Що відбувається з Приватбанком?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Перша. Зникла можливість проводити оплату з поточного рахунку.
Друга. Зникла можливість оплачувати на картковий рахунок фізичної особи у форматі ібан, якщо він відкритий у Приватбанку. Ця функція видає збій також у старій версії Приват24, де раніше все працювало.
Є конкретний приклад для цієї проблеми. Укладаємо угоду про купівлю-продаж нерухомого майна. Нотаріус вимагає надати квитанцію про сплату. І в продавця і в покупця рахунки відкриті в Приватбанку. Так от, зробити таку оплату через Приват24 зараз неможливо!!! Лише як з карти на карту, але в такому разі у новій версії в квитанції в полі призначення платежу вилазить стандартне «Переказ власних коштів для поповнення картки», а в старій версії у квитанції реквізити зазначаються як 5168 **** **** 9517. Очевидно, що обидва варіанти квитанцій не влаштовують нотаріуса.
Тричі звертався до чату Приват24, проблема просто ігнорується з няшним формулюванням
«На жаль наразі можливість оплати з поточних рахунків не реалізована. Орієнтовних термінів на жаль немає. Ви може зробити переказ на карту та проводити оплату.»
«На картковий рахунок фіз. особи в ПриватБанку оплата не здійснюється за номером рахунку, оплату можна провести лише за номером картки. Платежі за реквізитами — для рахунків в інших банках»
«Ми засмучені тим, що сталася така ситуація».
О, а як я засмучений.
Тож склалася така ситуація, що для оплати на ібан фізичної особи відкритий в приватбанку я змушений спочатку переказати свої кошти на рахунок в іншому банку, і звідти перераховувати на Приватбанк продавцю.
Тому питання, чи планується виправлення цієї ситуації і в які строки? Чи вже переходити на обслуговування до іншого банку, бо тримати гроші на рахунку з якого не можна оперативно робити переказ немає сенсу. Крім того, як пояснити доцільність (легітимність мети) таких операцій фін моніторингу цього банку-посередника?
Дякуємо за ваш відгук. Ми проаналізуємо ситуацію щодо ваших зауважень.
Також, ми звернулися до вас приватним повідомленням для уточнення вашого номеру телефону, щоб перевірити якість наданої вам консультації в чаті.