Мінфін - Курси валют України

Встановити

Море негативу від обслуговування в Приват Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
tshh 5 жовтня 2021, 14:04
Відділення за адресою: Львів, вул. Шота Руставелі, 38
Найменш user-friendly банк в Україні. Від контакту з банком вже не вперше лише негативні емоції. Починаючи від обслуговування по телефону (неможливо додзвонитися до операторів, постійно зайнято і треба довго очікувати, або ж кажуть, що передзвонять, і не роблять цього) до нахабного некомфортного обслуговування на місцях в банках. Мою картку заблокували, оскільки я не актуалізувала дані про себе (проблема не в мені, а в тривалості оформлення нових документів), але банк відмовляється йти назустріч! Мені потрібні мої гроші на картці, щоб жити, а зняти їх не можу, і в касі мені сказали, що їх не видадуть, поки інформація не актуалізується…тобто я маю ще кілька тижнів жити без власних коштів, бо ПриватБанк не передбачив інших шляхів зняття коштів. Я, звісно, дочекаюсь, актуалізую інформацію про себе, заберу свої кошти, але рахунок в Вашому банку анулюю! Бо одні незручності
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2021, 15:48
Добрий день!
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ймовірно, ваші дзвінки були здійснені в пікові години навантаження на операторів. Ви можете звернутися до нас за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
Раніше, банк пішов вам назустріч та тимчасово обмеження було знято, однак, на жаль, ви не надали документи в зазначений термін. Можна подати тільки одну заявку протягом року (не календарного, від моменту подачі попередньої).
Нам шкода, що ви прийняли таке рішення та сподіваємося, що ви його змінете.
Пройти актуалізацію ви можете через Приват24 або, звернувшись в будь-яке зручне відділення з оригіналами паспорта та ІПН.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 3

+
0
MykolaA
MykolaA
5 жовтня 2021, 15:48
#
«проблема не в мені, а в тривалості оформлення нових документів» — то пишить як воно э. Тут всі своЇ. — «у мене просрочений паспорт. Новий буде готовий через 2 тижні» — приблизно звучить так. Але винен в цьому банк — не хоче видавати гроші без дійсного паспорта. Ганьба! — з«аберу свої кошти, але рахунок в Вашому банку анулюю! Бо одні незручності» - Піду в банк, де паспорт НЕ потрібен.
+
0
Jokets
Jokets
5 жовтня 2021, 17:04
#
Ну, а чего раньше не подать документ было)
+
0
Jokets
Jokets
5 жовтня 2021, 23:27
#
Более того судя из ответа банка вам уже давали отсрочку, но вы решили забить на это дело
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.2 44.2
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Море негативу від обслуговування в Приват Банк