Відгук про сервіс «Онлайн-замовлення та доставка картки кур'єром»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
19.05. я заповнив анкету на сайті та замовив собі картку Gold Універсальну з послугою адресної доставки.
24.05. Мені прийшло повідомлення від служби доставки, що сьогодні кур'єр доставить мені картку. І кур'єр дійсно приїхав, я поставив підписи на документах, мене сфотографували и вручили картку Привата. У той самий вечір мені стало цікаво, як активувати картку та коли вона з’явиться у мобільному додатку… По дзвінку на гарячу лінію — автовідповідач мені каже що даний номер не є фінансовим, тому я звернувся до текстового чату з спеціалістами у додатку Приват24. Спочатку мені відповіли що номер не є фінансовим, та порекомендували прив’язати цей номер в банкоматі або терміналі. Я вирішив так і зробити, але ж я все ще не встановив пінкод на картку! З цим питанням я знову звернувся до текстової підтримки. Зараз мені відповіли, що отримана мною картка не закріплена ні за одним клієнтом. Також при адресній доставці картки треба чекати до 2-х діб, щоб картка закріпилася за мною. Я подумав — окей, почекаємо.
27.05. Мені телефонує чоловік та щось нерозбірливо бормоче, що сталася якась помилка, але через декілька днів все буде окей. Нажаль більш детально я нічого не зрозумів:(
29.05. Мені телефонує автовідповідач Привату та вітає зі вступом до Голд-клубу, та рекомендує мені отримати свою картку у будь-якому відділенні:) Але ж я вже отримав картку від кур'єра? У той самий день с цим самим питанням я знову звернувся до текстової підтримки Приватбанку, мені знову відповіли, що моя картка ні за ким не закріплена, и треба почекати ще дві доби.
30.05. Мені знову телефонує той самий чоловік с бурмочащим голосом і знову розповідає, що сталася помилка. На цей раз я зрозумів, що проблема з документами, які я підписував з кур'єром. Напевно кур'єр щось зробив не так? Не знаю.
08.06. Ось вже майже місяць я намагаюся активувати картку Приватбанку. Відвідувати відділення не маю ні можливості, ні бажання. Це вже діло принципу:)
Сподіваюся, що мій месседж допоможе мені вирішити це питання, та покращить роботу денного сервісу у майбутньому. Дякую!
Вибачте, будь ласка, за затримку:(