СКАРГА! Приватбанк Київ!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
16.07.21 прийшла у відділення закрити 3 картки (соц. виплати, універсальна та юніора). Першу закрили без питань, так як виплати закінчились. З іншими двома ціла біда. По перше універсальну карту не закрили, так як мала б бути списана комісія за обслуговування. Карта кредитна. Кредит повністю погасила як раз таки 16.07.21. (суму внесла зі слів консультанта з урахуванням відсотків). Консультант (Інна Бондаренко), порадила прийти через добу (!). Так як я працюю, прийти через добу не змогла. 27.07.21, з повною впевненістю, що карту мені точно закриють прийшла у відділення. Карта не закрита. І не через відсотки, а тому, що не змогли закрити карту юніора! Ну принаймні так мені сказали. Повідомляю консультанту, що дитина картою не користується, і не має програми «Приват 24» (номер телефону вказаний тільки мій). Це все у присутності дитини та її телефону. Зрештою лишають заявку (нібито), на закриття двох карт. Консультант запевняє мене, що залишок особистих коштів (сума =180 грн), потрібно обов’язково зняти/перевести. На моє питання, чи не буде ще списання відсотків отримую відповідь: Ні, не буде. Роблю переказ на іншу карту. Консультант запевняє, що через добу (знову), карти точно будуть закриті і мені на email прийде повідомлення про закриття. Але дива не сталось. 29.07.21 дзвоню на гарячу лінію з запитанням де ж повідомлення? І дізнаюсь, що навіть заявки про закриття рахунку не було! І до того ж рахунок мені не закриють, бо ще з 17.07. у мене пеня — 178,97 (тобто саме ті, маже 180, які я перевела, до речі з комісією). І в кол. центрі мені повідомляють, що консультант банку про це знає. Саме консультант кол. центру вислала мені повідомлення про закриття одного з моїх 3х рахунків (дуже швидко, менш ніж за хвилину). 30.07.21 іду в відділення. Де консультант (як виявилось не компетентна особа- Інна Бондаренко), повідомляє, що рахунок дійсно не закрили і вона не розуміє чому заявку не прийняли!!! Пояснюю всю розмову з кол.центром. на що вона заявляє що такого мені сказати не могли і вона особисто перевірить чи правду я кажу! Мені знову довелось повертати кошти на рахунок (і знову з комісією). Чому я власне маю платити комісію двічі? Через не компетентність консультанта (яка до речі не вчасно приходить на роботу). Так як моє «питання» зайняло пів голини часу, зібралась черга з 4х людей (які, всі сиділи за моєю спиною порушуючи норми карантину!). І після того як почалися «скарги» з черги про те, що все досить довго, консультант на мене ОБРАЗИЛАСЬ! Почала мені грубити. А керівник відділення взагалі шокувала. Прокричала (!) мені з іншого боку відділення, що я можу письмово подати заяву про вирішення мого питання. Це як взагалі? Навіть не підійти, а прокричати!!! Письмове звернення про що, щоб з третього разу рахунок закрили?!
Після всіх маніпуляцій «зла і ображена» консультант повідомила мені, що рахунок закрито і видала омріяну довідку про закриття рахунку. Маю додати, що до цього вона мене запевняла, що рахунок буде закрито лише в наступному місяці! Але на моє зауваження, що я більше ніякі зайві комісії платити не буду, сталося диво і рахунок закрили.
Такого абсурдного закриття рахунку я ще не бачила. Більше ДВОХ ТИЖНІВ мені не могли закрити рахунок! Тричі мені довелось приходи у відділення (я працюю)! А хамське відношення просто зашкалює.
Про консультанта Інну Бондаренко можу сказати, що вкрай не компетентна особа, яка весь час перебиває (інколи я навіть слова не могла сказати), грубіянить і хамить!
Окремо додам, що попередня керівник відділення була дуже люб’язна і вкрай ввічлива.
Обов`язково розберемося в зазначеній ситуації, щоб надалі ні ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями. Написали вам в приватному повідомленні, щоб детальніше перевірити інформацію.
Також хочемо нагадати, що більшість операцій ви можете проводити без відвідування відділення. Ми постійно працюємо над тим, щоб скоротити черги, розширюючи і удосконалюючи віддалені сервіси — Приват24, мобільні додатки під різні послуги тощо. Це допоможе вам ефективно використовувати свій час і при цьому буде потрібно мінімум зусиль для виконання потрібної вам операції. Закриття карток також доступне в особистому кабінеті Приват24.