Мінфін - Курси валют України

Встановити

Одностороннє розірвання договору Приватбанком

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
chrystal 23 жовтня 2021, 19:24
Я є багаторічним клієнтом АТ К Б Приватбанк (Далі — Банк). Маю договори на обслуговування у Банку зарплатної, пенсійної карток та карти «Універсальна». Отримую через Банк виключно офіційну заробітну плату та пенсію по інвалідності після утримання всіх податків та зборів. Всі операції по карткам здійснюються прозоро, згідно з законодавством України, ідентифікацію клієнта проходжу своєчасно за першим повідомленням від Банку. Заборгованості та/або невиконаних фінансових зобов’язань перед Банком не маю.
При спробі оформити картку «Юніора» для своєї доньки, Банк відмовив мені в обслуговуванні, про що оператор повідомив особисто без роз’яснення причин. При спілкуванні з оператором гарячої лінії, було вказано, що Банком прийнято рішення про розірвання Договору обслуговування в односторонньому порядку після закінчення строку дії карток. Зараз в мене закінчується строк дії пенсійної картки, думав, що уж пенсійну картку продлять, але така ж саме історія. Пройшов додаткову ідентифікацію, але і тут мене чекала несподіванка, а саме — відмова в обслуговуванні. Довелося знімати всі кошти з рахунку. Це таким чином банк спонукає до безготівкових розрахунків?! Тепер потрібно витратити багато часу, щоб поїхати до пенсійного фонду, потім знайти інший банк і т.і…, і все це в умовах карантину! Немає слів просто, ця халепа сталася після націоналізації чи є інша причина? З одного з самих «продвинутих» фінустанов Приват перетворився на якусь жлобську контору, яка пресує людей та не дає змоги користуватися грошима, навіть пенсія по інвалідності не є привідом для порядної поведінки Банку. Ще раз підкреслюю, жодних «лівих» операцій по карткам не було. Тільки офіційна зп, пенсія та оплата в торгівельних мережах та інтернет магазинах. В якості поради людям, ні в якому разі не вступайте у відносини з Приватом, отримаєте купу проблем на рівному місці!
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2021, 10:30
Добрий день!
На жаль, вказаної інформації недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та перевірити інформацію за ситуацією. Ми звернулись в особистому повідомленні для уточнення ваших контактних даних.
Полезный комментарий
chrystal 3 листопада 2021, 9:31
Питання вирішено! Банк дуже оперативно зі мною зв’язався. Зателефонувала Ольга, фахівець відділу по зверненню громадян та пояснила, що мій запит (пост на форумі!) передано до підрозділу безпеки банку та буде проведено додаткове розслідування. Було зазначено, що термін перевірки не буде тривати 30 днів, які передбачені законодавством, вони намагатимуться зробити моніторинг клієнта скоріше. Вчора, тобто менш ніж через 10 днів, вона зателефонувала та сказала, що питання вирішено позитивно, безпека після перевірки претензій до мене не має та заборону банку щодо здійснення мною операцій знято. Сьогодні у відділенні без питань оформив нову картку. Дякую за оперативність та вибачаюсь за дещо різкий текст на форумі, писав на емоціях.

Коментарі - 3

+
0
MykolaA
MykolaA
24 жовтня 2021, 12:54
#
«Тепер потрібно витратити багато часу, щоб поїхати до пенсійного фонду, потім знайти інший банк і т.і…, «- вранье или гипербола, как художественный прием. -
+
0
mlp711141
mlp711141
25 жовтня 2021, 0:14
#
Бегите от этих приматов подальше, переведите немедленно пенсию в другой банк.
+
0
chrystal
chrystal
3 листопада 2021, 9:31
#
Корисний коментар
Питання вирішено! Банк дуже оперативно зі мною зв’язався. Зателефонувала Ольга, фахівець відділу по зверненню громадян та пояснила, що мій запит (пост на форумі!) передано до підрозділу безпеки банку та буде проведено додаткове розслідування. Було зазначено, що термін перевірки не буде тривати 30 днів, які передбачені законодавством, вони намагатимуться зробити моніторинг клієнта скоріше. Вчора, тобто менш ніж через 10 днів, вона зателефонувала та сказала, що питання вирішено позитивно, безпека після перевірки претензій до мене не має та заборону банку щодо здійснення мною операцій знято. Сьогодні у відділенні без питань оформив нову картку. Дякую за оперативність та вибачаюсь за дещо різкий текст на форумі, писав на емоціях.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.65 45.65
USD 41.1 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Одностороннє розірвання договору Приватбанком