Швидке блокування карти та «високй фаховий рівень»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Сьогодні, я остаточно впевнився в безлаберності та безвідповідальності цієї уставнови.
Але все по порядку.
Сьогодні в мене вкрали браслет, на якому була привязана карта.
Я годину не міг звязатися із тех підтримкою на 3700, для того, щоб заблокувати карту.
Пройшов всі меню і якось мені вдалося.
При моєму запитанні «чому я не можу дозвонитися в тех підтримку, я отримую відповідь, що я заблокований,
бо колись я мав розмову із такими ж фахівцями і мав необережність висловитися про їх святу некомпетентність.
Питаю, чим вони керувалися при прийнятті рішення про моє блокування?
Тут він проявляє високий професіоналізм і видає
«Згідно закону про адміністративні правопорушення та закону про звернення громадян, а саме 26 стаття закону про звернення громадян»
Ви уявляєте?
В нас каральний орган приват банк)))?..
«Кажу, ок.
Ви хоть для себе подивіться, що тлумачить 26 стаття закону про звернення громадян»
Йдем далі.
Говорю, прийміть усну скаргу згідно 5 статті закону про звернення громадян, щодо такого обслуговування, так як в мене зареестровані картки і на них чималі суми.
Звісно, мені відмовили.
Те що, ці фахівці порушують закон, я маю їх поважати та низько кланятися, а те що, вони порушують прямий закон, то то, пусте!
В мене вкрали браслет із привязаною картою і були спроби зняття коштів, про що свідчять смс повідомлення.
Я мав швидко шукати доступ до приват 24, щоб заблокувати картку і це через півтори години.
Виходячи із цього, я вбачаю повну відсутність фахівців та шахрайські діі із боку банку, що призвели до спроби зняття моїх коштів із сприянням самого Банку та порушенням діючого законодавста про звернення громадян.
Наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку https://privatbank.ua/ завжди онлайн та у разі чого готові допомогти в найкоротший термін з блокуванням картки або з іншими питаннями. Також заблокувати картку одразу можна самостійно в декілька кліків через Приват24, як в мобільному додатку, так і в веб весії.
У разі наявних претензій по проведеним оплатам з картки за вашим зверненням в підтримку здійснюється опротестування таких платежів згідно правил міжнародної платіжної системи.