шахрайські дії Приватбанку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +9
- Shurik Linnik
- 27 травня 2021, 17:19
- #
Общался с человеком который обслуживал приватовское барахло: обрыви связи, купюрники и железо это больное место приматов. Также кнопки которые бются током, это уже из моего опыта. Самое главное что если ты просрочиш хоть день то сразу начинается травля, им же позволено все.
У банка есть своя инкассация с их регламентом и ваша ситуация ничего сверхъестественного не предвещает. Им как минимум надо проверить, а не врёте ли вы, что логично. Почему это не проводят как-то внепланово- логично ибо как минимум об этом знаете вы, вы можете сказать кому-то, а дальше нападение и ограбление. То как вы думаете будет ли любой банк брать на себя такие риски или вы возьмёте на себя ответственность?
- +
- 0
- Андрій М***к
- 29 травня 2021, 2:21
- #
Було кілька разів так само. Гроші зараховувались або в цей же день, або в наступний. Допомагав зв’язок з живою людиною із кол центру. Певно ви поповняли депозит вдруге за день, а можна це робити лише один раз на добу.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Перше питання? це дійсно така вказівка керівництва ПриватБанку не допомагати своїм клієнтам?
далі оформила заявку, але вже пройшло більше доби кошти не повернуті, і оператор кол центру, каже що не було проведено інкасацію терміналу.
друге питання: як часто проводиться інкасація терміналу по вул. Велика Васильківська (ст.м.Палац України). І чому при виникненні збою в терміналі, його інкасацію не було проведено позачергово?.. Банк таким чином намагається шахрайським методом на безкоштовній основі користуватись коштами клієнтів, і знаючи про проблему, сподівається що я не єдина хто «зачекає» поки їх «спеціалісти» попрацюють по регламенту?..
Також цікавить питання, чому я маю втрачати відсотки по депозиту, через провину банку.
Заздалегідь вдячна за адекватну відповідь, і сподіваюсь що вона буде не заспокійлива, як на гарячій лініі Вашого банку, а буде відповідати дійсності.
п.с. ще дуже цікавий факт озвучила оператор при прийманні заявки, що з мене може бути знята комісія у розмірі 0,5% за зарахування коштів на мою карту (так як на Приват вклад вони вже їх «по регламенту» покласти не можуть, якщо дана ситуація виникла з моєї вини.
Питання третя… Яка може бути вина клієнта в даній ситуації???