Мінфін - Курси валют України

Встановити

Безпідставно нарахували відсотки за користування кредитними коштами

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
prokol 3 листопада 2021, 20:13
19.10.2021р. отримав повідомлення від банку: «Ви ще можете встигнути! Щоб не платити відсотків за кредитом, до 25-го числа поточного місяця внесіть на вашу картку „Універсальна“ те, що використали: 1978,12грн.»
Зазначені кошти були внесені у той же день. Протягом 20, 21, 22, 23 і 24 жовтня ніяких застережень від банку не надходило.
Аж раптом 01.11.2021р. отримую від банку повідомлення: «Ви не погасили заборгованість протягом пільгового періоду, в зв’язку з цим за вказаний період було нараховано відсотки за користування кредитними коштами.» Списали 265.99 грн.

Пояснень від банку стосовно підстав здійснення цієї оборутки не дочекався.

Погасив всю суму боргу і закрив рахунок.

Не хочу мати справ з установою, від дій якої можна без попередження та без пояснення втратити гроші.

Всім здоров’я!
Приватбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 10:29
Добрий день!
Нарахування відсотків здійснюється банком згідно з умовами договору по картці. Картка вийшла з пільгового періоду, адже на неї була внесена не вся необхідна сума. Ви можете отримати виписку по картці в Приват24 меню «Сервіси» — «Послуги» — «Сервіс довідок» — «Виписка». У виписці відображено весь рух коштів. Переглянувши її ви можете бачити суму заборгованості станом на кінець вересня та впевнитись в тому, що до 25-го жовтня на картку було внесена менша сума, ніж борг на кінець вересня, через що картка і вийшла з пільгового періоду.
Наші колеги з технічного відділу у відповідь на ваше звернення додатково перевірять коректність відображення інформації у вашому Приват24 та додатково зв'яжуться за результатом.

Коментарі - 4

+
0
Jokets
Jokets
4 листопада 2021, 10:08
#
В смысле не получили объяснений? Вы звонили спрашивали? Что вам ответили или ответили и вам прост не нравится этот ответ, но свою не внимательность проще упустить чем признать
+
0
prokol
prokol
4 листопада 2021, 22:18
#
Що це за «Проблема решена»?
Нормально «колеги з технічного відділу» порєшали.
Сьогодні зателефонувала з банку дівчина Дарина і повідомила, що я нібито не доплатив 12 копійок. А 02.11.2021р. в одному з Рівненських відділень банку мені озвучували суму у 20 грн. Звідки 25 жовтня виникла заборгованість, якої не було 19 жовтня, ні у відділенні банку, ні оператор у чаті Сергій, ні Дарина пояснити не змогли.

P. S. Оператор чату Сергій — агонь! Цих декількох годин життя вже не повернути.

+
0
Moderator
Moderator
5 листопада 2021, 10:55
#
Кнопка «Проблема решена», яку ви бачите в своїй заявці до відгука, це опція, яку вам пропонується натиснути для закриття заявки, коли ваше питання буде вирішено.
На даний час ваша заявка зі статусом відкритої.
+
0
prokol
prokol
28 листопада 2021, 12:02
#
Гроші повернули. Вибачилися.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.2 39.8
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.2 39.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Безпідставно нарахували відсотки за користування кредитними коштами