Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
WTFX 17 березня 2021, 9:33
Сегодня оплачивал таможенные услуги сумма платежа 43500 грн в описании платежа указана комиссия 200 грн. Так как срок окончания депозита еще не подошел (дата окончания депозита 17.03.21) и платеж необходимо было сделать сегодня 17.03.21 года решил оплатить кредитными деньгами. В итоге в выписке увидел списание на 45011 грн. с указанной ранее комиссией 200 грн.
Теперь внимание вопрос куда делись 1311 грн. Скрины и квитанцию в случае необходимости предоставлю
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 10:21
Добрий день!
При здійсненні платежу вказується комісія за його здійснення.
Додатково може стягуватись комісія картки в залежності від її типу та коштів, що використовуються (особисті або кредитні).
Детально ознайомитись з тарифами за здійснення платежів ви завжди можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Проблема вирішена
Katrina Mashkovcka 16 березня 2021, 22:00
І знову приватбанк заблоковував мої цільові зарплатні рахунки 16.03.2021за виконавчим провадження, з яким ще я не ознайомилась, дуже довго не могла дозвониться, тільки автоматично ідуть посилання, як жити в цій беззаконній країні хаосу і закон діє тільки для тих у кого є багато грошей, а зарплату не треба отримувати, може… вже більше не має слів буду знову подавати до суду. Адля кого

Тоді пишуть закони іменем України?
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2021, 10:00
Добрий ранок!
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Підстави для накладення арешту описані в постанові, копія якої має бути відправлена виконавцем на адресу боржника. Відсутність у клієнта копії постанови не дає банку право ігнорувати вимогу виконавця та не блокувати рахунки.
tomusik99 16 березня 2021, 15:34
Відділення за адресою: Київ, пр-т Соборності, 10/1
Мною було написано заяву на повернення коштів з моїх карточних персональних рахунків та розрахункових рахунків фоп. Але станом на 16.03.2021р мою заяву розглянуто: але не виконано: закриття рахунку та повернення коштів!

перша заява була ще написана 19.02.2021р. через техпідтримку виявилось що мені видали не вірну заву на повернення коштів! написала нову заяву по фоп 4.03.21р. і теж виявляється: що я десь зробила помилку в реквізитах! але у своїй заявці на повернення коштів (уважно перевірив усе) я такої помилки не знайшла! де правдва і як отримати свої кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 16:11
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Оксана Кудрявцева 16 березня 2021, 15:26
С 2018 года прошлом четире суда за моей инициативой с Приватбанком, за решение последнего суда от июня 2020 года мои обящательства перед банком анулировани. И вот три дня назад мне приходить смс от банка что если я не виплачу долг на меня подадуть в суд. Обратившись на гарячую линию я узнаю о долге в 170 тисяч гривень.
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 16:11
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Luprikon 16 березня 2021, 15:13
Працівники приватбанку продовжують телефонувати колишній дружині, яка немає жодного відношення до мого кредиту, навіть після написання мною скарги на сайті мінфіну. При цьому банк відмовляється надати документи які підтверджують наявність кредиту і суми нарахування.(немає договору з моїм підписом, і обгрунтованого розрахунку заборгованості).
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 16:08
Для припинення дзвінків колишній дружині необхідно надати рішення суду про розірвання шлюбу.
1.1.3.2.4. Банк має право будь-яким чином доводити до відома третіх осіб інформацію про заборгованість Клієнта за Договором, а також про наявність (відсутність) і стан майна, переданого у забезпечення виконання зобов'язань, у разі порушення Клієнтом будь-якого із зобов'язань за Договором, а у разі виїзду Клієнта за межі території України – з моменту підписання сторонами Договору.
https://privatbank.ua/terms
Отримати довідку, виписку по рахунку ви можете в особистому кабінеті Приват24, меню: 'Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок'.
Отримати копію підписаної анкети ви можете через захищений канал в нашому чаті на сайті банку.
Проблема вирішена
RytsarRoman1998 16 березня 2021, 14:11
Добрий день. Я є користувачем ПриватБанку протягом 5 років і хочу заявити обслуговування приватбанку жахливе. Протягом двох років я не маю можливості відновити свої рахунки оскільки банк потребує довідку про доходи, документи про публічного діяча (яким я не являють), оскільки я не працюю і не працював на Україні офіційно ніколи!!! Я з документами бігаю що тижня у відділення Приватбанку і результатів ніяких.Тому шановний ПриватБанк прошу вернути мені мої кошти які я заробив не шахрайським способом і закінчити співпрацю з вами так як ви є жахливий банк. Банк обідив клієнта не один раз.І я думаю не тільки мене
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 15:17
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Проблема вирішена
Valentyna94 16 березня 2021, 12:49
Если мои счета заблокированы в банке, по пречине не подтверждены платежей, лет 8 назад. (все 8 лет не пользовалась приватбанком, пользовалась другими банками-успешно).
Как быть в такой ситуации, если предприятие (на которое я устроилась) заключила с вашим банком зарплатный проект, получить зарплатню карту я не могу!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 13:23
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
mementomore 16 березня 2021, 12:05
«Уважаемый» банк, может быть Вы перестанете автоматически обзванивать клиентов с вашим «Шановний клієнт, ради повідомити вам приємну новину…» в 19:20, 20:20. Нормальные люди в вечером отдыхают и не хотят слушать вашу информацию о возможности взять кредит.
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 13:17
Вибачте, якщо ми вам набридли. Ми запросили в особистих повідомленнях ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше вас не турбувати.
Проблема вирішена
samasta 16 березня 2021, 8:25
Хочу написать отзыв о Приват банке, мне не понятно за что с меня сняли такой большой процент с моих личных средств за оплату электроэнергии, мне это очень не приятно, Пытаюсь связаться чтобы выяснить и никто мне не отвечает, вот платеж Одержувач: Запоріжжяелектропостачання, −2 003.54 грн комиссия
39.29 грн
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 11:27
Розмір комісії залежить від умов договору з одержувачем.
При створенні платежу через сайт постачальника комісія відображається в кошику https://picua.org/image/snimok.dXA0p3
Мінімальна комісія встановлена ​​в Приват24. Рекомендуємо використовувати безпосередньо даний канал для оплати комунальних та інших послуг.
Проблема вирішена
Gleb Yarenko 16 березня 2021, 0:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Велика Васильківська, 80
Очередной раз убеждаюсь в низком качестве обслуживания…

Открыл счет в банке несколько месяцев назад в отделении в Киеве (отделение на Большой Васильковской 80). Естественно все документы были отсканированы и предъявлены оператору в Банке (в т.ч. справка переселенца)
Хотел открыть депозит… получил уведомление в приложении:

«Увага! Згідно Указу Президента України № 875/2014 від 04.11.2014 р. призупиняється обслуговування рахунків, відкритих на територіях в районі проведення АТО. Відновлення обслуговування можливе після підписання Вами „Заяви про проживання поза зоною АТО“ із зазначенням нової адреси проживання. Для підписання Заяви зверніться будь ласка в будь-яке відділення ПриватБанку.»

Меня смутило… после долгой переписки (и моих комментариях о том, что менеджер в отделении видел мое фактическое проживание в справке и копировал ее) — меня все-таки вынудили ехать еще раз.

Я приехал второй раз. Отсканировали справку.
Депозит открыл.

Прошло несколько месяцев. Депозит был пролонгирован автоматически банком…

Я решил вчера открыть новый. В итоге получают опять то же самое уведомление в приложении…

Пишу в чат — зачем еще раз справка (3й раз уже).
Ответ — «фото документа не было сохранено»

Так, при мне менеджер делал фото и скан копию… вы издеваетесь???
Депозит главное пролонгировали без проблем…
Сколько раз мне ездить? Лучший мобильный банкинг в карантин?

Короче, последний банк в который нужно обращаться…
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 10:27
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Татьяна Козырева 15 березня 2021, 20:40
Оператор помог быстро и оперативно. Спасибо большое за скорость и приятное обслуживание.
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2021, 9:08
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Беремо і робимо!:)
Мінфін
Відповідь адміністратора
18 березня 2021, 19:08
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 18.03.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pri111 15 березня 2021, 16:07
Користуюсь приватом вже понад 10 років, регулярно картами і універсальна і отримувала зп на карту для виплат. Нещодавно вирішила змінить роботу, 2 місяці не отримувала виплат на карту (але при цьому справно виплачувала техніку в оплату частинами по карті універсальна), коли виплатила хотіла взяти іншу техніку (чоловік працюємо і ми можемо справно виплачувати), тим не менш відмовили, поїхала в банк, на що мені сказали «банк прийняв таке рішення, банк в праві вирішувати кому давати, а кому ні, хочете можете зняти з кредитки готівку і виплачувати просто киедит на карту, пільговий період 60 днів». Тобто, я вважаю, безпідставно, навіть не пояснивши чому, але я здогадуюсь, що через те що не користувалась картою для виплат 2 місяці. Отак приват втрачає клієнтів, більше не бажаю в цьому банку обслуговуватись, буду користуватись надалі послугами іншого банку.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 17:08
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
Важливо пам'ятати, що банк дає можливість користуватися коштами без відсотків не 60 днів, а до 55 днів. Тобто, якщо ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому ви скористалися кредитом, нічого додатково платити не потрібно. З детальною інформацією можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
Alex9322 15 березня 2021, 14:20
Відділення за адресою: Суми, вул. Козацький Вал, 1
Недавно получил уведомление о том, что Банк мне и моей маме одновременно аннулировал кредитные лимиты на оплату частями. Рекомендовали актуализировать данные (хотя я никаких уведомлений об этом не получал). Сделал это в отделении. Без толку. Обслуживанием в отделении также не был доволен (сотрудница рассказывала мне что угодно и о чем угодно, вместо того, чтоб отвечать на мои вопросы!). Не пойму каким принципом руководствуется Банк при снижении лимитов, если мой рейтинг в УБКИ (который принадлежит ПриватБанку) составляет 487, ежемесячно плачу за страховки, которые мне давным-давно навязали, а моя мама получает выплаты через этот Банк. Поэтому, если Приват не пересмотрит решение о лимите на ОЧ (которым весной планировали воспользоваться), в апреле оба прекратим обслуживание в этом учреждении, так как Банки-конкуренты нас наперегонки приглашают к сотрудничеству, а Приват только отталкивает от себя Клиентов.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 15:18
Добрий день!
Вибачаємось за можливі незручності. Дійсно, ліміт встановлюється та змінюється на основі багатьох факторів. Один чи декілька з них виділяти було б некоректно, так як кожен має свою вагу та враховується при прийнятті рішення банком.
Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як в нашому банку, так і в інших фінансових установах, оформити депозит від 10000 гривень, або мати цільову картку з обігом не менше, ніж 3000 гривень в місяць. В такому разі, шанси на отримання бажаного вами ліміту значно збільшаться.
Сподіваємося на ваше розуміння та подальшу співпрацю.
З повагою, ПриватБанк.
Я заказивала товар в интернете и меня обманули, в итоге не денег ни товара, обратилась на гарячую линию в ПриватБанк и дала все реквизиты мошенников і так получилось я даже не ожидала, мне через 2 недели перезвонили з банка и сообщили что деньги вернули всю суму 1280грн, спасибо большое 👍👍👍
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 10:53
Добрий день!
Раді, що ваше питання було успішно вирішено. Раптом що – ми поруч цілодобово :)
Проблема вирішена
Alena11111222 15 березня 2021, 9:39
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 27-А
Заканчивается именная карта, обратилась в отделение, за 2 недели. Мне сказали, мол отказ в выдаче. Банк разрывает с Вами сотрудничество. Карта рабочая, сейчас пользуюсь. Проблемы не возникали, никакой активной деятельности не веду. Прям аж интересно стало.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:38
Добрий день!
Ваше питання вже на розгляді у наших профільних фахівців. По результату вам зателефонуємо.
Ababagalamaga84 15 березня 2021, 9:36
07.10.2020 року в Приват24 мені прийшло повідомлення про арешт моїх рахунків, згідно постанови державного виконавця. В тому числі був заблокований рахунок, на який мені виплачувалася зарро ітна платня. Звернувся в банк на гарячу лінію і спробував пояснити оператору, що своїми діями вони порушують закон і мої права. Навіть якщо приходить постанова про арешт, банк повинен повідомити державного виконавця про цільове призначення рахунку і НЕ БЛОКУВАТИ зарплатні, пенсійні та рахунки на які здійснюються соціальні виплати. Проте оператор мене не став слухати і порадив звернутись до державного виконавця. Звернувшись в виконавчу службу, я дізнався, що мені САМОМУ необхідно їхати в банк, брати довідку, яка б підтверджувала цільове призначення рахунку (за яку я доречі заплатив 100 гривень), а потім повернутися до виконавчої служби і написати заяву на зняття арешту з зарплатної рахунку. Хоча підтверджувати цільове призначення повинен банк, без клієнта в якості посередника. Витратив я на це пів дня свого часу, відмовившись від запланованих напередодні справ, 100 гривень на довідку і біля 50 гривень на проїзд. 150 гривень це не великі гроші на теперішній час, але вони на дорозі не валяються і я не розумію, чому повинен витрачати гроші за чужі помилки. Ну начебто питання було вирішено. Але ні. Тиждень тому, банком було заблоковано рахунок, на який мені нараховується пенсія по інвалідності. І знову все почалось спочатку. За винятком того, що перший раз рахунок було розблоковано на протязі декількох годин, а на другий раз ця процедура зайняла 6 діб, безліч дзвінків в міську виконавчу службу, обласну виконавчу службу, міністерство юстиції і НБУ. Раніше теж користувався послугами привату, та останнім часом їх робота дуже погіршилася.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:24
Добрий день!
ПриватБанк, згідно із законодавством, не накладає арешт на цільові кошти, які знаходяться на рахунках зі спеціальним режимом використання. Так як картка для виплат не відноситься до таких, адже її поповнення не обмежується цільовими коштами, а може бути здійснене клієнтом готівкою чи іншими способами, то для того, щоб на неї не було накладено арешт, це має бути вказано у постанові. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа. Виходячи з вказаної вами інформації, такого виключення не було вказано в постановах, які надійшли до банку.
У разі, якщо цього не було вказано в провадженні – варто звернутися до виконавця, щоб він прислав постанову про зняття арешту з конкретної картки.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
У випадку додаткових запитань – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Илья Пугачев 15 березня 2021, 2:16
Приватбанк оформил на меня несуществующий кредит 490 грн., внес в БКИ неправдивую информацию о его просрочке, испортил мою безупречную кредитную историю. Кроме того, каждый день мне звонят какие-то хамы из Приватбанка и с криками требуют оплатить кредит. Я уже подал в суд иск к Приватбанку о компенсации морального ущерба. Прошу Приватбанк в дальнейшем все свои финансовые претензии предъявлять в скором судебном разбирательстве. Все ваши хамские звонки с вымогательствами я записываю, они усугубляют ваше положение и увеличивают сумму морального ущерба. Всем клиентам Привата рекомендую немедленно разрывать договор с этим банком, так уже по моему совету поступили многие мои друзья и знакомые.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 11:08
Добрий день!
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату ви були сповіщені.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
asinska 14 березня 2021, 19:33
Горячая линия не отвечает.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 10:52
Добрий день!
Нам сумно, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Дозвольте нам розібратися в ситуації. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
TatyanaLM 14 березня 2021, 19:16
5 раз отправляла фото документов для актуализации данных, на телефон как и в личный кабинет приходят сообщения о том, что если я не пришлю данные карточку заблокируют. Сколько раз еще нужно прислать вам данные, чтобы меня оставили в покое?
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 10:42
Добрий день!
Для успішної актуалізації важливо надати ідентифікуючі документи, де відображається повна інформація, а саме сфотографовані повністю сторінки паспорта. Просимо звернути увагу на даний аспект та повторно надіслати фото належної якості та з нявністю чітких даних. Перед відправкою документу перевірте:
— Серію та номер паспорта;
— Відображення ПІБ;
— Дата видачі паспорта та прикріплені розвороти документа у повному вигляді.
Якщо маєте питання — пишіть нам, ми поруч і раді будемо допомогти!
Juliya1979 14 березня 2021, 17:49
Моя оценка 0, Жалко что такой оценки здесь не поставишь. Я являюсь клиентом банка 6 лет и вот последний этот год они заколебали своей актуализацией, я 3 раза скидывала данные через приват 24, качественные фото паспорта всех страниц и код, 2 раза отклонили, на третий раз написали что актуализация прошла успешно и тут через дня 3−4 опять пишут нужно актуализация и это при том что за этот год я 3 раза меняла карту по причине неизвестного снятия денег и потере карты, я вынуждена была старые блокировать и новые заказать и прежде чем получить новую карту им нужно предоставить копии документов+ещё
фото с картой делают, так где вы эти мои копии документов деваете, они что за пределами банка?? В общем вынуждают идти в отделение, стоять в очереди из-за какой то ерунды чтобы только актуализацию пройти.Но я устала уже подтверждать поэтому просто закрыла все карты и перешла в другой более адекватный банк.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2021, 19:31
Добрий вечір!
Перепрошуємо за можливі незручності.
На жаль, фото надані минулого разу не пройшли перевірку. Радимо надавати фото всіх сторінок, на яких є записи та вклеєні фотографії актуального документа.
Звертаємо вашу увагу, що необхідність актуалізації даних є вимогою законодавства та ні в якому разі не нашою примхою.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.1 45.1
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝