Банк для кліента продовжує помирати
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Чим далі тим гірше.
=======
Приватбанк: беремо i робимо, чим далі тим гірше.
Відкрию картки в іншому банку.
=======
Только много денег на счету не храните (Приватбанка это тоже касается).
=======
Приватбанк: беремо i робимо, чим далі тим гірше.
Відкрию картки в іншому банку.
=======
Только много денег на счету не храните (Приватбанка это тоже касается).
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Всі курси банку |
Ситуація 2: повідомлення з банку «актуалізуйте данні по дитині» треба надати індифікаційний код. Питання 1- ми його надали при отриманні картки
Питання 2- як надати??? Чому я повинен їхати в банк (це райцентр я згаю пів дня, черга на вулиці завжди) де ця діджиталізація? Заходжу за допомогою так званого Голд клубу, там тільки автомат, вибір, або їдьте в банк, або встановіть дитині Приват24 (перший клас). Я не хочу дитині встановлювати Приват24, їй і так дзвонять усілякі спілки. Чьому я не можу відправити зі свого Приват24??? Навіщо ви мені присилаєте попередження? Присилайте тоді дитині, якщо вважаєте її дорослою.
Чим далі тим гірше. Перевів гроші з дитячих карток, блокуйте. Відкрию картки в іншому банку. «Дякую» банку за більш ніж 20 рів ну співпрацю. Звів використання до мінімуму.
Послуга розмінної монети доступна клієнтам, що користуються послугами інкасації.
Що ж стосується актуалізації даних, вам не обов'язково звертатись до відділення. При відсутності акаунту дитини ви можете надати ІПН, як робили це раніше, звернувшись до підтримки банку в чат за посиланням: https://pb.ua/chat
У разі, якщо у вас виникнуть додаткові питання, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням.