×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45.2 |
USD | 40.9 | 41.5 |
Всі курси банку |
Робота тех. підтримки
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Коментарі (2)
Кража денег банком
На жаль, за вказаною інформацією не вдалось знайти дані платежі по вашим карткам. Щоб перевірити інформацію та уточнити деталі йдемо в приватні повідомлення.
Коментарі (10)
Представник чітко і швидко відповів на на всі запитання.
Представник Іван в чаті оперативно відповідав на всі запитання и допоміг прийняти рішення.
Наш оператор Іван буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Коментарі (4)
Недобанк
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Коментарі (16)
*** БАНК
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
Коментарі (3)
Помощь с «кидалами»
Дякуємо вам за відгук.
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
Коментарі (1)
Карта номер 4149 3900 0082 2097 МОШЕННИКИ!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (2)
Спасибо приват что слил мои данные в даркнет
Ми постійно працюємо над вдосконаленням мір безпеки, але, на жаль, не завжди все залежить від нас.
Можемо вас запевнити, що в банку діють передові методи попередження шахрайства, що надають змогу уникнути витоку інформації.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (1)
Клиент для банка никто.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
При надходженні запиту від виконавчої служби, банк виконує вказані дії у зазначені законом терміни.
На даний час ми бачимо, що обмеження за вашими картками знято після надходження відповідної постанови виконавчої служби до банку.
У разі, якщо у вас виникають додаткові питання при використанні картки, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням або ж до підтримки банку.
Коментарі (2)
Возвращение денег на карту
Дякуємо вам за відгук.
Обов’язково передамо оператору Артему. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Написати коментар
Спам рассылка, мошенники!!!
Коментарі (7)
Все добре.
Написати коментар
Вирішили проблему з приват-24, що дозволило не йти у відділеня банку в локдаун
Написати коментар
Создаются трудности с входом в личный кабинет
Более того, написать жалобу по этому поводу на сайт ПБ не удается, т.к. ввели требование отправить файл подтверждения, который блокируется.
Мы из бывшего СССР?!
Це можна зробити в особистому кабінеті, натиснувши на Фото — «Керування» — «Безпека».
Коментарі (1)
Отказывают в перевыпуске карт без объяснений и уведомлений
Коментарі (4)
Розблокування суми за заявкою
У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів.
Додатково вам зателефонує наш співробітник.
Коментарі (1)
Інформація, яку надають в офісі і на гарячій лінії протилежна. Не вирішують питань, а створюють нові проблеми
що отримується за дорученням. Відділення сказало, що такого рахунку взагалі не було, кошти не надходили, хоч пенсійний надсилав на цей рахунок. Явно ж подавалась виписка з банку. Де ті гроші ділись за три роки? Витрачені нерви, втрачений час. І скільки ще потрібно потратити, щоб розібратись в ситуації. Змушена переривати довголітні відношення з приватбанком. Неймовірно неприємний осад.
Дійсно, припинення нарахування пенсії проведено згідно Умов та Правил надання банківських послуг, так як картка довірителя закінчила строк своєї дії.
Довірителю необхідно відкрити новий пенсійний рахунок, реквізити даного рахунку надати в ПФ для перепідключення пенсії на рахунок в ПБ, і до цього пенсійного рахунку отримати картку для виплат по дорученню на довірену особу.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
Написати коментар
Украли с карты Приватбанка 2 тысячи долларов
В банкомате Турции, в котором я не была, 15 апреля 2021 года с моей карты Приватбанка украли в общей сложности 1912.05 долларов за 3 транзакции: в 15:30 — 1054.63 доллара, в 15:31 — 659.58 долларов, в 15:33 — 197.84 доллара, и была предпринята еще одна попытка снятия денег, но их на счету больше не было (иначе еще бы сняли). Приватбанк не уведомил меня о списании средств, я узнала об этом в кабинете на сайте Приват24. Карту заблокировала и перевыпустила. Заявление в киберполицию написала, заявку на проведение претензионных работ подала. С турецкой стороны контакта нет, я не могу воздействовать, т.к. это другое государство, и в банке, списавшем деньги с моей карты, я никогда не была. Указанные суммы были в резерве на протяжении 11 дней, но время вышло, резерв аннулировался, деньги мне не вернулись. Получается, средства на карте никак не защищены. Помогите мне, пожалуйста, вернуть свои деньги.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між клієнтом і банком, в якому були операції.
За цей час ви можете звернутися до банку, який є власником банкомату і запросити повернення. У разі, якщо даний банк відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у вас: чеки, скріни, листування з банком, в якому були операції на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номери заявок. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операцій, щоб вони були закриті на вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (156)
Повернення коштів
Написати коментар
рекламные звонки
Вибачаємось за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та відключити вам усі непотрібні дзвінки.
Написати коментар