Мінфін - Курси валют України

Встановити

Гроші списав, проте фактично не видав

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
JulyBilan 14 серпня 2021, 10:07
Доброго дня! Учора о 18:36 год. в банкоматі Приватбанк біля відділення за адресою: м. Одеса, вул. Варненська, 7 г намагалась зі своєї карты для виплат зняти 10 000 грн. — частину своєї зарплатні, при цьому, банкомат почав видавати звук як при відрахуванні грошй, довго це робив та в останню хвилину на екрані зявилось на секунд 15 повідомлення про те, що сталась помилка та кошти будут повернуті. Однак кошти з карти списались та досі не повернуті! Зареєструвала одразу ж заявку на повернення коштів, номер заявки — 22806861. Строк розгляду заявки, як повідомив мене оператор, від 1го до 14 днів.
Після мене деякі особи також намагались зняти кошти з карти, проте операція скасовувалась та кошти повертались одразу! Ображає вибіркове ставлення до клієнтів та те, що невеликі суми (1000 грн.) повертаються одразу, а великі «виснуть» і потрібно доводити свою правоту!
Чому так давно розглядаються заявки, за умови наявності на банкоматі камери відеоспостереження, яка може усунути сумніви в моїй добропорядності та підтвердити викладені мною обставини?! Чому через помилку я не може отримати назад кошти, які я планувала потрапити вже? Дуже прикро, прошу якнайшвидше вирішити проблему та повернути зароблені кошти!
Приватбанк
Відповідь банку
14 серпня 2021, 12:28
Добрий день!
Вибачаємось за спричинені незручності. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати вам відповідь в найкоротший термін.

Коментарі - 3

+
+1
Toxa David
Toxa David
14 серпня 2021, 15:02
#
«Чому так давно розглядаються заявки, за умови наявності на банкоматі камери відеоспостереження, яка може усунути сумніви в моїй добропорядності та підтвердити викладені мною обставини?!» Как вы думаете что снимает камера видеонаблюдения банкомата (при условии что она работает) и что кроме нечеткой картинки вашего лица с привязкой ко времени проведения операции она может подтвердить? Как по вашему лицу она может определить вашу добропорядность? Камера не видит ни количества купюр ни номинал купюр ни номера на купюрах ни пин код который вы набираете на клавиатуре. Камера не видит сколько денег вы получили и получили ли вообще. Да и определить по лицу ваше ФИО камера тоже не может, если ваше фото не висит на доске «их разыскивает полиция». :-) Если хотите то можете убедится в том что видит камера просмотрев фото мошенников на доске розыска в отделении банка.
+
0
Mary077
Mary077
16 серпня 2021, 0:37
#
Дуже прикро, прошу якнайшвидше вирішити проблему та повернути зароблені кошти!
====================================================================

Вспоминаю себя в апреле этого года… Тогда еще верила, что банк честный и порядочный вернет мои деньги.
+
0
Mary077
Mary077
16 серпня 2021, 0:40
#
На будущее: снимайте деньги в количестве больше 200 грн только через кассу.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.35
USD 40.98 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.35
USD 40.98 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Гроші списав, проте фактично не видав