Мінфін - Курси валют України

Встановити

Розблокування суми за заявкою

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
torinv25 28 квітня 2021, 21:58
22.04.2021 мала необережність розрахуватися за товар через онлайн нова пошта картою приват, не кридитні а власні кошти, кошти списало та через 10−30 хв було скасовано дві опраціїї а основна сума не повернулася на карту, прийшлося на відділенні нової пошти розрахуватися ще раз але вже картою через термінал і картою іншого банку, посилку отримала все добра, Протягом певного періоду перевірила баланс карти приват і оказалось що повернулись кошти «за доставку і за нал. платіж» а основнв сума на карту не повернулась, перетелефонувала в банк, пояснила ситуацію, і тут почалось саме цікаве, заявку сформували № 1496364, відповідь пришла що кошти мені поверуть лише на 11 день, такий у їх регламент, та якщо хочете отримать гроші скоріше надайте довідку як вони говорять від «продавця», що він не отримав кошти, добре іду на Нову пошту, подаю звернення, нова пошта подає звернення на НОВАпей, і тут фініш, я так думала,))) отримала я цю довідку, надсилаю, жду що мені вже накінецьто повернуть гроші, та не тут то було, звоню знов в банк, і тут ДЖЕКПОТ, формуємо заявку на заявку що заявка по заявці не була розглянута, і чекайте відповідь, ах да забула, довідку яку я надала від новапей до уваги взагалі не береться і треба довідка на довідку де розписано всі суми, окей зробила, надала, результат 0. Якби то було тисяча три тисячі яб чекала поки сума вийде сама, а так сума для мене значні, і я вже 6 днів подаю довідки на довідки до довідки, оператори формують запити на запити до запитів, а грошей як не було на карті так і немає. ДАКАЗУВАТИ ЩОСЬ У ЦЬОМУ БАНКУ БЕЗ СМИСЛУ, НАДІЯТИСЬ ЩО ОПЕРАТОРИ НАДАДУТЬ ВАМ КВІЛІФІКОВАНУ ДОПОМОГУ БЕЗ СМИСЛУ. Я при першій же можливості як тільки зможу перевести всі виплати на карту іншого банку, забуду про приват як про страшний сон, і надіюсь що кошти все-таки повернуться хочаб на 11 день, а не вони ще щось придумають і прийдеться чекати місяць.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 11:41
При оплаті через термінали, що обслуговуються іншими банками, як і при знятті в банкоматах інших банків, сума платежу резервується на картці для подальшого списання на рахунок одержувача (торгової точки).
У разі, якщо списання не проводиться, кошти знову стають доступні на картці протягом 11 днів.
Додатково вам зателефонує наш співробітник.

Коментарі - 1

+
0
torinv25
torinv25
29 квітня 2021, 11:49
#
Увага! Розблокування можливе тільки в разі неотримання грошей або товару/послуги. Строки опрацювання — до 11 днів. Або для розблокування суми необхідно надати на пошту privathelp@privatbank.ua підтвердження того, що транзакція неуспішна. Рекомендуємо вам звернутися до продавця і запросити підтверджуючий документ (листування з магазином, чек про оплату і чек про скасування платежу або лист від точки, що послуга не надана і претензій немає). Після надходження листа на пошту privathelp@privatbank.ua, ви отримаєте відповідь на свою пошту в той же день.


АБО ТЕ ЩО ПОСТІЙНО ПИШУТЬ ВАШІ ОПЕРАТИРИ
відповідно до 2.1.4.28. Заблокованою сумою на картці вважається сума, на яку була проведена видаткова операція з використанням картки, але яка не списана в платіжній системі Visa або Mastercard. Якщо на заблоковану суму протягом десятиденного строку не приходить фінансового підтвердження, заблокована сума автоматично розблокується і стає знову доступною для використання. Якщо Торговець з яких-небудь причин скасував власнику картки замовлення і направив відповідне повідомлення, Власник картки може звернутися в банк — емітент для розблокування суми незавершеною транзакції. Для розблокування суми Власнику карти необхідно надати документи (копії рахунків і листів від Торговця) в банк — емітент




На ел. п privathelp@privatbank було відправлено всі неохідні документе, що підтвердують, що продавець не отримав кошти, оплата скасована, а ви 7й день не повертаете мені мої гроші на карту.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку