Термінал «з`їв» 100 $ і не зарахував на картку. Кошти не зарахували!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Під час операції обміну валют 11.06.2021 в одному з магазинів смт. Заболотів термінал прийняв купюру 100 доларів, ЗАВИС, ВИСВІТИЛОСЯ«ВИБАЧТЕ, ТЕРМІНАЛ ТИМЧАСОВО НЕ ПРИЙМАЄ КУПЮРИ«.На картковий рахунок не зарахувало НІЧОГО!!! Одразу ж зателефонувала на гарячу лінію:»Не переживайте, таке буває, кошти з терміналу заберуть інкасатори і зарахуємо вам на картку. По терміну від годин до трьох діб.Ви отримаєте сповіщення».Ага, якби ж то так і було. В понеділок телефоную знову на гарячу лінію, де мені повідомляють що по заявці відмова.Я в шоці.Каже оператор, щоб подати ще одну заявку.Ок.Подаю ще одну заявку. Підкрадається думка, що щось тут не чисто. У вівторок, знову ж таки телефоную на гарячу лінію.Мені кажуть те саме — у вас відмова.Я якби у ще більшому шоці.Під час інкасації надлишків не було виявлено, заявляє мені оператор. Я стверджую, що цього не може бути, тому що купюру то в мене забрав термінал.Оператор каже, добре, тоді я оформлю вам заявку у технічний відділ.Я в ще більшому шоці і здивуванні.Тобто попередні заявки вони оформляли куди? У космос??? Я відповідно налаштована вже більш радикально і недовірливо.Сьогодні середа — гаряча лінія мені каже, що так, технічний відділ ВИЯВИВ купюру, але ми вам на картку кошти по ній не повернемо, бо купюру вилучили на перевірку достовірності — на Інкассо.Це триває до 70 діб.Що? Ви в своєму розумі, кошти які потрібні мені ще 11.06 я по якійсь незрозумілій причині не зможу отримати ще два з половиною місяці??? Брєєєд.Йду додатково у відділення, прошу дівчат-консультантів мені допомогти написати якісь додаткові заяви, дати запити, які тільки можливо, щоб пришвидшити сам процес, БО Я НЕ ДОВІРЯЮ ВЖЕ ні гарячій лінії, ні словам самих працівників.І що ви думаєте — працівники кажуть мені прямо в лице з єхидною посмішкою, що ми вам нічим не допоможемо, моліться щоб до вас у нашої служби безпеки ще до вас не виникло питань звідки у вас фальшива купюра…І тут я випала в повний осад… Дзвоніть на гарячу лінію, ми вам нічим не допоможемо. Дзвоню на гарячу- звертайтесь у відділення.Поліція каже що заявою тут не допоможеш, вирішувати це питання суто з банком потрібно.А банк навіть не хоче дати документ підтвердження, що ці кошти — мої кошти — вилучили на інкассо.Я в розпачі.Вони думають, ей, зробимо відмову по заявці, та й я напевно забуду, що в мене 100 доларів пропало… Потім напевно напишуть що то фальшивка, тай на тому все. Логіка мені ясна і понятна.
Відповідь банку
16 червня 2021, 19:36
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.75 | 49.75 |
| USD | 41.6 | 42.2 |
| Всі курси банку | ||