчас я уже полчаса сижу в отделении, сотрудники вообще без понятия как вернуть деньги, даже на этапе поиска Страховой компании, хотя квитанцию я им предоставила. Короче, не советую пользоваться Приватом, абсолютное наплевательство на клиента и желание нагреть руки на доп.услугах.
Приватбанк
Відповідь банку
5 листопада 2021, 18:40
Добрий вечір!
При підключенні додаткових послуг, наприклад, страхування, клієнт має підтвердити свою згоду на підключення надавши співробітнику відділення код із смс, яке надходить на фінансовий номер клієнта.
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за ситуацією. Тому ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення ваших контактів.

Коментарі - 2

+
+15
zig4free
zig4free
5 листопада 2021, 18:49
#
Ответ официального представителя банка — вранье!!!

Подключение страховки со слов сотрудников банков идет как необходимое условие обслуживания в приват-банке!
+
+15
StarFighter27
StarFighter27
6 листопада 2021, 12:04
#
Подтверждаю. Подключение страховки — обязательный пункт для обслуживания в банке. Так как у работника отделения есть план и должен выполнять его любой ценой. Надо было как я отказаться от страховки сразу)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Впаривают стразовое обслуживание без вашего ведома!