Приватбанк заблокирован перевод денежных средств через Western Union без объяснения причин
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Я ознакомилась с правилами Правила здійснення грошових переказів Системи Western Union (Вестерн Юніон) на сайте Приватбанка
https://static.privatbank.ua/files/perekazy/_Western.pdf
2.2.3.1. Надання коштів для відправлення переказу шляхом внесення готівки: Клієнт вносить суму переказу, оплачує Клієнтську плату, після цього співробітником Банку відправляється переказ і друкується заява на відправлення переказу (у 2-х примірниках) та прибутковий касовий документ про внесення грошових коштів (у 2 -х примірниках), які передаються Клієнту для підпису. Один примірник документів передається Клієнту, інший залишається в Банку.
Таким образом, при оформлении операции были явно нарушены правила:
1. Клієнт вносить суму переказу, оплачує Клієнтську плату — я это выполнила.
2. Співробітником Банку відправляється переказ і друкується заява на відправлення переказу (у 2-х примірниках) та прибутковий касовий документ про внесення грошових коштів (у 2 -х примірниках), які передаються Клієнту для підпису. — Сотрудник банка, кассир Сивак Оксана Анатольевна не распечатывала заяву на отправление перевода и передала мне для подпись только один экземпляр приходно-кассового документа.
Сотрудники банка вели себя очень странно и отказывались отвечать на мои вопросы.
Сегодня, 6 октября 2021 года я позвонила в колл-центр по телефону 3700, оператор Татьяна (№ 294346) не смогла назвать мне причины, почему перевод был заблокирован.
С учетом отзывов, которые я здесь прочитала, надеюсь, что смогу вернуть свои деньги!
Наші колеги перевіряють інформацію по переказу. Ми додатково зв'яжемось з вами в особистих повідомленнях за результатом.