Приватбанк своєю бездіяльністю сприяє крадіжці коштів з рахунків клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
28.07.2021 я звернувся в Шполянське відділення щодо повернення коштів, які банк списав з рахунку без мого доручення. Після переписки працівника відділення в планшеті з якимись службами банку, мені було відмовлено з формулюванням, що банк займається розслідуванням випадків шахрайства із сумами понад 155 грн. і може допомогти лише перевипуском карти, а щодо повернення коштів необхідно звертатись до інтернет ресурсу amazon.com. На всі мої заперечення, що шахрайства не було, а була крадіжка, відповідь одна і таж сама, що банк займається розслідуванням випадків шахрайства із сумами понад 155 грн. і може допомогти лише перевипуском карти, а щодо повернення коштів необхідно звертатись до інтернет ресурсу amazon.com.
Таким чином виходить, що банк своєю бездіяльністю сприяє крадіжці коштів з рахунків клієнтів.
Слід зазначити, що працівник відділення робив все, що від нього залежить навіть і більше для вирішення даної ситуації але все марно.
Якщо операції були проведені без вашого відома, то вірогідніше за все картку було скомпрометовано. Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки, що мають бути відомі лише її власнику.
Сума блокується на картці та очікує запит на списання від торгівельної точки (сайту), якщо такий запит не надійде — протягом 10 днів сума буде розблокована.
У разі ж списання, варто звернутися на сайт, де проведена оплата, щоб провести повернення коштів.