Мінфін - Курси валют України

Встановити

СКАРГА! Приватбанк Київ!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Viktoria77UA 11 серпня 2021, 14:58
Хочу повідомити про хамське та абсолютно не компетентне обслуговування у виділенні банку, що знаходиться на вул. Урлівська 23А.
16.07.21 прийшла у відділення закрити 3 картки (соц. виплати, універсальна та юніора). Першу закрили без питань, так як виплати закінчились. З іншими двома ціла біда. По перше універсальну карту не закрили, так як мала б бути списана комісія за обслуговування. Карта кредитна. Кредит повністю погасила як раз таки 16.07.21. (суму внесла зі слів консультанта з урахуванням відсотків). Консультант (Інна Бондаренко), порадила прийти через добу (!). Так як я працюю, прийти через добу не змогла. 27.07.21, з повною впевненістю, що карту мені точно закриють прийшла у відділення. Карта не закрита. І не через відсотки, а тому, що не змогли закрити карту юніора! Ну принаймні так мені сказали. Повідомляю консультанту, що дитина картою не користується, і не має програми «Приват 24» (номер телефону вказаний тільки мій). Це все у присутності дитини та її телефону. Зрештою лишають заявку (нібито), на закриття двох карт. Консультант запевняє мене, що залишок особистих коштів (сума =180 грн), потрібно обов’язково зняти/перевести. На моє питання, чи не буде ще списання відсотків отримую відповідь: Ні, не буде. Роблю переказ на іншу карту. Консультант запевняє, що через добу (знову), карти точно будуть закриті і мені на email прийде повідомлення про закриття. Але дива не сталось. 29.07.21 дзвоню на гарячу лінію з запитанням де ж повідомлення? І дізнаюсь, що навіть заявки про закриття рахунку не було! І до того ж рахунок мені не закриють, бо ще з 17.07. у мене пеня — 178,97 (тобто саме ті, маже 180, які я перевела, до речі з комісією). І в кол. центрі мені повідомляють, що консультант банку про це знає. Саме консультант кол. центру вислала мені повідомлення про закриття одного з моїх 3х рахунків (дуже швидко, менш ніж за хвилину). 30.07.21 іду в відділення. Де консультант (як виявилось не компетентна особа- Інна Бондаренко), повідомляє, що рахунок дійсно не закрили і вона не розуміє чому заявку не прийняли!!! Пояснюю всю розмову з кол.центром. на що вона заявляє що такого мені сказати не могли і вона особисто перевірить чи правду я кажу! Мені знову довелось повертати кошти на рахунок (і знову з комісією). Чому я власне маю платити комісію двічі? Через не компетентність консультанта (яка до речі не вчасно приходить на роботу). Так як моє «питання» зайняло пів голини часу, зібралась черга з 4х людей (які, всі сиділи за моєю спиною порушуючи норми карантину!). І після того як почалися «скарги» з черги про те, що все досить довго, консультант на мене ОБРАЗИЛАСЬ! Почала мені грубити. А керівник відділення взагалі шокувала. Прокричала (!) мені з іншого боку відділення, що я можу письмово подати заяву про вирішення мого питання. Це як взагалі? Навіть не підійти, а прокричати!!! Письмове звернення про що, щоб з третього разу рахунок закрили?!
Після всіх маніпуляцій «зла і ображена» консультант повідомила мені, що рахунок закрито і видала омріяну довідку про закриття рахунку. Маю додати, що до цього вона мене запевняла, що рахунок буде закрито лише в наступному місяці! Але на моє зауваження, що я більше ніякі зайві комісії платити не буду, сталося диво і рахунок закрили.
Такого абсурдного закриття рахунку я ще не бачила. Більше ДВОХ ТИЖНІВ мені не могли закрити рахунок! Тричі мені довелось приходи у відділення (я працюю)! А хамське відношення просто зашкалює.
Про консультанта Інну Бондаренко можу сказати, що вкрай не компетентна особа, яка весь час перебиває (інколи я навіть слова не могла сказати), грубіянить і хамить!
Окремо додам, що попередня керівник відділення була дуже люб’язна і вкрай ввічлива.
Приватбанк
Відповідь банку
11 серпня 2021, 15:56
Нам шкода, що після звернень в наше відділення у вас залишився неприємний осад.
Обов`язково розберемося в зазначеній ситуації, щоб надалі ні ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями. Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію.
Також хочемо нагадати, що більшість операцій ви можете проводити без відвідування відділення. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції. Закриття карток також доступне в особистому кабінеті Приват24.

Коментарі - 2

+
0
Devastation
Devastation
11 серпня 2021, 15:38
#
— і вона особисто перевірить чи правду я кажу! —

Каким образов главное отделение или горячая линия будут знать почему и зачем вам отказывал какой-то там сотрудник? В банке камеры наблюдения звук не фиксируют и доказать что-то будет невозможно в виду того, что сотрудник банка скажет что

-«клиент приходил, о чём говорили — не помню. Вопрос был решён и я продолжила обслуживать других клиентов».

И ведь именно так на записях камер банка будет выглядеть ситуация.
Согласно 307ой можно вести съёмку самого себя — так у вас в следующий раз будет хотя бы запись разговора и хамского наплевательского отношения
+
0
sgontar
sgontar
6 лютого 2022, 14:00
#
Приватбанк не повертає депозитні кошти по закінченню строку договору посилаючись на технічні неполадки протягом 5 годин. Я не маю доступу до своїх коштів, в рузультаті невиконання фінансових зобов"язань перед третьою стороною несу фінансові та моральні збитки. Як мені вплинути на роботу Приватбанку та притягнути їх до відповідальності?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.35
USD 40.98 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.35 45.35
USD 40.98 41.58
Всі курси банку