Впаривают стразовое обслуживание без вашего ведома!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Ответ официального представителя банка — вранье!!!
Подключение страховки со слов сотрудников банков идет как необходимое условие обслуживания в приват-банке!
Подключение страховки со слов сотрудников банков идет как необходимое условие обслуживания в приват-банке!
- +
- +15
- StarFighter27
- 6 листопада 2021, 12:04
- #
Подтверждаю. Подключение страховки — обязательный пункт для обслуживания в банке. Так как у работника отделения есть план и должен выполнять его любой ценой. Надо было как я отказаться от страховки сразу)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
При підключенні додаткових послуг, наприклад, страхування, клієнт має підтвердити свою згоду на підключення надавши співробітнику відділення код із смс, яке надходить на фінансовий номер клієнта.
На жаль, у відгуку недостатньо даних, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за ситуацією. Тому ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення ваших контактів.