Банк ігнорує Закон про захист персональних даних
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
законодавства України, діє у межах та у спосіб визначений законом.
Основним нормативним актом, який регулює правові відносини, пов’язані із захистом і
обробкою персональних даних є Закон України «Про захист персональних даних».
Статтею 11 Закону України «Про захист персональних даних» визначено підстави для
обробки персональних даних. Так, згідно п. 5 ч. 1 вказаної статті підставою для обробки
персональних даних є необхідність виконання обов’язку володільця персональних даних, який передбачений законом.
Слід відмітити, що відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 6 Закону України «Про запобігання та
протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (надалі – Закон) банки є суб’єктами первинного фінансового моніторингу.
Пунктом 18 ч. 2 ст. 8 Закону визначено зобов’язання Банку зберігати (у спосіб, щоб
оперативно надавати на запит відповідних суб’єктів державного фінансового моніторингу, та в обсязі, достатньому для відновлення інформації щодо конкретних фінансових операцій, у тому числі у разі необхідності надання як докази у кримінальному провадженні) документи (у тому числі електронні), їх копії, записи, дані, інформацію щодо заходів, вжитих з метою виконання вимог у сфері запобігання та протидії, зокрема щодо здійснення належної перевірки клієнтів (у тому числі ідентифікації та верифікації представників клієнтів, встановлення їх повноважень), а також осіб, яким суб’єктом первинного фінансового моніторингу було відмовлено у встановленні ділових відносин та/або проведенні фінансових операцій, а також усі документи, що стосуються ділових відносин (проведення фінансової операції) з клієнтом (включаючи ділову, зокрема внутрішню, кореспонденцію, листування, звіти, запити, результати будь-якого аналізу під час здійснення належної перевірки клієнта), не менше п’яти років після припинення ділових відносин з клієнтом або завершення разової фінансової операції без встановлення ділових відносин з клієнтом.
Таким чином, Банк на вимогу чинного законодавства України зобов’язаний зберігати
всю інформацію (документи) отриману в процесі обслуговування клієнтів.