×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
скрытые комиссии
Теперь внимание вопрос куда делись 1311 грн. Скрины и квитанцию в случае необходимости предоставлю
При здійсненні платежу вказується комісія за його здійснення.
Додатково може стягуватись комісія картки в залежності від її типу та коштів, що використовуються (особисті або кредитні).
Детально ознайомитись з тарифами за здійснення платежів ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Коментарі (14)
Заблоковані цільові рахунки не законно
Тоді пишуть закони іменем України?
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Підстави для накладення арешту описані в постанові, копія якої має бути відправлена виконавцем на адресу боржника. Відсутність у клієнта копії постанови не дає банку право ігнорувати вимогу виконавця та не блокувати рахунки.
Коментарі (5)
не повертають кошти
перша заява була ще написана 19.02.2021р. через техпідтримку виявилось що мені видали не вірну заву на повернення коштів! написала нову заяву по фоп 4.03.21р. і теж виявляється: що я десь зробила помилку в реквізитах! але у своїй заявці на повернення коштів (уважно перевірив усе) я такої помилки не знайшла! де правдва і як отримати свої кошти?
Коментарі (2)
ПриватБанк злосно не исполняет решение суда.
Коментарі (19)
Приватбанк тероризує телефонними дзвінками.
1.1.3.2.4. Банк має право будь-яким чином доводити до відома третіх осіб інформацію про заборгованість Клієнта за Договором, а також про наявність (відсутність) і стан майна, переданого у забезпечення виконання зобов'язань, у разі порушення Клієнтом будь-якого із зобов'язань за Договором, а у разі виїзду Клієнта за межі території України – з моменту підписання сторонами Договору.
https://privatbank.ua/terms
Отримати довідку, виписку по рахунку ви можете в особистому кабінеті Приват24, меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок'.
Отримати копію підписаної анкети ви можете через захищений канал в нашому чаті на сайті банку.
Коментарі (7)
Заблокування рахунків
Коментарі (2)
Вопрос задать хочу
Как быть в такой ситуации, если предприятие (на которое я устроилась) заключила с вашим банком зарплатный проект, получить зарплатню карту я не могу!!!
Коментарі (3)
Автоматический обзвон клиентов
Коментарі (5)
Комисия за оплату комунальных услуг
39.29 грн
При створенні платежу через сайт постачальника комісія відображається в кошику https://picua.org/image/snimok.dXA0p3
Мінімальна комісія встановлена в Приват24. Рекомендуємо використовувати безпосередньо даний канал для оплати комунальних та інших послуг.
Коментарі (2)
Три раза идти в отделение с одной и той же справкой что бы открыть депозит…
Открыл счет в банке несколько месяцев назад в отделении в Киеве (отделение на Большой Васильковской 80). Естественно все документы были отсканированы и предъявлены оператору в Банке (в т.ч. справка переселенца)
Хотел открыть депозит… получил уведомление в приложении:
«Увага! Згідно Указу Президента України № 875/2014 від 04.11.2014 р. призупиняється обслуговування рахунків, відкритих на територіях в районі проведення АТО. Відновлення обслуговування можливе після підписання Вами „Заяви про проживання поза зоною АТО“ із зазначенням нової адреси проживання. Для підписання Заяви зверніться будь ласка в будь-яке відділення ПриватБанку.»
Меня смутило… после долгой переписки (и моих комментариях о том, что менеджер в отделении видел мое фактическое проживание в справке и копировал ее) — меня все-таки вынудили ехать еще раз.
Я приехал второй раз. Отсканировали справку.
Депозит открыл.
Прошло несколько месяцев. Депозит был пролонгирован автоматически банком…
Я решил вчера открыть новый. В итоге получают опять то же самое уведомление в приложении…
Пишу в чат — зачем еще раз справка (3й раз уже).
Ответ — «фото документа не было сохранено»
Так, при мне менеджер делал фото и скан копию… вы издеваетесь???
Депозит главное пролонгировали без проблем…
Сколько раз мне ездить? Лучший мобильный банкинг в карантин?
Короче, последний банк в который нужно обращаться…
Коментарі (2)
Очень хороший оператор
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Беремо і робимо!:)
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Написати коментар
Відмова в оплаті частинами без пояснення причини.
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Важливо пам'ятати, що банк дає можливість користуватися коштами без відсотків не 60 днів, а до 55 днів. Тобто, якщо ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно. З детальною інформацією можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
ПриватБанк продолжает обнулять лимиты своих Клиентов
Вибачаємось за можливі незручності. Дійсно, ліміт встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах, оформити депозит від 10000 гривень, або мати цільову картку з обігом не менше, ніж 3000 гривень в місяць. В такому разі, шанси на отримання бажаного вами ліміту значно збільшаться.
Сподіваємося на ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Мне вернули деньги
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Раптом що – ми поруч цілодобово :)
Написати коментар
Выдача карти
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
Коментарі (1)
Порушення чинного законодавства
ПриватБанк, згідно із законодавством, не накладає арешт на цільові кошти, які знаходяться на рахунках зі спеціальним режимом використання. Так як картка для виплат не відноситься до таких, адже її поповнення не обмежується цільовими коштами, а може бути здійснене клієнтом готівкою чи іншими способами, то для того, щоб на неї не було накладено арешт, це має бути вказано у постанові. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа. Виходячи з вказаної вами інформації, такого виключення не було вказано в постановах, які надійшли до банку.
У разі, якщо цього не було вказано в провадженні – варто звернутися до виконавця, щоб він прислав постанову про зняття арешту з конкретної картки.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Коментарі (2)
Приватбанк оформил на меня несуществующий кредит. Уходите из Приватбанка, иначе он вам обязательно устроит крупные неприятности.
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату ви були сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (8)
Не могу связаться с Приватбанком по горячей линии
Нам сумно, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
Коментарі (1)
Актуализация!
Для успішної актуалізації важливо надати ідентифікуючі документи, де відображається повна інформація, а саме сфотографовані повністю сторінки паспорта. Просимо звернути увагу на даний аспект та повторно надіслати фото належної якості та з нявністю чітких даних. Перед відправкою документу перевірте:
— Серію та номер паспорта;
— Відображення ПІБ;
— Дата видачі паспорта та прикріплені розвороти документа у повному вигляді.
Якщо маєте питання — пишіть нам, ми поруч і раді будемо допомогти!
Коментарі (3)
Не рекомендую этот банк
фото с картой делают, так где вы эти мои копии документов деваете, они что за пределами банка?? В общем вынуждают идти в отделение, стоять в очереди из-за какой то ерунды чтобы только актуализацию пройти.Но я устала уже подтверждать поэтому просто закрыла все карты и перешла в другой более адекватный банк.
Перепрошуємо за можливі незручності.
На жаль, фото надані минулого разу не пройшли перевірку. Радимо надавати фото всіх сторінок, на яких є записи та вклеєні фотографії актуального документа.
Звертаємо вашу увагу, що необхідність актуалізації даних є вимогою законодавства та ні в якому разі не нашою примхою.
Коментарі (3)