РІВНЕ Переоформлення депозиту
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.75 | 45.75 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Маю не один депозит у Приватбанку. Два депозити у валюті були продовжені 07.03.2014
11.03.2014 звернулася до відділення №8 Приватбанку у м. Рівне для переоформлення цих депозитів у цій же валюті на інший термін.
2635******3823 з шестимісячного на місячний Стандарт
2635******3202 з шестимісячного на трьохмісячний Стандарт
Не розумію складності цієї процедури, адже я не забираю коштів з банку.
Процедуру ускладнили. На відділенні менеджер повідомила про необхідність розірвання існуючих договорів по депозитах, виготовлення карти для виплат, зарахування на неї коштів по депозитах, перерахунок цих коштів з карти для виплат на нові депозитіи.
В той же день мені не змогли переоформити жоден депозит.
12.03. переоформили депозит 2635******3823 з шестимісячного на місячний Стандарт. Питання: чому не пероформили другий?
Станом на 19.03.2014 депозит 2635******3202 ще не переоформлений. Причина яку озвучують — відсутні кошти на карті для виплат. Чому вони туди не попали мені не зрозуміло.
До персоналу я не маю жодної претензії. Менеджер телефонує кожного дня, заспокоює, робить все, щоб у мене не було негативного враження про послуги Вашого банку. Менеджер сформував звернення до технічної служби helpdesk щодо цього питання.
Кожного дня я звертаюся у службу підтримки або по телефону, або on-line. Із служби підтримки зі мною мило спілкуються, обіцять, що розберуться і перетелефонують, але жодного разу ще ніхто не повідомив про вирішення питання. Після сьогоднішнього звернення в службу підтримки консультант Ольга повідомила про створення заявки по цьому питанню у іншу службу
Хочу дізнатися причину: чому один депозит вдалося переоформити, а другий -ні? Яким чином можна вирішити це питання?.. Хто за це все відповідає? Коли буде вирішено моє питання?
Я можу зрозуміти, чому банк на даному етапі не хоче віддіавати депозити, але не можу зрозуміти, чому він їх НЕ ПЕРЕОФОРМЛЯЄ
Насамперед, хотіли б відзначити що подібний випадок є винятком для нашого банку, для запобігання яких банк докладає максимум зусиль. Ми щиро шкодуємо, що для вирішення питання технічного характеру потурбувалися такий тривалий час. Ми зв'язалися з технічним фахівцем, і в самі найкоротші терміни вирішимо виникла труднощі.
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.