Мошенники скорее всего работники банка
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
опомниться как со счета сняты средства. 17.05.2021 около 15.30 моему отцу позвонил якобы работник ПриватБанка с главного офиса и сказал, что ему нужно пройти авторизацию, на что отец сказал, что поедет в банк, но тот уверил его сделать это по телефону так как это необходимо сделать до определенного числа. Что самое интересное накануне кредитка на сумму 500 грн была резко увеличена на 10 000 грн, не большой ли отрыв с 500 на 10 000 грн? И вот с помощью нескольких убедительных фраз с легкостью без подтверждений, хотя они установлены было снято на якобы игры сумму почти 10 000 грн. Кто теперь должен ее гасить? Отец пенсионер, а у меня совсем не в планах кормить этих гадов суммами в 10 000 грн. Либо усильте систему безопасности, либо уточняйте, хочет ли человек на пенсии кредит в 10 000 грн??? Это ужасно!!! Не хватает цензурной лексики выразить эмоции тем более в такое сложное время… Как быть дальше??? Платить не собираюсь, решайте проблему!
Ми неодноразово нагадували клієнтам про те, що ПриватБанк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять у SMS. Ці дані є конфіденційними, не можна повідомляти їх нікому.
Для захисту персональних даних у банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям, однак банк не може контролювати та стежити за функціями вхідних дзвінків, так як ми не є мобільним оператором.
Ми публікували інформацію та рекомендації в нашій групі, щоб наші клієнти змогли захистити себе від таких дій зловмисників
(https://www.facebook.com/privatbank/posts/3206247979395707)
Також, поради є на нашому сайті:— https://privatbank.ua/informational-security.
В даному випадку, за особистим зверненням клієнта в підтримку, ми можемо сформувати запити на опротестування даних операцій та направити їх в міжнародну платіжну систему.
З повагою, ПриватБанк.