Приватбанку вигідно працювати з підприємцями шахраями!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Зробив купівлю на сайті cthp.net.ua через оплату частинами, договір 21080131754045. З їхніх номерів +380 (68) 990−68−20 +380 (93) 230−97−00 +380 (95) 768−76−10 +380 (63) 775−77−00 +380 (68) 235−03−30, працюють тільки ось ці +380 (63) 775−77−00 +380 (68) 235−03−30 і ніхто трубки не бере, цей номер вказаний як вайбер +380 (68) 235−03−30 так само у вайбері реакції нуль. Писав до операторів онлайн ПриватБанку, щоб створили заявку для служби безпеки банку, бо підприємець шахрай надалі буде використовувати банк. Оператори пишуть звертайтеся в Поліцію, звернення є і процес іде, а банку на свою репутацію до одного місця, якщо навіть інформацію по підприємцю провірити не хочуть. Бо поки Поліція все закінчить, ще не одного цей підприємець обдурить. + цікава ситуація — пишу до оператора, щоб надали рахунок підприємця, так як оплата зроблена через оплату частинами (кредит договір) і я у виписці не можу витянути дані цього підприємця, бо бачу тільки договір кредиту, а кому банк з цього кредиту перерахував кошти не бачу, ОПЕРАТОРИ ГОВОРЯТЬ ЩО НАДАТИ РАХУНОК КОМУ ПЕРЕРАХУВАВ ГРОШІ БАНК НЕ МОЖУТЬ!!! Супер нічого не скажеш.
Дані підприємця через які йшла оплата — ФОП Горбаток Ольга Іванівна IBAN: UA893052990000026009006216966
Питання передано профільним фахівцям для більш детального розгляду. За результатом з вами зв'яжеться співробітник банку. Ми додатково проаналізуємо ваше звернення в підтримку та проведемо роботу з опеатором для покращення якості обслуговування в майбутньому.