Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не надходить інформація про операції на зручний канал зв`язку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
DenisS72 23 вересня 2021, 17:24
Останні кілька років інформація про операції на картках (переказ/отримання грошей і т.п.) безперебійно надходила на електронну пошту. Пару тижнів тому вирішив її змінити. Зайшов у Приваті 24 у Комунікації, виконав усі дії, на нову пошту прийшов лист про підтвердження, натиснув «так», написали «ваша відповідь зарахована». Повідомлення про транзакції на попередню пошту припинили надходити, а на нову не почали. В понеділок пішов у лівобережне відділення та повторили це із співробітницею банку. Результату нуль. Вчора написав у чат — після довгого з`ясування чи немає листів у спамі зі скринами пошти повідомили про створення заявки до технічної служби № 31346799. Через пару годин передзвонила співробітниця та повідомила про усунення проблеми. Перевірив (переказавши 10 грн. між власними рахунками) — повідомлення немає. Знову написав у чат — відповіли, що у них листи відправлені та знову порадили перевірити спам і змінити браузер. Усе це зробив і результату нуль. Сьогодні був у центральному відділенні з метою продемонструвати відсутність повідомлень. Але співробітниця (навіть не взявши для перевірки картку) рішуче повідомила, що на електронну пошту чи вайбер банк повідомлення не надсилає взагалі, а лише у мобільний додаток або через платні (до 1000 грн.) смс. Чому тоді такі опції передбачені в налаштуваннях? Намагався налаштувати інформування також і на вайбер, виконав усі вказівки, встановив навіть мобільний додаток (раніше не було) для підтвердження — результату нуль. Остання співробітниця повідомила, що після встановлення мобільного додатку всі повідомлення автоматично йдуть на нього та зміні не підлягають. Але мені зручніше на електронну пошту чи вайбер, навіщо нав`язувати інше?
Приватбанк
Відповідь банку
23 вересня 2021, 18:17
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими незручностями.
Ми проведемо бесіду з оператором чата, який надав вам неточну консультацію, щоб подібних ситуацій більше не повторювалося.
Ваше питання вже на розгляді у профільних фахівців. Зробимо все можливе, щоб проаналізувати його якомога скоріше.
Додатково, проведемо перевірку дій співробітників відділення та по результату вам зателефонуємо.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Не надходить інформація про операції на зручний канал зв`язку