шахрайські дії Приватбанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.68 | 42.28 |
| Всі курси банку | ||
Перше питання? це дійсно така вказівка керівництва ПриватБанку не допомагати своїм клієнтам?
далі оформила заявку, але вже пройшло більше доби кошти не повернуті, і оператор кол центру, каже що не було проведено інкасацію терміналу.
друге питання: як часто проводиться інкасація терміналу по вул. Велика Васильківська (ст.м.Палац України). І чому при виникненні збою в терміналі, його інкасацію не було проведено позачергово?.. Банк таким чином намагається шахрайським методом на безкоштовній основі користуватись коштами клієнтів, і знаючи про проблему, сподівається що я не єдина хто «зачекає» поки їх «спеціалісти» попрацюють по регламенту?..
Також цікавить питання, чому я маю втрачати відсотки по депозиту, через провину банку.
Заздалегідь вдячна за адекватну відповідь, і сподіваюсь що вона буде не заспокійлива, як на гарячій лініі Вашого банку, а буде відповідати дійсності.
п.с. ще дуже цікавий факт озвучила оператор при прийманні заявки, що з мене може бути знята комісія у розмірі 0,5% за зарахування коштів на мою карту (так як на Приват вклад вони вже їх «по регламенту» покласти не можуть, якщо дана ситуація виникла з моєї вини.
Питання третя… Яка може бути вина клієнта в даній ситуації???