Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
MidMaks 1 травня 2021, 19:01
Написав що до проблемі, через 1 мінут відписали все бистро і якісно зробили, і без зайвих питаннь.
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2021, 19:12
Добрий вечір!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SERJIO011 30 квітня 2021, 21:30
Банк списав два рази з універсальної картки по 325 гривень о 09,53 і 09,51 24 квітня 2021 року. Я був вдома з дружиною. Є підтвердження друзів. Банк списав кошти незаконно і списав без мого відома і без моєї дії за адресою Нижнєюрківська вулиця 45а. Я проживаю на вулиці Корольова. Де Ви поділи мої кошти? Люди контролюйте рух коштів. Банк без Вашого відома краде гроші з картки.
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2021, 7:54
Доброго ранку!
На жаль, за вказаною інформацією не вдалось знайти дані платежі по вашим карткам. Щоб перевірити інформацію та уточнити деталі йдемо в приватні повідомлення.
Soul Goodman 30 квітня 2021, 18:42
Мав питання щодо умов по картам Універсальна та Універсальна Gold, та різниці між цими картами, та інші нюанси.
Представник Іван в чаті оперативно відповідав на всі запитання и допоміг прийняти рішення.
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 19:13
Добрий вечір!
Наш оператор Іван буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж свою чергу вдячні, що ви з нами :)
Проблема вирішена
Герман Фредерих 30 квітня 2021, 13:38
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Івана Мазепи, 45
В отделении менеджерам начхать на клиента, не по терминалу не подскажут ничего. Хотел поменять деньги в кассе сказали услуга платная, как хотел достать телефон что бы заснять весь этот процесс так менеджеры завопили, что мы меняем деньги только у кого карта приват банка. То есть по факту банк нарушает статью 13 закона о защите прав потребителя, а конкретно навязывание ненужных услуг банком. Сегодня произошел инцидент с вашим инкассатором по адресу г. Днепр мониторная 1А 30 апреля 13−00. Я сдавал выручку в терминале набирал реквизиты, пришел инкассатор не здрасте, не досвидания закрыл программу и сказал мне надо сделать инкассацию. Это вообще что за ноухау? На замечание инкассатор отреагировал неадекватно и выражаясь нецензурной лексикой. Требую приват банка рассмотреть жалобу в досрочном порядке!
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 14:23
Добрий день!
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Проблема вирішена
ZaycevS 30 квітня 2021, 10:40
Відділення за адресою: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 97
Я являюсь клиентом банка уже много лет. Веду предпринимательскую деятельность, все в рамках закона. Уплачиваю все налоги. Хотел воспользоваться своими заработанными средствами, после уплаты налогов. И что вы думаете? оказывается я не имею права! Получил от банка запрос о происхождении средств. ПОДАЛ абсолютно все, что было запрошено (документы+пояснения). Отказали, написали, что требуется дополнительная информация. Снова написал и подал. Этот банк рассматривал мою заявку 5 РАБОЧИХ ДНЕЙ, А РЕГЛАМЕНТ у них 3!!! и что в ответ снова тот же запрос!!! я спрашиваю о конкретизации, а мне «специалист» тупо пересылает одно и то же сообщение!!! ЧТО мне *** делать??? как работать??? и так этот карантин без работы оставил, так еще и банк не разрешает пользоваться своими средствами!!! Не кому больше не советую работать с приватом, бегите от туда в другие банки!!!
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 11:11
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
Ekaarerina 30 квітня 2021, 0:17
Помогли вернуть деньги которые попали на карту мошенника, все очень оперативно, общение вежливое!)
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 10:19
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук.
Швидко, якісно — це все про нас :) Раді були допомогти!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sikorsky 29 квітня 2021, 23:56
Сейчас все онлайн магазины работают по предоплате, и вот эти нелюди решили не отставать и заработать деньги. Кинули на 3000 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 10:00
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
moovietone 29 квітня 2021, 23:07
Відділення за адресою: Харків, бул. Грицевця, 3-А
Не так давно начали приходить мне подозрительные звонки с бки (бюро кредитных историй), что на меня пытаются оформить кредит. Прям все мои данные есть и вот на них оформляют. Я написала заявление, но по нему никто ничего не делает и пришлось взять инициативу в свои руки. Покопавшись в интернете наткнулась на бот глаз бога, там можно узнать какие данные слиты. И сразу пишут откуда именно взяты эти данные. Заплатив за месяц гривен 100 или около того открываю и вижу, что приват слил вообще всё: инн, серию номер паспорта, финансовый номер. Кстати слил не только приват, а ещё и новая почта (номер телефона) и дрфо ещё инн (но приват слил и инн и телефон и вообще всё, прописку, все вместе). Полиция конечно бот не поняла как улику, но теперь не знаю что сделать. В паспортном сказали все равно они паспортныеи данные банку передают, сольют и новый. Совсем я этого не ожидала конечно. Разочарована
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 10:29
Добрий день!
Ми постійно працюємо над вдосконаленням мір безпеки, але, на жаль, не завжди все залежить від нас.
Можемо вас запевнити, що в банку діють передові методи попередження шахрайства, що надають змогу уникнути витоку інформації.
Також, ми склали декілька правил, що допоможуть вам не стати жертвами шахраїв: https://pb.ua/safeness
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 травня 2021, 11:12
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 03.05.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юрий ПШЕНИЧНЫЙ 29 квітня 2021, 22:10
Мне без предупреждения заблокировали две карты, кредитную и зарплатную, по постановлению исполнительной службы, о чём я даже не знал. Долг был 680 гривен по постановлению и три месяца по 280 гривен по оплате частями. И тут началось. Звонки с угрозами, с предложением о продаже автомобиля или дома, для расчета с банком. На мою просьбу снять деньги для расчета с кредитом из карты для выплат, где было на тот момент свыше 20 тысяч, ответ был одолжи, продай, где хочешь возьми, но отдай. Четыре месяца я не мог пользоваться своими деньгами. В конце концов, банк списал средства из карты для выплат, при этом оставил заблокированой кредитную карту. Так как на тот момент, вся семья болела на короновирус, ПриватБанк оставил нас без средств для жизни и загнал в долги.
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 9:57
Добрий ранок!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
При надходженні запиту від виконавчої служби, банк виконує вказані дії у зазначені законом терміни.
На даний час ми бачимо, що обмеження за вашими картками знято після надходження відповідної постанови виконавчої служби до банку.
У разі, якщо у вас виникають додаткові питання при використанні картки, ви завжди можете звернутись до нас приватним повідомленням або ж до підтримки банку.
privftbank 29 квітня 2021, 21:24
Чистосердечно благодарю сотрудника отдела обращений Артема за помощь по решению вопроса возврата денег на карту Грамотно — оперативно-приятно в общении БОЛЬШОЕ-ПРЕБОЛЬШОЕ СПАСИБО!!! С уважением Людмила Андреевна город Славянск
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 9:06
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук.
Обов’язково передамо оператору Артему. Задоволений клієнт — найкраща мотивація!
Vesper 29 квітня 2021, 17:50
С прошлого года обращаюсь на горячую линию банка по поводу рассылок писем. Каждый раз объясняю, что я не являюсь клиентом банка и никогда им не была!!! Операторы обещают удалить адрес эл. посты, но все равно продолжают присылать сообщения! Надеюсь, что данный отзыв хоть как-то повлияет на решение вопроса!
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 19:15
Якщо ви не хочете отримувати розсилку від банку, в кінці інформаційного листа є рядок «Ви отримали цей лист на емейл, оскільки є клієнтом ПриватБанку. Якщо ви хочете відмовитися від повідомлень, будь ласка, натисніть тут. Нам буде вас не вистачати.» При переході по посиланню в листі розсилка буде відключена.
Oksanazolotova 29 квітня 2021, 15:33
Зверталась у ПриватБанк за допомогою повернути свої власні кошти, так як робила покупку і оплату провела наперед. Попала на шахраїв Завдяки хорошому обслуговуванню кошти було повернуто. Дякую працівникам банку за оперативну роботу.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 15:46
Наші оператори завжди поруч і готові прийти на допомогу!
katerina85l 29 квітня 2021, 14:38
Мала проблему в інтернет банкінгу приват-24: система вимагала актуалізації даних саме через відділення банку. Декілька раз зверталась на короткий номер, але проблема вирішувалась лише частково. Спочатку додали можливість актуалізації онлайн, але додані документи не проходил перевірку з незрозумілих причин. І от вчора вранці зателефонувала співробітниця і за день зуміла вирішити проблему! Документи актуалізовано, нові картки додано! Дуже вдячна за можливість в локдаун вирішувати питання дистанційно: замовлення карток онлайн, кур'єрська доставка на адресу, вправна робота служб — все це дозволило уникнути черг та мінімізувати контакти.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 15:46
Нам стає тепло на душі коли читаємо такі відгуки. Дякуємо, що ви з нами :)
Проблема вирішена
stratnik 29 квітня 2021, 14:38
После 1-го входа в л. кабинет в любом браузере, ПБ требует повторную авторизацию и вход на ПБ 24/7, или по тел. Это лишние, неудобные, раздражающие действия.
Более того, написать жалобу по этому поводу на сайт ПБ не удается, т.к. ввели требование отправить файл подтверждения, который блокируется.
Мы из бывшего СССР?!
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 15:47
Ви можете включити однофакторну авторизацію (тільки логін і пароль). При цьому, якщо сесія Приват24 буде достатньо захищена, банк не буде відправляти підтвердження входу на фінансовий телефон.
Це можна зробити в особистому кабінеті, натиснувши на Фото — «Керування» — «Безпека».
Проблема вирішена
Current1 28 квітня 2021, 22:32
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 128/2
Истек срок валютной карты, пришел в отделение заказать новую. Получил, как и многие тут — информацию: банк отказал вам в дальнейшем сотрудничестве (перевыпуске карт). Ни в отделении, ни по телефону гор. линии, ни в чате поддержки банк не поясняет причину. Уважаемый приват, это просто скотство. Да, банк вправе отказать в обслуживании по своему усмотрению, но неужели так сложно информировать об этом, а не делать такие подлые сюрпризы. Далее, так как карта валютная — банк не выдает принадлежащие мне деньги через кассу банка. Предлагает открыть счет в другом банке и перевести деньги — то есть, снять комиссию за перевод.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 10:03
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
Проблема вирішена
torinv25 28 квітня 2021, 21:58
22.04.2021 мала необережність розрахуватися за товар через онлайн нова пошта картою приват, не кридитні а власні кошти, кошти списало та через 10−30 хв було скасовано дві опраціїї а основна сума не повернулася на карту, прийшлося на відділенні нової пошти розрахуватися ще раз але вже картою через термінал і картою іншого банку, посилку отримала все добра, Протягом певного періоду перевірила баланс карти приват і оказалось що повернулись кошти «за доставку і за нал. платіж» а основнв сума на карту не повернулась, перетелефонувала в банк, пояснила ситуацію, і тут почалось саме цікаве, заявку сформували № 1496364, відповідь пришла що кошти мені поверуть лише на 11 день, такий у їх регламент, та якщо хочете отримать гроші скоріше надайте довідку як вони говорять від «продавця», що він не отримав кошти, добре іду на Нову пошту, подаю звернення, нова пошта подає звернення на НОВАпей, і тут фініш, я так думала,))) отримала я цю довідку, надсилаю, жду що мені вже накінецьто повернуть гроші, та не тут то було, звоню знов в банк, і тут ДЖЕКПОТ, формуємо заявку на заявку що заявка по заявці не була розглянута, і чекайте відповідь, ах да забула, довідку яку я надала від новапей до уваги взагалі не береться і треба довідка на довідку де розписано всі суми, окей зробила, надала, результат 0. Якби то було тисяча три тисячі яб чекала поки сума вийде сама, а так сума для мене значні, і я вже 6 днів подаю довідки на довідки до довідки, оператори формують запити на запити до запитів, а грошей як не було на карті так і немає. ДАКАЗУВАТИ ЩОСЬ У ЦЬОМУ БАНКУ БЕЗ СМИСЛУ, НАДІЯТИСЬ ЩО ОПЕРАТОРИ НАДАДУТЬ ВАМ КВІЛІФІКОВАНУ ДОПОМОГУ БЕЗ СМИСЛУ. Я при першій же можливості як тільки зможу перевести всі виплати на карту іншого банку, забуду про приват як про страшний сон, і надіюсь що кошти все-таки повернуться хочаб на 11 день, а не вони ще щось придумають і прийдеться чекати місяць.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 11:41
При оплаті через термінали, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).
У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів.
Додатково вам зателефонує наш співробітник.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Альона Васьковець 28 квітня 2021, 20:38
Вже два дні мене ганяють між пенсійним фондом і банком. Не можуть правильно відкрити рахунок за дорученням і видати довідку у пенсійний фонд. Спочатку мені сказали, коли прийде смс з номером рахунку, віднести і показати в пенсійний. Пенсійний звичайно ж завернув, сказали треба виписка. Виписку зробили таку, що в пенсійний не підходить. Гаряча лінія і у відділені говорять протилежні речі. Попередній рахунок закрили. Лінія сказала, що збіг термін і ним не користувались. Рахунок був відкритий власником, а на пенсійний передали інф.,
що отримується за дорученням. Відділення сказало, що такого рахунку взагалі не було, кошти не надходили, хоч пенсійний надсилав на цей рахунок. Явно ж подавалась виписка з банку. Де ті гроші ділись за три роки? Витрачені нерви, втрачений час. І скільки ще потрібно потратити, щоб розібратись в ситуації. Змушена переривати довголітні відношення з приватбанком. Неймовірно неприємний осад.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 10:03
Бачимо, що раніше ваше питання було детально розглянуто банком та проведено зворотній зв`язок в телефонному режимі. Вам було надано актуальну інформацію.
Дійсно, припинення нарахування пенсії проведено згідно Умов та Правил надання банківських послуг, так як картка довірителя закінчила строк своєї дії.
Довірителю необхідно відкрити новий пенсійний рахунок, реквізити даного рахунку надати в ПФ для перепідключення пенсії на рахунок в ПБ, і до цього пенсійного рахунку отримати картку для виплат по дорученню на довірену особу.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді допомогти в особистому повідомленні.
Mary077 28 квітня 2021, 17:01
Здравствуйте!
В банкомате Турции, в котором я не была, 15 апреля 2021 года с моей карты Приватбанка украли в общей сложности 1912.05 долларов за 3 транзакции: в 15:30 — 1054.63 доллара, в 15:31 — 659.58 долларов, в 15:33 — 197.84 доллара, и была предпринята еще одна попытка снятия денег, но их на счету больше не было (иначе еще бы сняли). Приватбанк не уведомил меня о списании средств, я узнала об этом в кабинете на сайте Приват24. Карту заблокировала и перевыпустила. Заявление в киберполицию написала, заявку на проведение претензионных работ подала. С турецкой стороны контакта нет, я не могу воздействовать, т.к. это другое государство, и в банке, списавшем деньги с моей карты, я никогда не была. Указанные суммы были в резерве на протяжении 11 дней, но время вышло, резерв аннулировался, деньги мне не вернулись. Получается, средства на карте никак не защищены. Помогите мне, пожалуйста, вернуть свои деньги.
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 19:05
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.
Правила оскарження транзакцій строго регламентовані платіжною системою. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між клієнтом і банком, в якому були операції.
За цей час ви можете звернутися до банку, який є власником банкомату і запросити повернення. У разі, якщо даний банк відмовить на ваше прохання, то з нашого боку буде відкрито спір. Хочемо звернути увагу, що він буде розглядатися в термін до 120 днів.
Якщо ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у вас: чеки, скріни, листування з банком, в якому були операції на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номери заявок. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операцій, щоб вони були закриті на вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Viktork64 28 квітня 2021, 15:59
Дякую співробітнику відділу звернень п. Наталії за допомогу у вирішенні питання повернення коштів на карту
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 16:42
Беремо і допомагаємо!
GusGorinich 28 квітня 2021, 15:16
+380732671819 — и снова робот-звонилка прибатбанка радует своими звонками. Ведь я так счастлив в 25й раз услышать ваше замечетельное предложение, уже прям бегу роняя тапки. Хотелось бы узнать: банк ворует/покупает базы или рандомом звонит всем подряд
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 15:51
Добрий день!
Вибачаємось за незручності. Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та відключити вам усі непотрібні дзвінки.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝