заявка № 1452867
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 40.98 | 41.58 |
Всі курси банку |
Кратко: я купила билеты 10.02.2021 через KIWI у Wizz air. Мне пришли мои билеты на почту, а через сутки пришло уведомление, что рейс отменен. Вот только я позвонила в Wizz air и рейс был отменен еще за неделю до моей покупки! и пока я ругалась с КИВИ — билеты продолжали продаваться на их сайте в течении месяца и им даже не в тягость было менять цены и кричать о скидке на эти рейсы (у меня отмена туда и обратно — какое совпадение!)
конкретно по работе сотрудника Приват:
не прошло и 5 мес с момента покупки билетов, как СОТРУДНИК приват банка прислал (а) мне письмо об отказе на англ. от КИВИ с прикрепленными к нему моими билетами = ВАУ! какой финал!
а разве это не подтверждает факт, что я купила билеты и не получила свою услугу?
скрины: оплаты, билетов, инвойсы, отказы рейсов, переписки с киви — я прислала сотруднику САМА, но это не дало никакого позитивного результата
тогда в чем логика?
какая суть подавать заявку на возврат средств в приват банке, если все равно — отказ?
Спасибо за вашу бесполезную услугу.
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
Для можливості подальшого оскарження операції, просимо вас, надати нам документи, а також повідомити про рішення, що ви прийняли після наших рекомендацій. У разі рішення продовжити суперечку, ми зі свого боку продовжимо докладати максимум зусиль, щоб вирішити його на вашу користь.